Joj a ešte som zabudol - pôvodný tlmič som mal Sachs - že vraj BMW montovalo aj niečo iné .
Four wheels move the body Two wheels move the soul......................
Predok určite a so zadným sa potrápiš určite ( pokiaľ nemáš prípravok ) ale všetko sa dá keď sa chce - ale základné zručnosti to určite chce mať.
Four wheels move the body Two wheels move the soul......................
lidicky je mozny ze by odesli loziska po 10tis km, dneska sem sundal predni kolo a zkousel rukou loziska a muzu zit ze to jedno sem teda citil ty kulicky fest tak nevim jezte zkusim jestli to neni volny kdyz nasadim osku, ono by to mohlo pak podle me i mit vliv na to ze mi poskakuje predni kolo ne ?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Zkoušej je raděj demontovaný nebo trochu odklepnutý od dystanční trubky,ta jak je opřená o ty logry vytváří efekt že logr jakoby drhne trochu,taky mě to tak dělalo a po vyndání to bylo ok; za 10 tis.km nemůže správně namontovaný kvalitní ložisko odejít -leda by bylo čínský.
je tam origo , ja ho mam dole tak to zejtra vyzkousim, treba jen je to normalne tak citit ale jsme zvyklej na jinak se tocici loziska
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
je tam origo , ja ho mam dole tak to zejtra vyzkousim, treba jen je to normalne tak citit ale jsme zvyklej na jinak se tocici loziska
Pokial mam info od znamych, tak problem s kvalitou prednych lozisk, hlavne 2008,2009, nie je nic nove. Po ich skusenostiach, prve co mi poradili pred cestou do Ruska bolo to, ze mam vymenit loziska v kolesach za nieco kvalitnejsie ako ORG. A pri offroad pouzivani, resp dlhe presuny po sotoline mali problem aj s loziskami v krku riadenia. Ale podla mna to zalezi aj od stylu jazdy a podmienok ( hlavne ked to priebezne ,, navlhcili,, v kazdej kaluzi a v divokych ruskych riekach.
A kto maze, ten jede. :-)
Four wheels move the body Two wheels move the soul......................
tak hosi zatim demontovany loziska na zadnim kole a mazec jak svina, jedo lozisko huci a druhy rachoti a navic se v jednim miste sekne a musi se poradne zabrat, aby preskocilo a otocilo se dal, krouzky byly neporuseny, ale po rozebrani bylo videt ze tam asi neni dostatek maziva, uprime sem nastvanej, jeste rozeberu i ty predni , v rozete to vypada OKI , ale radeji vymenim taky jinak cenovka komplet lozisek a gufer me prisla na 1000,- v kvalite SKF, myslim si ze dobra cenovka
jinak opravdu sem nepocital ze po 10tis km musim menit loziska a to nejezdim brody, jen obcas nejaka ta kaluz v lese, ale hlavne nestrikam Wapkou na loziska, tak proste nevim, kde udelali soudruzi z NDR chybu
schrek napsal:
jinak cenovka komplet lozisek a gufer me prisla na 1000,- v kvalite SKF, myslim si ze dobra cenovka
Prosim tě, kde jsi vzal ten komplet a co obsahuje? Když už to budu sundávat, tak to radši taky vyměním, bůh ví, jak byla chuděrka používaná v minulosti.
F800GS
schrek napsal:
Normalne sem se juknu do katalogu a koupil v prodejne lozisek
5x lozisko SKF 6204 2RS (4x kola a 1x rozeta) a k tomu 2x gufero predni kolo (30x47x17 a 25x47x7) 1x gufero zadni kolo (30x47x7)1x gufero rozeta (30x47x7)
Ty gufera jsou všechny mám dojem s prachovkou že jo?
ty jo to si me dostal s tou prachovkou sem nadiktoval co bylo vkatalogu a vytisteny na guferu , jako nic se nestane ze kdybyb bylo spatny jedno stalo 28Kc, ty sem koupil obyc jelikoz SKF stoji 170,-
jinak celkem mazec origo co dava BMW podle katalogu lozisko 298,- to bych rekl dobry ale to gufero stoji 306,- nechapu ?
Upravil schrek dne 19.02.2013 21:00
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
ty jo to si me dostal s tou prachovkou sem nadiktoval co bylo vkatalogu a vytisteny na guferu , jako nic se nestane ze kdybyb bylo spatny jedno stalo 28Kc, ty sem koupil obyc jelikoz SKF stoji 170,-
jinak celkem mazec origo co dava BMW podle katalogu lozisko 298,- to bych rekl dobry ale to gufero stoji 306,- nechapu ?
No já taky nechápal když za sekundu vycvaknutý papírový těsnění stojí 3kila a to je gufero rel. složitější výrobně .No bylo mi vysvětleno jak je složitá logistika toho papírku
no spis jestli si BMW nenechava delat ty gufera na zakazku sem zjistil ze je trocha nizssi nez to origo, nevizda to nebude problem ?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček