Nene, čidlo je uložené na prave straně motoru pod víkem vedle rotoru... je to prace "špinavá" je tam olej.. a při vyndávání mužeš (určitě) roztrhnout těsnění,
Někdo to tady už dělal.. dokonce je to popsane myslim i v tomto vlákně. Ale ja nevim muže to být cokoliv... K tomu držáku plynoveho lanka... pokud chceš nove napiš Ježkovi.
Jo ještě s tím chcípaním, měnil jsem lanko u plynu, natahl dotahl našteloval nastartovla a chciplo to... tak znova 5 vteřin ok a pak chciplo.. tka jsme kalibroval plyn, a stejně to chcípalo... tak jsme povolil trochu lanko a znovu kalibroval a bylo to ok.
Takže pokud jsi šahal na lanko tak ho zkuš trochu povolit aby nebylo moc vypnuté, poznáš to třeba tak, že když nastartuješ tak budeš točit řidítky z dorazu na doraz a nemela by přidávat a ani ubírat... pohraj si s tím, aspon třikrate nakalibruj a uvidíš...
Jsme taky nováček s GS, a pokažde když něco dělam se učím, a je to opravdu jendoduchej stroj.
jo ty myslíš tohle: http://postimage....75gws5ut9/ tu dvojku..to už jsem udělal (můj první složitější úkon v životě, do té doby jen žárovky) a přestalo to dělat..jak říkám udělá to jen zřídka a když stojí na slunci dýl nebo jestli je to jen náhoda. Hlavně že jezdí v pohodě
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
tak jedine co men ted napadá, je nalít velfobin.. at se vyčisti zaprasenej benzin od vody a jinejch sr... páč dneska.. to není ani normální... zkuš a uvidíš...
neco podobneho se stávalo memu známemu u auta.. a byl to opravdu spatnej benzin :-D prostě divný...
Palivák prej měnili cca před 2000 tis km. Spíš to bude někde "výš". Kdyby to dělalo stále, tak bych čmuchal závadu, ale takhle jednou za čas... Prostě se tam něco pohne a dělá to neplechu
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Tak to chceš po mě moc Leda mi říct je tam červenej a vede z bodu A do B... až bude 30 tis, tak to nechám zkontrolovat celý
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Zdar, tak dneska zase blbla stála 6hodin na slunci, přišel jsem normálně jsem nastartoval ujel jsem cca 100metrů a při čekání než budu moci vyjat z parkoviště zdechla, asi na 10sátý nastartování chytla ale měl jsem přidržený torchu plyn, pak jsem ujel cca 8,5km jel jsem celou dobu s tím , že jsem více točil a při nájezdu na kruháč znovu zdechla ale to už jsem nastartovala na poprvý (nevím jestli s plynem nebo ne) po dojetí domů dalších cca 16km jela dobře a po dojetí domů jsem zkoušel asi 7krát nastartovat a vždy chytla i držela volnoběh
asi to tím bude, že když je větší teplo a stojí na přímém slunci tak to dělá neplechu udělalo mi to už jednou a to bylo také teplo, i když už několikrát jsem jí takhle nechal a jela dobře
jde poznat u 650 gs originální baterie od koupené z obchodu (třeba nějaké logo bmw), mám tam yuasa ale docela dost podřenou, jak je ten držák na tu gumu (možná je to původní v servisce nic o nové baterce není), ale myslel jsem, že baterka nevydrží 8let
8 let? První, co udělej, vezmi si novou baterku... Zkus si ji od někoho zapůjčit nebo rovnou kup novou... Řekl bych, že ti to vyřeší veškeré problémy...
já vím 8 let je strašně moc proto se ptám jestli je nějak poznačená, myslel jsem, že to musel předchozí majtel měnit ale jestli ne tak se tomu budu taky smát asi sem se o tohle měl zajímat už dřív,ale na druhou stranu startuje i jede dobře akorát 2krát mě nachala ať se trochu zapotím i já