Ahoj, chystá se na vzducháči do Skotska, takže předpokládám hodně vody, občas nějaká polní cesta a celkem cca. 7.500 km. Vybral jsem na tu cestu Mitas terra force. Nemám s nimi zkušenost, ale na vodě by to snad mělo jít a nějakou polňačku snad ve dvou také dáme. Jak je to s nájezdem? Mám teď Continental TrailAttack 2 a po cca. 6.500 jsou skoro na odpis :/
Danovec napsal:
Ahoj, chystá se na vzducháči do Skotska, takže předpokládám hodně vody, občas nějaká polní cesta a celkem cca. 7.500 km. Vybral jsem na tu cestu Mitas terra force. Nemám s nimi zkušenost, ale na vodě by to snad mělo jít a nějakou polňačku snad ve dvou také dáme. Jak je to s nájezdem? Mám teď Continental TrailAttack 2 a po cca. 6.500 jsou skoro na odpis :/
TerraForce na vodě velmi dobrá. Šotolinky za sucha na všem. Nájezd 6 - 8 tkm. Koukni do hodnocení Mr.GS má to celkem pěkně poskládáno. Mám je skladem.
Upravil joe dne 07.05.2018 06:40
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Danovec napsal:
Hmm, právě ten nájezd mě děsí, nerad bych měl po cestě domů problém :/
Kluci tam na nich byli a bezproblému dojeli. Jezdí jako závodníci na ostrově Mann (Tonda,Uzel,Držák,Mr.GS a spol)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Saturnin napsal:
Danovec: dej tam Continental tkc70. Vloni Skotsko 8500 km, teď maj cca 16000, takže ti bez problému vydrzej, sedej jako pribity za všech podmínek.
Asi chce pneu na silnici a ne kočkopsa
Upravil joe dne 07.05.2018 20:50
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Saturnin napsal:
Danovec: dej tam Continental tkc70. Vloni Skotsko 8500 km, teď maj cca 16000, takže ti bez problému vydrzej, sedej jako pribity za všech podmínek.
Asi chce pneu na silnici a ne kočkopsa
A nebo chce pneu, že které na NC500 neujde všechen tlak a nebude muset do ní dávat duši :-D Ale teď vážně, s terra force chybu neuděláš (y)
Danovec napsal:
Ahoj, chystá se na vzducháči do Skotska, takže předpokládám hodně vody, občas nějaká polní cesta a celkem cca. 7.500 km. Vybral jsem na tu cestu Mitas terra force. Nemám s nimi zkušenost, ale na vodě by to snad mělo jít a nějakou polňačku snad ve dvou také dáme. Jak je to s nájezdem? Mám teď Continental TrailAttack 2 a po cca. 6.500 jsou skoro na odpis :/
Dal jsem na Terraforce loni CŘ-Rakousko-Slovinsko-Chorvatsko a zpět. Lilo první polovinu cesty. Pravda, párkrát mi to na mokru ustřelilo, ale guma se chytla a ani jednou jsem si neustlal (snad jsem to nezakřiknul). Hned první měsíc, co jsem gumu nasadil, jsem jí prosekl v krosové dráze. Jeliož jsem sebou neměl nic na opravu, tak mi kamarád u pumpy koupil tu "montážní pěnu" na opravu. Píše se, že máš dojet do pneuservisu a nechat opravit, vyměnit... no tlak to drží,tak na tom jezdím dál jako by nic. už mám na ní najeto 6700Km. A přijde mi, že vzorku je ještě dost. Můžuti event vyfotit stav po takovémhle nájezdu
Jinak s ní občas jezím blbnout do lomu, zvládá slušný výjezdy. Za sucha samozřejmě. Snad mám i někde video
Upravil kchrz dne 17.05.2018 13:44
Guma po 4 tisících https://jacobsz1....es.cz/E07/ převážně asfalt plus nějaká ta hrabačka na polňačce.Podle mě dá stejně km jako obyč 07,cca 10-12 tisíc.Guma na suchu drží jak přilepená,na vodě určitě lepší jak obyčejná 07.Dopořučuji a půjdu do ní zas .
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Dokončím svoji zkušenost s Mitas Terraforce.
Než se do mne všichni pustí, tak prosím. Není to recenze, pouze osobní zkušenost. A vše samozřejmě ovlivněno technikou jízdy a co vše guma zažila a možná proto i tak skončila. Nevím.
Loni jsem koupil Terraforce na R1200GS (2007).
Zkoušel jsem okresky, nějaký polní cesty, lomy (Homlák), krosový dráhy za sucha... šechno v pohodě.
První problém s gumou asi po najetí 4 000km, kdy jsem jí nejspíše prosekl na polní cestě. Dirka pár mm mezi vzorkem při straně gumy. Nastříkal jsem do pneumatiky MoTIP Tyre Repair spray. Dika se zalepila, tento sprej produkuje i plyn, takže se naštěstí nafoukla (2.5KPa). Pár dní jsem na ní jezdil pomaleji, nakonec jsem to přestal řešit.
Do dnešního dne jsem najel na Terraforce cca 8300km, asfalt, polní cesty, déšt, sucho ... Slovinsko, Chorvatsko ... guma bez problému.
jednou mi ustřelila za deště na asfaltu, ale chytla se (bez pádu).
Doposud zcela bezproblémová guma.
Minulý týden jsem jel asi 30km po dálnici. Přiznávám, moje cestovní dálniční rychlost je cca 170-180km/hod. (někdy víc, ale přes 200 to nejede)
Po sjetí z dálnice začala motorka vibrovat, rozklepalo se plexi. Sjel jsem k pumpě a zjistil, že na zadní gumě je veliká boule. Odhad tak plochy dlaně, do výška tak cca 1-2cm. Pěkně to házelo.
Další věc, co mne překvapilo, po celém obvodu gumy bylo mezi vzorkem asi 5 drobných trhlinek, odkud vytékal stále aktivní sprej na lepení.
Nakonec jsem na tom dojel domu, ale guma pochopitelně plavala a házela. Řekl bych, že se roztrhal celý kord.
Kdyby Joe chtěl, tak jsem to nafotil. Nový gumy jsem měl stejně již objednaný, tak to neřeším. J
Píšu to jen jako další zkušenost. Tím jsem samozřejmě na Mitas nezanevřel, E10 zas rád obuju,
Upravil kchrz dne 02.07.2018 12:39
Jenže taky si porovnej tloušťku samotnýho pláště (bez použitelnýho dezénu) pneumatik hrubších a čistě silničních. Tenhle vzorek (Terra Force) kupodivu velice dobře drží na suchý šotolině, ale ta pneumatika na jízdu po kamenech není stavěná, ať ti prodejce píše, co chce.
Tu tenkou slupku u silniční pneu můžeš prostě na šutrech poškodit a pak se při takhle rychlý jízdě na dálnici taky může úplně roztrhnout, protože samotná guma tu hmotnost při odstředivý síle nevydrží. Jak prasknou na šutrech "kordy" tak je to pak průser, kterej není vidět.
Nepoučuju o použitelnosti .... sám jsem s něma jezdil taky šotolinu a kašlal jsem na to... ale pak jsem nejel 180 a ikdyby se trhla, tak bych se tomu moc nedivil, zvlášť když už jsi věděl o poškození. Jestli jsou díry v línii s prvním průrazem, tak je jasný, žes přetrhl několik kordů a na tom obvodu to nic nedrží.
Terenní pneumatiky by měly být vždycky silnější a není to jen tak ze srandy a pro komfort.
Jestlis někdy viděl řízlou E10, tak tam je v plášti snad vyšší vrstva, než v samotným vzorku.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
kchrz napsal:
Dokončím svoji zkušenost s Mitas Terraforce.
