[189.23Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[149.02Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[173.51Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[162.88Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
jdeme do asi nejslavnějšího baru, zamozřejmě s tradiční irskou hudbou, která kupodivu obsahuje i balady. Samozřejmě pijeme Guiness. Ano, je to dobré pivo, ale mně se líbilo (aspoň tak jsem to pochopil já), že velká část zisků se vrací zpátky do Irska a pivovar je sponzorem téměř všeho, co hýbe irskou ekonomikou ale i sponzorem mnoha týmů, dobročinných organizací apod. Ano, jde i o reklamu, nepochybně a vyplácí se, přesto to na mne působí tak nějak „patrioticky“ a to se mi líbí. Irů není tolik a určitě nechali na celosvětovém vývoji společnosti vetší otisk, než by bylo úměrné počtu Irů. To, co je logické pro velké národy, jako jsou Francouzi,Němci, Britové sami o sobě nebo Latinci není samozřejmé pro Židy, Iry a jiné malé národy, které se dokázaly prosadit a proto si jich vážím. To ale zase odbíhám od cestopisu k osobní filosofii....
Doc přiložený následující obrázek:
[165.88Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[156.79Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[168.1Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[118.75Kb]
Upravil Doc dne 30.03.2012 06:04
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[165.73Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[159.36Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Potom procházíme křížem krážem uličky turistického centra, je plno lidí, slyším i řečtinu i češtinu. Vlastní turistické centrum (to barové) je jen několik málo uliček, ale pestré barvy domů, obchody se suvenýry a hudba, která se lije z barů má svůj nezapomenutelný ráz a to je teprve podvečer. Později zapadáme do pubu. Opět zkouším všechna ta neznámá jména různých piv. To dělám po celou dovolenou, výběr je nepřeberný. Procházíme i obchodní centrum, líbí se nám. Dublin je na řece Liffey, což samo o sobě je nicneříkající, ale jak to často bývá, města na řekách, snad díky mnoha mostům jsou zvlášť krásná, tak i Dublin má svoji krásu. Obchodní cetrum je na třídě s typickým irským jménem, O´Connell.....
Doc přiložený následující obrázek:
[144.25Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[163.24Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[147.34Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[163.97Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Zapadáme do dalšího pubu, tentokrát na večeři za doprovodu dalšího zvláštního, tentokrát lehkého piva.
Doc přiložený následující obrázek:
[168.79Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[156.87Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[170.01Kb]
Upravil Doc dne 30.03.2012 06:08
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[154.23Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[148.73Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Potom se rozdělujeme, my s Elpídou jedeme do špeluňky a Thanasis má spicha s tím přátelským párem. Přijde asi za dvě hodiny po nás, kamarádi je protáhli autem ještě po nějakých památkách, jakousi okružní jízdu „Dublin by night“. Ale zároveň se dozvěděl nepříjemnou informaci a sice, že přeplava z jihu Irska není tak jednoduchá jak jsme si mysleli. Měli jsme v plánu na zítra vyjet a projet hodně jižního Irska, měli jsme dost míst a památek v plánu, včetně památečního města Cork, ale vše hatí špatné odplavy lodí. Zatímco ze severu, z Glasgow bylo jednoduché se přeplavit do Belfastu a byl velký výběr lodí a tras, jak to uskutečnit, neplatí to samé o jihu Irska a přeplavbě na Anglickou půdu. Je to problém, vybočuje nám to z plánu a celý den nemůžeme ztratit (další přespání někde na irské půdě), protože jsme již blízko návratu a tam je opět program fixován díky tunelu La Manche a lodi do Řecka. Z těžkým srdcem se rozhodujeme tedy vyrazit brzo ráno směr Rosslare, což je asi dvě hodinky jižněji a jediná zítřejší loď jede v 9.00 a nemáme lístky. Proto jsme již v šest na motorkách a pádíme probouzejícím se Dublinem. Zanechal ale na nás ten nejlepší dojem, stálo to za to ho poznat alespoň na jeden den.
Doc přiložený následující obrázek:
[108.45Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic