Ještě dotaz na F5 spojenou s HTC desire :
Jde přijmout hovor a volat bez manipulace s telefonem ? Tedy funguje u takového propojení nějaké "hlasové" vytáčení čísla a zvednutí telefonu ?
Dík
Radek: nevím konkrétně u toho HTC jestli není nějaké omezení ze strany toho telefonu ale s běžnou Nokií to funguje, zmáčkneš tlačítko pro vyslovení voicetagu, řekneš to jméno a ono to vytočí. Automaticky to umí taky vytočit poslední volané číslo. Zvednutí jde nastavit přímo v F5 - někdo volá, tak když mlčíš, po chvíli to vypadne a nic. Když něco řekneš během vyzvánění tak se hovor přijme. A nebo to jde řídit z toho ovladače na řídítkách.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dneska tady byl někdo pro F5S a volal mi, že v sadě není český tištěný návod (což jsem nevěděl). Mail co mi řekl je blbě, někdo mi z něj odpověděl že to je asi omyl.
Tak tady je odkaz kde se dá návod k F5 stáhnout: http://www.moto-i...5-manualy#*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Včera jsem mluvil asi hodinu s produktovým manažerem interkomů od Interphone a vývojářem ze SuperTooth, který pro Interphone dělá SW.
Řekli mi, že na problémech Zuma 660 pracují, koordinace s Garminem je prý těžká, protože oni řeší několik dalších výrobců a když to vyřeší s jedním, přestane fungovat jiný. Ale už je to prý blízko finálnímu řešení. Mluvím o tom, že se v určitém momentu přeruší A2DP nějakou jinou akcí a dál to nepokračuje ve stereu nebo že to po zapnutí jen "ťuká" a nemluví.
Řešení párování se Zumem 350 je na straně Garminu, oni s tím teď nic dělat nemůžou a čeká se na nový update Garminu.
Citlivost rádia je překvapila, prý neměli odnikud reakce že by rádio ztrácelo signál. Mimochodem anténa je prý jeden drátek v mikrofonním kabelu. Podívají se na to, je prý možné, že při aktivaci češtiny se vypne funkce přelaďování (AF) a proto se to chová tak, jak se chová. Zaměří se na to.
Akumulátor NiMH v F5 ...
... na zimu, když bude několik měsíců ležet - je lepší nechat úplně bez energie, po automatickém vypnutí a nebo naopak naplno nabít o do jara nechat tak ?
Dik
Nabijim a vybijim provozem naprazdnoi behem zimy, podle me to staci jednou za par tydnu a nikdy jsem nemel problem ani s baterkou v nejake gps ani v interkomu. Tech par cyklu celkovou zivotnost neovlivni
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
řešil jsem to také s recallem. je třeba si uvědomit, že F5 jsou dvou kanalové a F4 jedno kanalová (moje pojmy) teoreticky k jedné F5 tedy 2xF4. Jinak pokud jede více F5 a nějaká F4, tak v koloně můžou být jen 2xF4, teoreticky naparované prní a poslední v koloně. jedná se jen o to, že pokud bude jezdec s F4 uprostřed, tak zvětšuje mezeru mezi F5 a může docházet k rozpojení.
V praxi to spojení F4 a F5 ve větší skupině trošku hapruje. Když jedou třeba dva s F5 a jeden s F4, tak to ještě jde ale dvě F4 nepochopitelně zlobí. Mám to ověřené od více lidí. Je lepší to roztrhat na dvě skupiny a nechat F4 jen jednu v každé skupině a nepropojovat to celé. Dělá to podivnosti - třeba že se ta F4 na hodinu odmlčí a najednou sama od sebe začne fungovat apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zkušenosti po celé sezoně s F5- většinou v provozu projené 4x F5 na 2 motorkách-funguje naprosto bez problémů-akorát horší výdrž batrie u 2 vzdálenějších přístrojů (spárováno dle návodu). Ale prosím vás, ať mi někdo vysvětlí spolehlivý postup, jak napárovat a potom jak připojovat 6xF5 (3motorky-jezdec+spolujezdec)-já na to za celou dobu nepřišel. Díky.
Milis GS-TT
Rzbynek: hele já bych do F4 zpátky nešel ani náhodou. A když to používáš v lichém počtu lidí, tak třeba s 3x F5 nejsou absolutně problémy. Já měl třeba problém že F4 i při plné hlasitosti nebyla tak srozumitelná jako F5 a nemluvím o menu, protože prakticky cokoliv jde v F5 řešit za jízdy včetně přepárování na jiné zařízení. Teď s tím dálkovým ovládáním to nemá chybu. Jediný co je fakt problém je to, že Interphone (resp. Cellular Line potažmo Supertooth) nedodal F5 vývojářům v Garminu a kvůli nějakým rozdílům mezi BT2.0 a BT3.0 se F5 s Garminy nechová správně. Ale stejný problém teď aktuálně řeší BMW s jejich OEM verzí Zuma 660 i s jiným (a velmi rozšířeným) komunikátorem populárním v USA a je to na nejvyšším místě v prioritách na čem se v Garminu pracuje. F5 se to až tak netýká, nebude potřeba nahrávat nový software do komunikátoru, chyba je na straně Garminu.
Ale když pominu tohle, tak nemám s F5 žádné problémy a funguje to na mnohem delší vzdálenost než F4, tak nechápu...
I kdybych nepoužíval nic - jen komunikaci dvou lidí na dvou motorkách, tak kvůli té zvětšené vzdálenosti to stojí za to.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome, souhlasím s tebou jen mě vadí to, že koupíš nej věci na motorku a je jedno jestli F5 nebo Zumo 660 (cena přes 20tis.) Jako uživatel počítám, že to bude chodit a to hlavně z důvodů, že u obou výrobců dříve vše fungovalo. Na Rohlence jsi mě nakousl s tím dálkovým ovladačem. Ale je tu zase požadavek na mou peněženku asi 2500,- a bude to stát za to?
Jinak je pravda, že ve dvou to chodí výborně, ale my jsme na vyjížďky čtyři. Budeme muset někoho vyloučit z kolektivu nebo jezdit tak jako dosud. Spojení jsme po dvou a určená osoba komunikuje s druhým párem. Pokud doladí rádio bude to fajn.
Vysvětlení odborníka jak párovat více F5:
Připojení mezi 3, 4, 5, 6 se řídí stejnými pravidly. Není na tom nic nepochopitelného … musí se spárovat A s B, B s C, C s D, D s E, E s F, nebo jakkoliv jinak, aby si pamatovala F5 vždy toho před a za ním. F5 si pamatuje poslední 2 spárované, to je třeba mít na zřeteli. No a pak se spojí. Zase je třeba znát zásady. Nesmí zahájit spojení všichni na jednou, jinak se nespojí. A jinak podle manuálu, dlouhým stiskem se připojí oba spárovaní, krátkým poslední, dlouhým nahoře, nebo dole A, nebo B. Postupně se musí spojit ti, kteří nejsou spojeni…
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...