Než se do mne všichni pustí, tak prosím. Není to recenze, pouze osobní zkušenost. A vše samozřejmě ovlivněno technikou jízdy a co vše guma zažila a možná proto i tak skončila. Nevím.
Loni jsem koupil Terraforce na R1200GS (2007).
Zkoušel jsem okresky, nějaký polní cesty, lomy (Homlák), krosový dráhy za sucha... šechno v pohodě.
První problém s gumou asi po najetí 4 000km, kdy jsem jí nejspíše prosekl na polní cestě. Dirka pár mm mezi vzorkem při straně gumy. Nastříkal jsem do pneumatiky MoTIP Tyre Repair spray. Dika se zalepila, tento sprej produkuje i plyn, takže se naštěstí nafoukla (2.5KPa). Pár dní jsem na ní jezdil pomaleji, nakonec jsem to přestal řešit.
Do dnešního dne jsem najel na Terraforce cca 8300km, asfalt, polní cesty, déšt, sucho ... Slovinsko, Chorvatsko ... guma bez problému.
jednou mi ustřelila za deště na asfaltu, ale chytla se (bez pádu).
Doposud zcela bezproblémová guma.
Minulý týden jsem jel asi 30km po dálnici. Přiznávám, moje cestovní dálniční rychlost je cca 170-180km/hod. (někdy víc, ale přes 200 to nejede)
Po sjetí z dálnice začala motorka vibrovat, rozklepalo se plexi. Sjel jsem k pumpě a zjistil, že na zadní gumě je veliká boule. Odhad tak plochy dlaně, do výška tak cca 1-2cm. Pěkně to házelo.
Další věc, co mne překvapilo, po celém obvodu gumy bylo mezi vzorkem asi 5 drobných trhlinek, odkud vytékal stále aktivní sprej na lepení.
Nakonec jsem na tom dojel domu, ale guma pochopitelně plavala a házela. Řekl bych, že se roztrhal celý kord.
Kdyby Joe chtěl, tak jsem to nafotil. Nový gumy jsem měl stejně již objednaný, tak to neřeším. J
Píšu to jen jako další zkušenost. Tím jsem samozřejmě na Mitas nezanevřel, E10 zas rád obuju,
Určitě, pokud mi pošleš fotky budu rád. Mám stejný názor jako Petr. Zničená pneumatika od předchozího drandění tě držela na silnici z posledních sil a buď rád, že to nebouchlo. Já se jen divím, že při tak vysokých rychlostech jsi najel tolik kilometrů.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mám pocit že tu byla sekce i pro E07+, ale teď nevidím, tak to dám sem.
E07 PLUS
Tak, trochu jsem slíbil Rudovi že něco napíšu ke gumám, tak tady moje čerstvé postřehy/zkušenosti/subjektivní pocity:
Mám na bramboře cca 55.000km, doteď jsem tam vystřídal několik sad TKC 70 a Anakee 3. Obě v testech i zkušenostech z fór nejlepší na vodě, což je z mého hlediska asi nejdůležitější parametr, na suchu bude každá guma „rychlejší“ nežli já (moje schopnosti, styl a možnosti), ale na vodě už můžu být já rychlejší něž gumy a to je špatně. Takže moje srovnání je hlavně s TKC (mám na nich Albošku, alpské šotoliny atd, takže off umějí), vždy přezouváno u Červeného.
Obecně:
- obuto na GSA LC, předek i zadek
- na gumách je Made in Czech Republic
- byly chlupaté (zřejmě ještě Mitas nedělá tak velké série aby se vyplatilo dát do forem ventilky, ale i tak překvapení, myslel sem že to je dnes již standart)
- cena za pár 3.700 Kč vč. DPH
- najeto cca 4.000km, 3.000km teď Rumunsko (Košice vlak, v Ro off částečně podle Transeurotrail https://www.trans...g/romania/, jeden kousek Petrla – mimochodem neprůjezdné, napíšu do fóra o trasách, Fagaraš, Alpina, atd.)
