- pátek ráno asi 200km v dešti, neprošla kapička
- přestalo pár km před Traunsee a vylezlo sluníčko
- na nábřeží jsme vyndali Gore-Texy a nechali chvíli přehozené na sluníčku přes lavičku
- než jsme posvačili "řízky od maminky" bylo vše suché
...tož tak...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Já jsem v mokru v poho mám starou bundes 4roky a drží,gatě od Heldu a na nich maskovanej goráč z armšopu. Nevím čím to je,ale VŽDYCKY mám mokro v rozkoku a to fak néní že si crvkám. Řeším jak to udělat,protože to protejká z konce bundy přes zip. Nastříkat to sprejem nepomůže tak uvažuju všechno prošítí přetřít speciálním lepidlem na neopreny??
Upravil Sharki dne 25.08.2011 10:53
bubak
Janek napsal:
Vjetrníku, jak se v AirVisionu (AirRod) jezdí v těchlech vedrech?
díky
sice nejsem vetrnik, ale co s tim jezdim tak muzu rict ze to fakt funguje. samo musis ze hybat aby tam byl luft.
Myslim ze ti co maji adv plexi to maji podstatne horsi tam ti je teplo teda pokud se nepostavis. prave proto kdyz v kvetnu a cervnu zacali ty vedra tak sem zjistoval ze ruka air funguje o dost mene kdyz sem mel toto veliky plexi a tak sem sel do Des. 3.
Mluvim za sebe. Mam 174 a za tim plexi sem byl uplne schovanej mozna pro vyssi jedince to trochu fouka, ale i tak to nebude efektivni jako D3 nebo plexi z GS - to mensi. za to rucim.
Ale pokud mas adv plexi tak porad muzes odsroubovat ty deflektory dva a budes tam mit pruvanu dost.
Janek napsal:
Vjetrníku, jak se v AirVisionu (AirRod) jezdí v těchlech vedrech?
díky
sice nejsem vetrnik, ale co s tim jezdim tak muzu rict ze to fakt funguje. samo musis ze hybat aby tam byl luft.
Myslim ze ti co maji adv plexi to maji podstatne horsi tam ti je teplo teda pokud se nepostavis. prave proto kdyz v kvetnu a cervnu zacali ty vedra tak sem zjistoval ze ruka air funguje o dost mene kdyz sem mel toto veliky plexi a tak sem sel do Des. 3.
Mluvim za sebe. Mam 174 a za tim plexi sem byl uplne schovanej mozna pro vyssi jedince to trochu fouka, ale i tak to nebude efektivni jako D3 nebo plexi z GS - to mensi. za to rucim.
Ale pokud mas adv plexi tak porad muzes odsroubovat ty deflektory dva a budes tam mit pruvanu dost.
díky za reakci, já mám momentále hadry halvarssons, cordura s laminovanou membránou a je to peklo! zima/jaro/podzim relativně OK, ale jak se jen trochu oteplí nebo začneš s motorkou makat, tak bez šance, okamžitě jsme mokrej...
mozna jedna negativni vec. - kalhoty.
Kdyby byly strecovy/ natahovaci tak by to bylo lepsi. Myslim ze cislo mam akorat a kdyz se do toho nasoukam i s tim goretexem tak me to poradne nedovoli prrhodit nohu pred motorku.
kdybych toto vyresil nejak tak je to super.
pepanek1150 napsal:
Jo goráč je suchej hned to vím....kolik řízků bylo snědeno než duschnula budna ???
Bunda již byla suchá, když jsme z motorky sesedali...přestalo pršet 10-15min. před tím, než jsme stavěli...vlhká byla jen na konci rukávu, kde je suchý zip, jinak suchá...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Janek napsal:
Vjetrníku, jak se v AirVisionu (AirRod) jezdí v těchlech vedrech?
díky
Jednoduše řečeno, naprosto v pohodě...nad nějakých 32 stupňů jen je třeba víc pít, přeci jen se člověk potí....ale v porovnání s jiným oblečením, co ještě mám, zdaleka nejméně...a pitný režim by člověk měl řešit v každém počasí
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jo v těch vedrech je to fakt dobrý, minulý týden jsem v tom vedru jezdil každý den. Když se zastaví, tak se jedinec potí, ale za jízdy rychle schne.
