Já je mám na BMW a taky to tak zústane Co člověk to názor. Sakra, že těch výrobců gum je tolik. Kdyby byli dva a jednen by dělal špunty a druhý silniční vzorek, tak naše debata by se zúžila pouze na nynější anketu. No, maximálně by to bylo něco jako " s šípkovou, se zelim"
Upravil Cycli dne 22.07.2007 09:17
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
mě se pořád nejvíc líbí jak se pořád u mitasu řeší to malí krytí ráfku už stoho mam vážně jen srandu,ten rozměr co tam patří totiž ty ráfky uchrání v každý situaci,ale zato mitas nikdy je to strašný jak ty ráfky trpěj,uplně je za jízdy slišim jak skučej )))))))))
Hele, Shimi, teď nevím jestli si děláš srandu a koho vůbec napadlo nějaký krytí ráfku!!! Je to úplná blbost - na Mitaskám jezdím 2 roky, najel jsem na nich několik tisíc km v terénu, blátě, šutrech, písku a šotolině, ráfek je jako nový a nikdy mne nenapadlo o tom přemýšlet!!! Že tam ta guma rozměrem nepatří je jasný, ale NIC TO NEDĚLÁ A NIČEMU, ANI RÁFKU, TO NEŠKODÍ!!!!!
já si dělám sandu já mitasky taky prosazuju, ale třeba na diskusi na www.motoklubbmw.cz tam by to ti tomáš z TT vysvětlil jako mě jak ten ráfek strašně trpí já osobně si to taky nemyslim,ale on řiká že ho měl zničenej,ale je pravda že on je uplněj extremista a to co jezdí se dá asi jezdit jen na kamziku,já osobně sem z E09 nesmírně spokojenej,je to supr guma za supr prachy
Tak jsem dojezdil TKC.Je pravda,že jsem nikdy na jiných špuntech nejezdil a tak jsem si myslel,že to uskakování a vůbec ta menší stabilita v náklonech je normální.Teď jsem tam dal E-09- nechal jsem se ukecat-a je to úplná pohádka-motorka sedí jako přibitá,neodskakuje,dovolí mi náklon jako silniční pneu. Jsem rád,že už jsem ty drahý sračky dojezdil.
Chapu, ze co clovek to nazor, ale nerikejte aby bylo mozny, ze nekdo E09 nebo TKC vychvali a druhy posle do horoucich pekel to snad neni mozny ne??? To me proste hlava nebere....
BMW R1150GS MY02
Luboss napsal:
Tak jsem dojezdil TKC.Je pravda,že jsem nikdy na jiných špuntech nejezdil a tak jsem si myslel,že to uskakování a vůbec ta menší stabilita v náklonech je normální.Teď jsem tam dal E-09- nechal jsem se ukecat-a je to úplná pohádka-motorka sedí jako přibitá,neodskakuje,dovolí mi náklon jako silniční pneu. Jsem rád,že už jsem ty drahý sračky dojezdil.
no proti mitasce sou všechny drahý no já osobně asi taky pořád zustanu na E09, kámoš teď objedna na předek TKC tak sem na něj zvědavej jaká bude spokojenost,jeho na E09 štve že ta přední dost ubejvá a hlavně že hodně řve což je pravda,ael nevim o kolik jsou jiný špunty tišší,to teď uvidíme
Nechci nikoho popudit,ale popisuju jenom svoje dojmy z bezprostředního srovnání dvou,na mojí motorce obutých pneu.Vím,že i toto srovnání je značně neobjektivní.
JohnyT: Je normální, že někdo gumy chválí a někdo haní. Mitasky hučej a přední ubývá víc než zadní (a Tomášovi TT ničej ráfky) a někomu to vadí natolik, že je na ně naštvanej. Jinému to nevadí a nebo chce ušetřit a pro toho jsou Mitasky ideální.
Já jdu vepředu v terénu až na 1,5 a obvykle sebou vozím 12V kompresůrek, kterým to pak na přejezdech zase dofouknu. Rozdíl měkké a tvrdé gumy v terénu je hrozně velký, nikdy bych tomu dřív nevěřil..
Cycli nám tady furt tvrdí,že fouká zadní na 2,4 a protože tam má to zakyslý kozí mlíko,tak nepotřebuje dofukovat.Ale já mu nevěřil a tak jsem to šel přeměřit a držte se-měl tam 1,2. Tak teď jsem zvědavej jak se z toho vylže.
Hele já mám dvě kole a každý foukám 1.2 a když je sečteš tak máš ......
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
E09 jsou dušové. Někdo tam duše nemá a občas musí dofouknout. Já tam duše mám a ještě vozím rezervní, protože řádíme po rumunských horách. Na silnici foukám E09 tak 2,1 a ony se jízdou zahřejí a tlak stoupne tak na 2,4-2,5, což je na ně až dost. Těch 1,5 foukám v terénu, motorka je pak k podkladu jako přilepená a na podkladu líp drží. A to by se to v terénu dalo foukat i míň a bylo by to ještě lepší.
Ivan napsal:
...E09 jsou dušové. Někdo tam duše nemá a občas musí dofouknout....
Mám na GS1100 vzadu dušovou E09 bez duše. Najeto cca 8 tis km a ani jednou nebylo potřeba dofukovat. Prostě dobře namazáno. Chválím Penu Červený v Radotíně :-)