- off celkem asi 350km ?
Tlak:
- foukám to podle návodu 2,5 a 2,9
- přední kolo naprosto spolehlivě uchází o 0,1 denně a to na silnici a nebo když stojí
- o 0,2 denně pak když se jelo hodně off
- nevím jak to komentovat, nepřišel sem na nějaké místo úniku, dokonce sem zkoušel mejdlovkou namazat i ráfek a ventilek, ale nic sem nepozoroval
- se zadním to bylo zajímavější, nafouknuto na 2,9 do půl hodiny spadlo na 2,6 a pak drželo 2,6
- nafouknuto znova, do půl hodiny to samé … tak jsem to zkusil přefouknout na cca 3,5 ale výsledek stejný, pořád za nějakou půlhodinu 2,6
- když jsem tohle zopakoval asi 10x tak najednou voil?, kolo drží 2,9 a nadále neuniká a to vůbec
- vysvětluju si to nějakou vadičkou při montáži, nebo možná nedokonalým tvarem patky gumy, takže si pořádně sedla až po nějaké době
- tohle vše je popis údajů tlaku z palubky, nemám důvod měření nevěřit (v práci máme kalibrované tlakoměry, před dvěma lety jsem to zkoušel porovnávat a s palubkou se to rozcházelo o cca 0,05. Tak to beru jako relevantní i proto že na Ana. i TKC to ukazovalo vždycky stejně, dlouhodobě obě téměř bez úniku.
Hluk:
- gumy jsou hlučnější nežli TKC, ale subjektivně ne o moc, není to nijak obtěžující a to nemám zrovna nijak excelentní helmu a navíc jezdím skoro pořád s vyklopenou
Silnice suchu:
- do zatáčení se musejí ze vzpřímené polohy trochu nutit, a i když je motorka v náklonu musí se v zatáčce trochu nutit i řidítkama, nejde se spolehnout jen na náklon motorky, tohle jsem u TKC ani Anakee nepozoroval, není to problém, jen je to jiné
- na Alpině jde za sucha brousit v zatáčkách boty, všechno úplně v pohodě a to ještě jezdím tak, že klidně do půlky zatáčky brzdím a od půlky akceleruji, takže na suché silnici naprostá důvěra (pozor na prvních 500km, to přeci jen sem tam klouzla, ale to logicky nové dělají)
- zajímavě se chová zadní kolo za tepla, pozoroval sem to od 25°C nahoru – při akceleraci ze zatáčky se na Rain i Road rozbliká kontrola trakce, na Dyna to trochu uklouzne, ale vážně jen trochu
- předek neklouzne vůbec
- jeden den na předku 2,0 a nepřišlo mi že bych pozoroval nějaký rozdíl, chování bylo stejné jako při 2,5
Mokrá silnice:
- ani jednou jsem sebou nesek, ale tady prostě objektivně gumy kloužou víc než TKC, nicméně je to čitelné a prostě je potřeba prostě dávat pozor
- zajímavé mi přišlo že ale drží na mokru stejně na asfaltu jako na různých opravených proužcích jen toho černého asfaltu, který jinak (stejně třeba jako zebry) klouže víc
- kolega měl na druhé motorce obyč. E07 a ten na vodě ztrácel výrazně, přičemž na suchu jsme jezdili stejně, takže objektivně E07+ drží na mokru lépe než E07 (směsi a roky výroby nevím, prostě jen aktuální srovnání)
Bahno:
- tady asi není moc co hodnotit, nejsou to C-čkové gumy, prostě když se to zanese tak to klouže
- ale jsou lepší než TKC, nicméně jsem to čekal trochu lepší
Šotolina:
- naprosto bez problémů, suchá i mokrá, drží parádně
- jedině tady jsem si to zkusil i podhustit, mám pocit že na šotolinu je to na 2,0 / 2,5 prostě příjemnější, logicky to není všechno tak natvrdo