Jen malinko hůř kolem pasu, kde se překrývají hodně kalhoty a bunda. Ale
to jen pro upřesnění, to neřeším.
všude dobře.....doma GSA
BMW rallye3 je cordura. Nejsem si jistý jestli vložka má membránu goretex (někdo mi říkal že ta továrna kde to šijí v asii ztratila certifikaci ale nevím to 100%, každopádně modely vystavené na EICMA nebyly označené goretex alespoň ne ty, na které jsem se díval). .
Rukka Cordura bude to samé z principu - cordura bude asi podobná, není tam moc co vymyslet. Liší se to zárukou - BMW má 2 roky, Rukka 5 let a tím, že i když si to roztrháš sám (pád...) tak továrna Rukka je v Evropě a dělá opravy, továrna BMW je v Asii a opravy nedělá. To ale asi nerozhoduje.
Armu nemůžeš srovnávat s Rallye, to jsou jiné kategorie. U BMW např. Streetguard2.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Taky chystám si udělat na vánoce radost. Bude to asi RUKKA, ale nevím jakej model. Osobně se mi líbí Kalahari, ale zase šikmej zip Gobi se mi moc nelíbí, a pak už jen AIRRoad - co je vůbec ta technoligie AIR? Plus do jakýho je to počasí, z katalogu chápu, že spíš do tepla, ale víc si nepřeložím.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Kalahari ani Gobi už v nabídce 2012 nebude. Podobný styl bude mít Kalifornia s rovným zipem. Nám se moc teda nelíbí ale je to věc názoru..
Air - technologie je Cordura AFT, psalo se o tom asi tak 100x ale ve zkratce - je to cordura s obrovskou prodyšností při srovnatelné odolnosti jako normální cordura. Je to jen jinak utkané, takže jsou v té látce oka. Je skrz ní prostě vidět jako by to byla síťovina. Je to materiál, ze kterého je ušitá vnitřní část Companera, Stadler Concept EVO a u Rukky modelů Airoad, pro rok 2012 krátké bundičky Airway, Air-Y a starších Airvision. Je to do horka, bez vložky se to chová tak jako kdyby člověk na sobě neměl nic. Překlad materiálů (starší ale pořád OK) je tady: http://www.tourat...rialy.html*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
A bude někde ke stažení katalog 2012? Jestli chápu dobře, tak verze AIR asi nejsou ideál do Albánie v říjnu Nebo se to s vložkou dá? Popravdě ideální by bylo něco jak do tepla, tak zimy.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Katalog bude, ještě ho nikdo v reálné podobě neviděl - máme části ale ne celý... Počítám tak v prosinci..
Air je prostě do horka, je to dělané na ježdění do oblastí, kde je klidně přes 35 stupňů nebo i přes 40 a víc. Tam, kde prostě normální materiály nestačí. Díky Goretex ProShell vložce s Outlastem není problém ani delší jízda v dešti při teplotách pod 15C ale není to určitě pohodlé (protože bunda okamžitě promokne) do Skandinávie, Anglie apod. A není to vůbec na enduro do lesa - AFT má nevýhodu v tom, že se z toho hrozně snadno trhají vlákna a vypadá to "volezle". Takže do křoví to prostě není. Univerzál do tepla i do zimy, do deště i do horka existuje - jen je trošku dražší - Stadler Concept Evo resp. Touratech Companero. Vnitřek je přesně to samé jako Rukka Airoad ale máš přes to ještě gore trilaminátový převlek. Díky tomu se to dá používat od teplot pod nulou až po +45C. Vyzkoušeno v praxi - mimo jiné s tím jel třeba Nick Sanders ten dálkový rekord 3x Amerika z Aljašky do Ohňové země. Měl na cestě všechny myslitelné podmínky - od metrových závějí až po čtyřicetistupňové horko, lijáky, sněžení... A oblečení nezklamalo. Ale nemusí se každému líbit. Pro rok 2012 bude k dispozici i civilnější verze bez žluté barvy. Fotku jsem dával do galerie EICMA... *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
A něco z portfolia rukka? Nikdo neříká, že to má být od -15°C do + 45°C, ale jestli to vypadá olezle, tak to nechci. Potřebuju si na to sednout na zem u ohně, ani ne to tak odírat v křoví. I když letošní albánie byla pekelná taky
Takže spíš by mi vyhovovalo něco ve stalu GOBI, Kalahari .... Kalifornii sem si vygooglil a nic moc - alespoň vzhledově.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i