On je se-se trochu jiný. Je to vynálezce, živí ho vymýšlením strojů a programů a je to i jeho koníček. V každém případě je to přehnané, ale tvrdí, že to vše využije.
Naopak oceňuji, že před TK může vše během chvíle demontovat. Alespoň to tvrdí.
Momentálně řeší výměnu zadního kotouče za větší. Sice to prý brzdí, ale chtěl ,aby to brzdilo lépe:-).
Dokonce popisoval i jeho dům, ve kterém tedy nebydlí. Ale v kotelně má soustavu trubek s 90 ventily :-).
Když nejde o život, jde o houno.....
Je to dlouhé,ale :
Doplňky na motorce - elektronika: X-power BOX obchází ECO omezení vázané na rychlostní stupeň, Speedohealer koriguje chybu rychloměru, Quickshifter Gordona + LED signálka, Power Commander + displej + lambda autotune, modulátor brzdového světla, Scottoiler + dual tryska + Magnum box elektronická verze, teploměr oleje čidlo v zátce oleje, digitální voltmetr s teplomětem okolí, kontola trakce Gripone S3 zakázková úprava z typu pro GSXR1000+ 3D akcelerometr, TPMS Steelmate kontrola tlaku v pneumatikách, spínač dealer modu na řidítkách
zabezpečení: alarm s pagerem+ pohybový sensor, GPS tracker s GMS
multimédia: radiopřijímač + repro, intercom s ovládáním na řidítkách, bluetoth vysílač pro spojení rádia, tabletu a telefonu s intercomem, kamera full HD
osvětlení: všechny klasické žárovky zaměněny za LED, Xenony v potkávacím i v dálkovém světle - Suzuki úprava na přání, přídavný dálkový světomet Touratech xenon, přídavné mlhové světomety Hawk LED projektorové 10W, denní světla 2 bodové LED, zadní mlhovky 2 světla á 10 LED, posílení brzdového světla, druhá LED žárovka v sériovém světle, přídavné blinkry + relé pro LED 4 přídavné LED blinkry, blinkry v přídavných zrcátkác, přídavné brzdové světlo součást zadního kufru, přídavná koncová světla na zadním kufru, kombinovaná s brzdovými, vypínač potkávacího světla (sériově nelze vypínat), spojená všechna přední světla na zvláštní tlačítko, ozvučení blinkrů, triplink - prodloužení blikání blinkrů, osvětlení kokpitu, kufru a okolí-folow me funkce,
cestovní vývbava: nosiče + 3 kufry, vyztužení horního nosiče nerez deskou, horní kufr posunut 10 cm dozadu, široké stupačky -rozšířené obojí stupačky SW Motech, snížené stupačky spolujezdce, vytápění sedla řidiče, zakázková úprava sedla, dvojitá opěrka spolujezdce, tankbag, toolbox na nářadí pod pravým kufrem, zamykatelná schránka na drobnosti pod řidítky, kanystr 6 L na levé straně
kapotáž: zadní blatník , prodloužení zadního blatníku, prodloužení předního blatníku, ozdobný nerezový kryt chladiče, rolny zadní kyvky , rozšíření zrcátek, přídavná panoramatická zrcátka, přídavný větrný štítek , tankpad
ochrana: padáky přední osy+ prodloužení pro ochranu mlhovek, padáky zadní osy, padáky na rámu, padáky na motoru+místo sliderů namontovány stupačky jako předkopy, plastové chrániče vík motoru, chránič čidla ABS, chrániče výfuku, ochranný plech výfukového potrubí, plné zakrytování rozety
podvozek A motor: koncovka Akrapovič, snížení motorky o 45 mm včetně zkrácení stojanů, rozšíření nohy bočního stojanu, progresivní přední pružiny, tlumič řízenÍ Scott, hydraulicky ovládaný zadní monoschock Hagon, pancéřové brzdové hadice Acossato, řadička Touratech, KN vzduchový filtr
elektro: druhá baterie pro nouzový start- stálé nabíjení diodou- pro start se připojí tlačítkem, druhá pojistková skříňka, přídavné houkačky, 3 zásuvky jedna přepínací s LEDkou pro nabíječku, čerpadlo z kanystru do nádrže-ovládání na řidítkovém panelu
řidítka: zvýšení řidítek o 35 mm, vyhřívané gripy Oxford, "tempomat"-fixátor Plynu, chrániče rukou se spojleryTouratech, CNC páčky lámací, nastavitelné, ovládací panely na řidítkách pro ovladače a elektroniku, chromovaná víčka nádržek
tuning: proužky na ráfky a plastové kryty, logo projektor Suzuki , tipové označení nalepovací písmena na kufru a kapotáži, lemování plexištítů, odrazky, tuningové osvětlení 7x5 zelené LED pod kapotáží ze všech stran
Prostě šátorák... Zrcatko na zrcatko, kryt na kryt, svetlo na svetlo...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
oceňuji urputnost a taky to muselo dát fakt práci. ale je to takový..no neujasněný. např...vyhodil bych ty displaye a místo nich nezký naleštěný mosazný ručičkový budíky, pak ještě víc hranatejch bedýnek(nejlíp taky v mosazi nebo bronzu) a nazval bych to Suzuki Jules Verne Edition
Se nedivím, že to vzadu nebrzdí, dyt to má o tunu víc
Soustava trubek s 90 ventily ? To ma ve sklepě německej U-boat ne?
GS 1200 R Adventure
No hosi a to jsem si myslel ze uz jsem videl vsechno. Ale az ted to muzu rict protoze tohle neprekona nic. Borec na konec.
A nejlepsi je zaver. Jizdni vlastnosti neznam jeste jsem na tom nejel. Sedel jsem naposled pred 30-ti lety na jawe.
Ten koren me rozsekal
BMW to sice neni, ale docela me to pobavilo :-) Jedine stesti, ze babeta nemusi na STK a nemusi mit technicak. Jinak by si na ni nekdo smlsl Lokalita Počátky.
jarrii přiložený následující obrázek:
jarrii> nahodou to je maximalne funkcni stroj. A zrejme celorocne jezdenej Jinak stoji kousek od hotelu Modra Hvezda - tam kde Vasaryova chlemtala pivo na ex. Okoli znam docela dobre, stravil jsem tam mladi Disco v Zahradkach bylo vyhlaseny siroko daleko
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999