Dálnice:
- tempomatových 140kmh po dálnici bez jakýchkoliv problémů
- po zastavení přední kolo vlažné, zadní teplejší ale bez problémů se na něm udržela ruka, takže nemyslím že by byl jakýkoliv problém s přehříváním
- nejvíc jsem krátkodobě zkoušel 170kmh, 3 kufry a rolka, už dost hluk, ale žádné kmitání nebo vlnění jako u TKC (ty jsou v tomhle nic moc)
Ostatní:
- v čem mě hodně překvapila je chování na silnici s podélnými rýhami a hady
- naprosto o nich ta guma neví, v tomhle je fakt skvělá, vím jak to je i z ostatních motorek a jiných gum, ale ty pluska jedou úplně rovně, jako by žádný hadi neexistovaly, super
- daleko menší jsou taky rány do podvozku (řešeno v jiném fóru), rázy na stupačkách nezmizely, ale jsou násobně menší a jakoby jemnější
Výška dezénu:
- předek/zadek uprostřed 7,5 / 7,0
- předek/zadek po straně na širokých figurách 8,6 / 9,0
- bohužel sem si někam založil měření nových tak to píšu jen pro celistvost a jen kdyby se to někomu chtělo měřit a třeba teoreticky nějak odhadovat životnost, ale jak na tu gumu koukám v jakém je stavu, tak vydrží dost, odhaduji že 8÷10 dají
Závěr:
- čekal sem míň na silnici (zhruba to co předváděla prvních 500km), ale nakonec na suchu velká důvěra a překvapení jak fajn se chová
- čekal sem víc na bahně, ale prostě naložený GS bude v měkkém holt vždycky „problém“, tady je to s TKC srovnatelné
- vzhledem k ceně, předpokládanému nájezdu a schopnostem na silnici i šotolině je to za mě teď lepší guma nežli TKC
- no a kdo řeší HARD OFF LOOK při cestě na malou stranu na kafe a zároveň si nechce v Chotkovejch sadech ustlal na kostkách, tak to jsou taky přesně gumy pro něj
Celkově – spokojenost, škoda jen toho ucházení předku, ještě se to v servisu pokusím probrat, jestli není někde nějaká chybka.
Tolik postřehy po prvním větším výletu, je sezóna tak radši jezděte a nečtěte
Howg, Martin
Upravil xylem dne 09.07.2018 13:56
xylem napsal:
Mám pocit že tu byla sekce i pro E07+, ale teď nevidím, tak to dám sem.
E07 PLUS
Tak, trochu jsem slíbil Rudovi že něco napíšu ke gumám, tak tady moje čerstvé postřehy/zkušenosti/subjektivní pocity:
Mám na bramboře cca 55.000km, doteď jsem tam vystřídal několik sad TKC 70 a Anakee 3. Obě v testech i zkušenostech z fór nejlepší na vodě, což je z mého hlediska asi nejdůležitější parametr, na suchu bude každá guma „rychlejší“ nežli já (moje schopnosti, styl a možnosti), ale na vodě už můžu být já rychlejší něž gumy a to je špatně. Takže moje srovnání je hlavně s TKC (mám na nich Albošku, alpské šotoliny atd, takže off umějí), vždy přezouváno u Červeného.
Obecně:
- obuto na GSA LC, předek i zadek
- na gumách je Made in Czech Republic
- byly chlupaté (zřejmě ještě Mitas nedělá tak velké série aby se vyplatilo dát do forem ventilky, ale i tak překvapení, myslel sem že to je dnes již standart)
- cena za pár 3.700 Kč vč. DPH
- najeto cca 4.000km, 3.000km teď Rumunsko (Košice vlak, v Ro off částečně podle Transeurotrail https://www.trans...g/romania/, jeden kousek Petrla – mimochodem neprůjezdné, napíšu do fóra o trasách, Fagaraš, Alpina, atd.)
- off celkem asi 350km ?
Tlak:
- foukám to podle návodu 2,5 a 2,9
- přední kolo naprosto spolehlivě uchází o 0,1 denně a to na silnici a nebo když stojí
- o 0,2 denně pak když se jelo hodně off
- nevím jak to komentovat, nepřišel sem na nějaké místo úniku, dokonce sem zkoušel mejdlovkou namazat i ráfek a ventilek, ale nic sem nepozoroval
- se zadním to bylo zajímavější, nafouknuto na 2,9 do půl hodiny spadlo na 2,6 a pak drželo 2,6
- nafouknuto znova, do půl hodiny to samé … tak jsem to zkusil přefouknout na cca 3,5 ale výsledek stejný, pořád za nějakou půlhodinu 2,6
- když jsem tohle zopakoval asi 10x tak najednou voil?, kolo drží 2,9 a nadále neuniká a to vůbec
- vysvětluju si to nějakou vadičkou při montáži, nebo možná nedokonalým tvarem patky gumy, takže si pořádně sedla až po nějaké době
- tohle vše je popis údajů tlaku z palubky, nemám důvod měření nevěřit (v práci máme kalibrované tlakoměry, před dvěma lety jsem to zkoušel porovnávat a s palubkou se to rozcházelo o cca 0,05. Tak to beru jako relevantní i proto že na Ana. i TKC to ukazovalo vždycky stejně, dlouhodobě obě téměř bez úniku.
Hluk:
- gumy jsou hlučnější nežli TKC, ale subjektivně ne o moc, není to nijak obtěžující a to nemám zrovna nijak excelentní helmu a navíc jezdím skoro pořád s vyklopenou
Silnice suchu:
- do zatáčení se musejí ze vzpřímené polohy trochu nutit, a i když je motorka v náklonu musí se v zatáčce trochu nutit i řidítkama, nejde se spolehnout jen na náklon motorky, tohle jsem u TKC ani Anakee nepozoroval, není to problém, jen je to jiné
- na Alpině jde za sucha brousit v zatáčkách boty, všechno úplně v pohodě a to ještě jezdím tak, že klidně do půlky zatáčky brzdím a od půlky akceleruji, takže na suché silnici naprostá důvěra (pozor na prvních 500km, to přeci jen sem tam klouzla, ale to logicky nové dělají)
- zajímavě se chová zadní kolo za tepla, pozoroval sem to od 25°C nahoru – při akceleraci ze zatáčky se na Rain i Road rozbliká kontrola trakce, na Dyna to trochu uklouzne, ale vážně jen trochu
- předek neklouzne vůbec
- jeden den na předku 2,0 a nepřišlo mi že bych pozoroval nějaký rozdíl, chování bylo stejné jako při 2,5
Mokrá silnice:
- ani jednou jsem sebou nesek, ale tady prostě objektivně gumy kloužou víc než TKC, nicméně je to čitelné a prostě je potřeba prostě dávat pozor
- zajímavé mi přišlo že ale drží na mokru stejně na asfaltu jako na různých opravených proužcích jen toho černého asfaltu, který jinak (stejně třeba jako zebry) klouže víc
- kolega měl na druhé motorce obyč. E07 a ten na vodě ztrácel výrazně, přičemž na suchu jsme jezdili stejně, takže objektivně E07+ drží na mokru lépe než E07 (směsi a roky výroby nevím, prostě jen aktuální srovnání)
Bahno:
- tady asi není moc co hodnotit, nejsou to C-čkové gumy, prostě když se to zanese tak to klouže
- ale jsou lepší než TKC, nicméně jsem to čekal trochu lepší
Šotolina:
- naprosto bez problémů, suchá i mokrá, drží parádně
- jedině tady jsem si to zkusil i podhustit, mám pocit že na šotolinu je to na 2,0 / 2,5 prostě příjemnější, logicky to není všechno tak natvrdo
Dálnice:
- tempomatových 140kmh po dálnici bez jakýchkoliv problémů
- po zastavení přední kolo vlažné, zadní teplejší ale bez problémů se na něm udržela ruka, takže nemyslím že by byl jakýkoliv problém s přehříváním
- nejvíc jsem krátkodobě zkoušel 170kmh, 3 kufry a rolka, už dost hluk, ale žádné kmitání nebo vlnění jako u TKC (ty jsou v tomhle nic moc)
Ostatní:
- v čem mě hodně překvapila je chování na silnici s podélnými rýhami a hady
- naprosto o nich ta guma neví, v tomhle je fakt skvělá, vím jak to je i z ostatních motorek a jiných gum, ale ty pluska jedou úplně rovně, jako by žádný hadi neexistovaly, super
- daleko menší jsou taky rány do podvozku (řešeno v jiném fóru), rázy na stupačkách nezmizely, ale jsou násobně menší a jakoby jemnější
Výška dezénu:
- předek/zadek uprostřed 7,5 / 7,0
- předek/zadek po straně na širokých figurách 8,6 / 9,0
- bohužel sem si někam založil měření nových tak to píšu jen pro celistvost a jen kdyby se to někomu chtělo měřit a třeba teoreticky nějak odhadovat životnost, ale jak na tu gumu koukám v jakém je stavu, tak vydrží dost, odhaduji že 8÷10 dají
Závěr:
- čekal sem míň na silnici (zhruba to co předváděla prvních 500km), ale nakonec na suchu velká důvěra a překvapení jak fajn se chová
- čekal sem víc na bahně, ale prostě naložený GS bude v měkkém holt vždycky „problém“, tady je to s TKC srovnatelné
- vzhledem k ceně, předpokládanému nájezdu a schopnostem na silnici i šotolině je to za mě teď lepší guma nežli TKC
- no a kdo řeší HARD OFF LOOK při cestě na malou stranu na kafe a zároveň si nechce v Chotkovejch sadech ustlal na kostkách, tak to jsou taky přesně gumy pro něj
Celkově – spokojenost, škoda jen toho ucházení předku, ještě se to v servisu pokusím probrat, jestli není někde nějaká chybka.
Tolik postřehy po prvním větším výletu, je sezóna tak radši jezděte a nečtěte
Howg, Martin
Díky za info. V sobotu jsem se vrátil z Estonska, kde jsem prováděl testování právě z důvodu avizovaného měření tlaků v závislosti na okolní teplotě, jízdě a případné úniky E 07+. Moc zajímavá data jsem nasbíral současně na třech motorkách při stejných klimatických podmínkách, jízdních režimech, zatížení v jednom s bagáží a plně naložené motorky ve dvou. Než to všechno shrnu v nějaké ucelené zprávě, tak jenom pár info. Při jízdě v rozdílných teplotách se může v rozsahu 20 teplotních stupňů tlak změnit až o půl atmosféry jak směrem nahoru, tak směrem dolu, aniž by utekla desetina z původního tlaku !!! Z jakým tlakem jsme odjížděli (plněno v 19 stupních) s takovým jsme se vrátili. Důležité to je nejen u moto, ale i u auta. Když přezouvám v říjnu zimní cca v 10 stupních, tak při - 10 jezdím na hodně podhuštěných pneumatikách. V garáži to změřím a je to zase OK. Pozor na to. Jo a ještě info - jezdili jsme při teplotách 11 až 30 stupňů a měřeno digitálním tlakoměrem stoprocentně ukazujícím správně.
Upravil joe dne 10.07.2018 10:19
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Dezén Mitas E 07+ rozšířen o rozměr 120/80/18 , což je rozměr malých endur např. od Hondy
Upravil joe dne 19.07.2018 09:44
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží