2 Ježek: Tak to je hodně smutný příběh. A o to smutnější, když se podíváme na ceníky BMW. Za ty peníze by člověk čekal, že si kupuje i jistou úroveň spolehlivosti. I té, která není na první pohled vidět, tzn. komunikaci a zasílání dílů mezi BMW a dealery, když už se teda zmíním o tom, co výše vysvětluje Ježa.
A nějak se mi nezdá, že by to BMW bylo jedno. Asi je někde špunt, který zadržuje stížnosti, aby se nedostaly výše. Ale to jsou jen spekulace a dojmy pro hospodské dohady...
Moje zkušenost s Ježkem je dobrá. Objednávám u něj dál.
Ale mám perličku s francouzským servisem ve městě Gap. Umřel mi loni v alpách kardan a když jsem si sehnal odtah k servisu, tak to se na to přijímací technik podíval (všude olej z kardanu, na první pohled jasné co se stalo), nechal odjet odtahovku a za 20 minut mi řekl, že příští týden (bylo úterý). Že mají moc práce a nemají čas. Tak jsem tam chvilku řádil a nakonec jsem se domluvil přímo s technikem, že mi to udělá večer doma. Toho šéfa (přijímajícího technika) vůbec nezajímalo, že jsem 1500km od domu, že se musím někdy vrátit. Už jsem pomalu hledal číslo na Mnichov. Ale nakonec to řešení mělo jak píšu.
Spíš jsem chtěl říct, že je to podle mě hodně i o lidech a když někdo sedí na prameni, nezmůže s tím nikdo nic.
Roman Jakub napsal:
Spíš jsem chtěl říct, že je to podle mě hodně i o lidech a když někdo sedí na prameni, nezmůže s tím nikdo nic.
Právě, myslím si, že problém není přímo u lidí, kteří s tím mohou něco dělat, ale trošku níže a nedostávají se k nim adekvátní informace a pak se jim na to těžko reaguje. Ale kdo ví...
Moje zkusenost s Jezkem je vice nez dobra coz jsme jiz nekolikrat vyse zminil. Objednavat u nej budu dal. Z vlastni zkusenosti vim, ze opravdu Jezek urguje co muze viz muj pripad s helmou, kdy jim trvalo skoro mesic a pul nez vubec poslali cenovou nabidku (BMW ne Jezek). Timto dekuji za spolupraci v roce 2013 a doufam, ze budes dal v tomto oboru podnikat, abych mel kde objednavat.
Diky a hodne stesti a trpelivosi do roku 2014.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Já s Ježkem udělal sice zatím jenom jeden nákup a to origo alu kufry. Objednal jsem a za 2 dny byly kufry doma. Co řekl tak to bylo. Kdybych věděl o Ježkovi dřív vzal bych u něj všechno co jsem doposud vzal. Ochota a vstřínoct za mě
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Já objednával u Ježka jen jednou a bez problémů. Poradil doručil, co víc si přát.
Teď chci objednat znovu nějaké drobnosti a zase objednám přes něj.
Moc nechápu reakce typu: nedodal atd, když zde otevřeně píše že to není jeho chyba. Někteří lidé prostě nechápou, že vše nejde i když člověk chce. Navíc chybu může udělat každý a ježek je jeden z těch, co na kritiku reaguje a nejednou tu vysvětlil nesrovnalosti včetně omluvy.¨
Za mě palec nahoru.
Splněný sen moje 1100GS
Moje zkusenost s objednanim dilu na starsi motorku(u konkurence)je asi takova.V realoem byla normalne cena v dolarech a dil mi objednali.Kdyz ani po 2 mesicich neprisel,tak mi rekli ze mi nezaruci jestli vubec nekdy prijde.Tak jsem objednavku zrusil.Po nejake dobe se v realoem objevilo,ze se dil jiz nevyrabi.Tim chci rict,ze spoustu veci nemuze prodejce ovlivnit.A urcite takovych dilu,ktere uz treba objednat nejdou aniz by to u nich bylo napsano bude vic.Pouze to tam bmw napise teprve az se je nekdo pokusi objednat.Proc by to resili,kdyz se objednavka na takovy dil objevi treba 1x rocne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
S tim nedodavanim dilu jsem se setkal jak u BMW tak i u Wunderlichu.
A je to jen o prodejci jak se s tim vuci zakaznikovi postavi. Zda bude jen mlzit a rikat za tyden, za tyden a nebo zda rekne otevrene nedokazu termin zarucit protoze dodavatel je ... a sam mi nedokaze rict kdy zbozi doda.
U Jezka jsem nakupoval zatim tusim 2x a pokazde vse doslo v rekordni rychlosti a vzhledem k adrese jeho firmy mi to hodil az domu :-), kdyz jel do prace.
S tim Wuderlichem jsem se setkal u jednoho nejmenovaneho dodavatele, ze mi rekli za 3 tydny a pak mi stale rikali po uplynuti doby za tyden, za tyden.
Protoze to mel byt darek na motorku manzelky a ja to objednaval s velkym predstihem kontaktoval jsem jineho dodavatele Wuderlichu a ty mi rekli 2-3tydny, ALE za cca 1-2h mi volali zpet, ze se omlouvaji ale nemohou danny dil dodat, protoze Wunderlich ho nema skladem a sam nevi kdy udela zbozi nove. > to mi predchozi firma nechtela rict a delala mrtveho brouka + kdyz jsem objednavku zrusil tak si ji nechali v systemu a za 3mesice mi volali, ze dil dosel :-D
3/6 Marines SEMPER FI
ADV ONE napsal:
Problem je ten, ze kdyz nam BMW sdeli datum dodani tak ho rekneme zakaznikovi aby s tim mohl pocitat. V uvedeny datum ale dil nedojde a po par dnech tam piseme jak je to s datumem dodani dilu a v kopii jim rovnou posíláme jejich predchozi datum ktere nam sdělili. Na to ale prijde dalsi termin treba za mesic. Zakaznikovi se omluvime, sdelime mu dalsi termin a cekame. Jenze BMW nam to samy udela treba jeste 3x. Takhle nas pul roku tahaji za nos aby nam pak rekli, ze u tohoto dilu je ukoncena vyroba.. takze celou dobu nam sdeluji konkretni terminy ale za i.dioty jsme my.. slovo "omlouvame se" v BMW neznaji..
Stejne tak ze je ukoncena vyroba nam nikdo nesdeli. To se dozvime az v okamziku kdy zjistujeme proc dil neprisel. Nikdo nam to na objednavku neodpovi..
Se divím,že s takovou firmou ještě spolupracujete.
.
ADV ONE napsal:
Ano. Muzou se na to vsichni vykaslat a ty si za par mesicu motorku vystavis jako model a pujdes si koupit KTM..
To bys chtel?? Pokud je to od tebe rada, ze to mame prestat delat budeme nad tim premyslet..
Spíš je škoda,že světoznámá firma dělá ze svých zákazníků blbce.Je to daň za značku.My když s někým obchodujeme,tak je to vždy o domluvě.To znamená,že se jedná oboustranně a když se nedá domluvit,tak máme možnost oslovit jiného výrobce,nebo prodejce a jede se dál.Chápu,že pokud od BMW neberete za miliony,tak s váma asi moc jednat nebudou.Někdo tady psal o pár příspěveků výše,že podobné zkušenosti má i nějaké oficiální zastoupení BMW.Nevím jestli by nebylo dobré spojit síly a řešit tuto situaci společně,než jen zase čekat a doufat,že se v BMW něco vyřeší samo.
.
ADV ONE napsal:
Delas si legraci? My bereme rocne za nekolik milionu.. jenze oni tak komunikuji s kazdym daelerem bez ohledu na obrat..
Obrat vaší firmy neznám.Myslel jsem miliony měsíčně,ale když píšeš,že se takhle chovají ke všem svým prodejcům,tak je to dost smutný.Máš reference,že i prodejci v Německu jsou na tom stejně?
.
ADV ONE napsal:
Delas si legraci? My bereme rocne za nekolik milionu.. jenze oni tak komunikuji s kazdym daelerem bez ohledu na obrat..
Předpokládám, že smlouva penále nezmiňuje v žádném z odstavců, že?
Ono je to docela fakt zvláštní. Dle toho, co píšeš, tak se chovají skoro jako nějaký monopol a přitom oni by bez Vás (dealerů) nikdy neměli takové obraty, protože kdyby existovaly jen autorizované servisy a dodávali jen oni, tak to lidi za ty peníze kupovat prostě nebudou. Chci tím skoro říct, že vy bez nich existovat můžete, ale oni bez Vás budou mít těžkou situaci na trhu ojetin a starších modelů, které si kupují ne tolik majetní lidé.
Jinými slovy kdybych věděl, že se mi líbí auto/moto, na které neseženu díly a servis jinde, než u výrobce, tak si to prostě nekoupím, protože to nebudu mít z čeho platit.
Nechci tady zmiňovat zkušenosti ze svého zaměstnání, ale v letectví to prostě tak funguje, že penále je obousměrné, za vším je pevně daný kontrakt.
Hold je to ale jiné odvětví a to, že v autařině je možné všechno se hold potvrzuje. Nezbývá, než popřát pevné nervy. Tohle téma mě zajímá a budu ho sledovat. Už jen proto, že můj pohled na věc může být dosti naivní.
Upravil xHackerM dne 03.01.2014 12:10
Taky myslím že by v tomto případě nebylo od věci informovat nějaké generální ředitelství BMW (nebo co tam mají) popř přiložit pár takových diskuzí i z jiných BMW for a názorů jiných daelerů s tím jestli jim nevadí že se o BMW šíří taková pověst.Ono se nakonec mnohdy ukáže že problem tkví v jedné nebo několika málo osobách kteří nechtějí nebo neumí -kdo ví , ale bylo by to účinnější než jen brblat na poměry myslím. Vzpomeňme na anabázi s čepicemi u Brněnského výrobce a vyřešil to až kontakt s ředitelem firmy,proč by to jinde nemohlo taky zafungovat.
kim napsal:
Taky myslím že by v tomto případě nebylo od věci informovat nějaké generální ředitelství BMW (nebo co tam mají) popř přiložit pár takových diskuzí i z jiných BMW for a názorů jiných daelerů s tím jestli jim nevadí že se o BMW šíří taková pověst.Ono se nakonec mnohdy ukáže že problem tkví v jedné nebo několika málo osobách kteří nechtějí nebo neumí -kdo ví , ale bylo by to účinnější než jen brblat na poměry myslím. Vzpomeňme na anabázi s čepicemi u Brněnského výrobce a vyřešil to až kontakt s ředitelem firmy,proč by to jinde nemohlo taky zafungovat.
Takhle nějak jsem to chtěl popsat pár příspěvků zpátky, ale tady jsi to napsal trefně. Prostě přeskočit pár úrovní a klidně i nemailovou formou (prostě doporučeným dopisem) to poslat někam výš.
Ale upřímně pochybuju, že by to Ježa už x-krát nezkoušel nějak řešit.
kim napsal:
Taky myslím že by v tomto případě nebylo od věci informovat nějaké generální ředitelství BMW (nebo co tam mají) popř přiložit pár takových diskuzí i z jiných BMW for a názorů jiných daelerů s tím jestli jim nevadí že se o BMW šíří taková pověst.Ono se nakonec mnohdy ukáže že problem tkví v jedné nebo několika málo osobách kteří nechtějí nebo neumí -kdo ví , ale bylo by to účinnější než jen brblat na poměry myslím. Vzpomeňme na anabázi s čepicemi u Brněnského výrobce a vyřešil to až kontakt s ředitelem firmy,proč by to jinde nemohlo taky zafungovat.
Jo,asi tak.Lepší udělat něco než čekat jestli pošlou,nebo nepošlou a na..at si tak svoje zákazníky.
.
ADV ONE napsal:
jooo chlapci vidíte to moc jednoduše.. bohužel to tak lehké není.. když se ozveš výš, spadne to k vyřízení právě na region tzn. na zastoupení do CZ. A to i stížnosti.. A tady se nic neděje.. Začarovaný kruh.. A dnes jsem se dozvěděl, že jsme jediní, kteří si pořád stěžují.. Na mojí otázku jestli je to všem ostatním jedno, mi bylo odpovězeno, že sice není, ale smířili se se stavem jaký je.. Smutný.. Typická česká vlastnost, když se něco nelíbí, zavřu oči a dělám, že se mě to netýká a držim hubu a šoupu nohama..
No a nějak to přeskočit, aby to nespadlo zastoupení CZ ? Nějak to saltem přeskočit?
ADV ONE napsal:
nicméně pravda je, že další příspěvky již nemají s tímto vláknem pro který účel bylo určeno již nic společného.. má to být náš pranýř a ne diskuze nad něčím, co jen tak lehce neovlivníme..
Ale týká se to ADV ONE a jejich zákazníků. Dobré i takové věci řešit veřejně.
ADV ONE napsal:
jooo chlapci vidíte to moc jednoduše.. bohužel to tak lehké není.. když se ozveš výš, spadne to k vyřízení právě na region tzn. na zastoupení do CZ. A to i stížnosti.. A tady se nic neděje.. Začarovaný kruh.. A dnes jsem se dozvěděl, že jsme jediní, kteří si pořád stěžují.. Na mojí otázku jestli je to všem ostatním jedno, mi bylo odpovězeno, že sice není, ale smířili se se stavem jaký je.. Smutný.. Typická česká vlastnost, když se něco nelíbí, zavřu oči a dělám, že se mě to netýká a držim hubu a šoupu nohama..
No a nějak to přeskočit, aby to nespadlo zastoupení CZ ? Nějak to saltem přeskočit?
Nejde to, stejna zkusenost z firmou SW-Motech , neco se ti neliby na hlavnim dodavateli do CR posles na centralu a automaticky se to preposle zpet do CR mazec, takze chapu ADV ONE.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček