Já to udělám pravděpodobně ze slabší ocelové silnostěnné trubičky (půjde lépe ohýbat), navíc to dělám hlavně kvůli uchycení plexi, aby se tak neklepalo. Předpokládám, že úchyty máš u blinkrů na L profily. Mohl by jsi mi to nafotit, jak jsi to vyřešil? Klidně do mailu.
Ahoj. Já jsem tuto hrazdičku taky tvořil. Poskladal jsem tvar z měděných kolínek a pořezanych trubiček na rozvod plynu.Kolinka koupiš od 15 stupnů dál. Za studena natočíš jak potřebuješ,označíš a zakápneš cínem. Šablona hotová. Dole na blinkry přes L ko. No a originál stejnej postup jenom nerez. Kolinka koupiš taky nauhlovany,trubičky oměříš podle té měděné šablony,poheftovat,poladit,zavařit,zabrousit a poleštit.Ještě tam mám packy přes který je to sešroubovaný s plegem. Je to super. Plego se ani nehne. Na hrazdě mam přidělanou ještě navigaci. Tu šablonu mám,klidně pujčim, kdyby někdo chtěl v zimním období ...... Martin
Jinak origo to dělá tušim polský Z- technik ?
martin
Taky zajímavý postup. Když budeš moct, dej taky nějaké fotky. Může se to hodit. Jen jsem nikde neviděl nerez kolínka. Na co to v originále je a kde je kupuješ?
Miho napsal:
Taky zajímavý postup. Když budeš moct, dej taky nějaké fotky. Může se to hodit. Jen jsem nikde neviděl nerez kolínka. Na co to v originále je a kde je kupuješ?
Kolinka nerez běžně k dostání Matezex Hradec Králové . Věřim že každý velkoobchodník nerezem to má. Tady v Matezexu ti říznou a prodaj i sebemenší kousek trubky. Martin
martin
Určitě hoď fotky jak to vypadá. Z těch Kolínek by to mohlo být jednodušší. Z technik to dělá ale rovnou s novým plegem a na adv. Takže dáš 8 tis za plexi s hrazdou a 3 za redukce aby jsi to mohl přidělat na normál 1150gs. To znamená 11 000 za hrazdu a to je dost.
Upravil Soldier dne 04.09.2016 14:28
Já stejně asi skončím u ocelové trubičky cca 8 - 10 mm, nerez nemám čím vařit, a navíc nedokážu si představit jak to vypadá v napojovaných místech, ale šablonu bych si půjčil. Když se k tomu odhodlám, ozvu se. A Z technik je pro mě zbytečně moc drahý, tohle by mi mělo bohatě stačit.
Upravil Miho dne 04.09.2016 15:00
Zahlédl někdo řešení uchycení GPS nebo telefonu na F 650 GS Dakara z černým plexi. Momentálně to mám na řidítkách ale to není ideální. Vždy musím trochu sklopit hlavu a hledat to dole. Představa by byla taková umístit to někam nahoru hned pod vrchol plexi ale jak hledám jak hledám na netu žádnou foto inspiraci jak to vyřešit nenalézám.
Nemáte někdo fotku celé té hrazdy? Pro představu hromadné výroby
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
R 1150 GS, aby se kokpit netřepal.
Klepání kokpitu u 1150 v závislosti na kvalitě cesty mi hodně vadí.
Proto jsem namontoval dvě výztuhy, které zafixují kokpit vůči „lešení“ na kterém drží.
Horní bod, do kterého je výztuha ukotvena je zadní šroub k upevnění plexi ke „kapličce“ s budíky.
Spodní bod je na trubce „lešení“ zhruba ve třetině vzdálenosti od místa uchycení u motoru.
Vše je vidět na přiložených fotkách. Mám Desierto, navíc s úpravou proti jeho praskání.
Nicméně princip a body uchycení jsou totožné s R 1150 GS a GS Adventure.
mara přiložený následující obrázek:
Tak jsem dneska prakticky dodělal zvedák na moto. Sice zatím na něm GS nezvednu (chybí mi koncovky na uchycení rámu),ale ostatní moje moto na něm už zvednout jdou. Ještě lak a drobnosti a bude komplet. Inspiroval jsem se videem na netu a zbytek je moje invence. Třeba to někoho taky "nakopne" a vyrobí si něco podobnýho.
BIGR přiložený následující obrázek:
[118.03Kb]
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Tak jsem dneska prakticky dodělal zvedák na moto. Sice zatím na něm GS nezvednu (chybí mi koncovky na uchycení rámu),ale ostatní moje moto na něm už zvednout jdou. Ještě lak a drobnosti a bude komplet. Inspiroval jsem se videem na netu a zbytek je moje invence. Třeba to někoho taky "nakopne" a vyrobí si něco podobnýho.
Pěkné a je to malé. Až to budeš mít hotové na GS tak dej vědět jak to tam je uchycené.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Na LC je to jednoduchý,protože má díry v rámu naproti sobě,jako běžný moto. Ale moje stařenka (2004) je nemá. Tak to bude chvilku trvat,než se k tomu dostanu a něco vymyslím. Pak dám vědět.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Moje "řídící jednotka" přídavné palubní sítě.
V podstatě pár WAGO svorek, 3 relátka spouštějící navigaci spolu s otočeným klíčkem, další ovládá přídavnou mlhovku (samostatný vypínač, ale běží jen když je nastartováno), a další ovládá xenon, který může běžet pouze po zapnutí dálkového světle a ještě dalšího podružného vypínače.
Vše schováno v KG trubkové tvarovce (pro propojení dvou DN70), opatřeno dvojicí víček + stahovací průchodková matice podmáznutá silikonem: