KIM pozerám že máš opletený výfuk termo páskou, kolko si jej minul? Mal si demontované zvody, alebo si to robil na motorke? Ja sa to chystám spraviť akurát po novom roku.
odpovim za Kima, mas to v tomhle vlakne o par stranek nazpatek jak to delal jo a svody mel sundany
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
siso napsal:
KIM pozerám že máš opletený výfuk termo páskou, kolko si jej minul? Mal si demontované zvody, alebo si to robil na motorke? Ja sa to chystám spraviť akurát po novom roku.
Bez demontáže to neuděláš není tam vůbec místo okolo,já měl dole i chladič abych se dostal ke šroubům na hlavě-jelikož jsem potřeboval vyměnit i chlad.kapalinu tak mě to ani tak nevadilo,další zdržení je dostat se ke štekru lampdy,ten je za žebrovaným regulátorem ale musí se rozpáskovat celý vedení kabelu a je tam horší přístup+zpětnáý postup při montáži; stačí na to 10m(kup raději v kuse) pásky 5cm široké a ještě mi asi 1.5m zbylo; normálně jsem ji namočil do kybla s vodou a překrýváš to přes půlku takže konečný efekt jsou dvě vrstvy
Upravil kim dne 28.12.2012 08:44
Vďaka, ja som to už aj čítal, ale som na to zabudol. Takže OK 10m som kúpil. Výfuk som už dával dole aj bez demontáže chladiča, len som ho odklonil (je to ale fuška). Ozaj a nebolo treba nové tesnenie? A ako išli povoliť tie skrutky? Z toho mám dosť obavu, väčšinou to ide okolo výfuku dosť špatne. Ja mám vyhodený kat. , takže ani s lampdaspndou nebude problém. Zhadzujem len zvody zhruba po páku zadnej brzdy, tam to mám rozdelené. No tú chladiacu bi sa aj mne patrilo vymeniť, má 5 rokou a 86tis. za sebou. Opýtam sa hlúpo, ako si menil tú chlaď kvapalinu, vraj je tam potom problém s odvzdušnením. Ak to tu už niekto popisoval tak mi sem hoďte prosím len link, ďakujem.
siso napsal:
KIM pozerám že máš opletený výfuk termo páskou, kolko si jej minul? Mal si demontované zvody, alebo si to robil na motorke? Ja sa to chystám spraviť akurát po novom roku.
stačí na to 10m(kup raději v kuse) pásky 5cm široké a ještě mi asi 1.5m zbylo;
Já jsem ten svod co je blíž k alternárotoru přejel ještě jednou vrstvou. Takže nezbylo nic.
Motorka a rodina není kompatibilní, bohužel...
siso napsal:
KIM pozerám že máš opletený výfuk termo páskou, kolko si jej minul? Mal si demontované zvody, alebo si to robil na motorke? Ja sa to chystám spraviť akurát po novom roku.
stačí na to 10m(kup raději v kuse) pásky 5cm široké a ještě mi asi 1.5m zbylo;
Já jsem ten svod co je blíž k alternárotoru přejel ještě jednou vrstvou. Takže nezbylo nic.
jj já měl ke konci trochu strach aby to vyšlo tak jsem moc ,,neplýtval" ale nakonec v poho.
siso napsal:
Vďaka, ja som to už aj čítal, ale som na to zabudol. Takže OK 10m som kúpil. Výfuk som už dával dole aj bez demontáže chladiča, len som ho odklonil (je to ale fuška). Ozaj a nebolo treba nové tesnenie? A ako išli povoliť tie skrutky? Z toho mám dosť obavu, väčšinou to ide okolo výfuku dosť špatne. Ja mám vyhodený kat. , takže ani s lampdaspndou nebude problém. Zhadzujem len zvody zhruba po páku zadnej brzdy, tam to mám rozdelené. No tú chladiacu bi sa aj mne patrilo vymeniť, má 5 rokou a 86tis. za sebou. Opýtam sa hlúpo, ako si menil tú chlaď kvapalinu, vraj je tam potom problém s odvzdušnením. Ak to tu už niekto popisoval tak mi sem hoďte prosím len link, ďakujem.
Njn když máš ty svody zkráceny tak je to o něčem jiným. jinak ty matky mě šly povolit dobře akorát je to tisícihran tak si sežeň 10ku tisícihranej ořech-šestihranem to neuděláš,utahuje se to pak na 14Nm,těsnění je tam takový planžetový-očistil jsem a vrátil z5 (není to značeno jako výměný díl) odvzdušnění je trochu drbačka ale jde to,servisy na to mají nějaký snad podtlakový forychtuňg. Já si naměřil vmanuálu udávané množství 1,65l ch.kapaliny abych měl přehled kolik tam mám nalito při odvzdušňování-samo to dělám bez kapotáží-lepší přístup,naliji do chladiče povrch(ne do expanzky) přitom mám povolen odvzdušňovák na čerpadle,jak to klesá ta hladina pořád dolévám až teče z odvzdušňováku pak střídavě mačkám hadici (spodní)do chladiše -dolévám -povoluji šroub odvzduš,dokud ubývá kapalina v hrdle ,až ne tak uzavřu krátce nastartuju a protočím na volnoběh aby se posunuly bubliny vzduchu,to tak opakuji až tam dostanu určené množství kapaliny (pozor-určité množství patří do expanzky tudíž ne celých 1,65 do chlad.systenu motoru) až už neklesá hladina nastartuji a nechám do zapnutí ventilátoru,po úplném vychladnutí motoru (měl sem do druhého dne) doleji případ deficit do chladiče po vrch,zbytek do expanzky a hotovo
j-fox napsal:
Jen jsem zvědavej jak to bude vypadat až vyjedu z brodu. To bude asi jako v sauně.
No existuje ještě jedna varianta-podstatně dražší: páska je na 1200stC (tato 750stC) a je k tomu i spešl spray jakási pryskyřice,kterým se přelakuje to ovinutí následně vypálí provoz.teplotou a má to být odolnější vůči vnějším vlivům .ale je to o dost dražší; Pro začátek na vyzkoušení jsem volil tuto variantu.
Upravil kim dne 28.12.2012 20:21
aby som to nemusel znova hladať tak to dám sem
a možno sa to niekomu aj zíde ...
http://2t4t.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=175&category_id=120&option=com_virtuemart&Itemid=1
http://www.scootershop.cz/8359-stahovak-rotoru-alternatoru-bosch-ducati-248-22-x-1-5-buzzetti-5219.html
Len tak, keby niekto. V marci dorazi do skladu v Hamburgu 5 statorov ( USA ).
Cena s poštovným do 200 EUR vratane zaruky. Jeden si objednávam- pridá sa niekto ??
Upravil Rusty dne 20.02.2013 09:06
Four wheels move the body Two wheels move the soul......................
Včera po prvej jazde som si všimol že mi nepatrne preblikuje stretávacie svetlo na voľnobehu. Keď dám diaľkové tak to prestane a aj keď pridám plyn tak sa to stratí.
V zime som montoval prídavné lepkové svetlá, ale tie sú dopojené na parkovačku tak to bi s tým nemalo súvisieť. Ale môže súvisieť , dával som Hella žiarovky s 50% vyššou svieťivosťou a tak som si to možno všimol až teraz keď to lepšie svieti.
Chlapi poraďte kde je pes zakopaný. Len dúfam že mi neodchádza alternátor.
Hicsk tebe sa to ako prejavovalo keď ti kľakol alternátor.
Upravil siso dne 14.04.2013 08:25
Tipuju že kdyby to byl altik tak by to dělalo i na dálkový ale je možný že dálk a potk.mají různé cívky ,nevím jak je to uspořádaný; tak zkus vrátit tu žárovku co tam má být jestli se něco změní + kontrola kontaktů na žárovce
Siso hned nahod voltmeter a meraj napetie má byť cca 14 -14,4 V Môže to byť regler a ten Ti následne môže odpraviť alt. Pri stretávačkách máš odber cca 60W, no ked dáš dlhé je tam odber cca 110W- iný stratový výkon, ktorý musí regler premeniť na teplo
siso napsal:
Hicsk tebe sa to ako prejavovalo keď ti kľakol alternátor.
mne to neslo po pouziti vyhrivani gripu normalne nahodit.
resp.. FAKT se tomu nechtelo.
proste jak jely gripy, nedobijelo to dostatecne. V Inveltu rikali, ze to nedobijelo skoro vubec, nebo vubec.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No včera (v ňedelu) som sa bol previesť zase a zistil som že to robí keď zapnem vyhrievanie gripov. Tak to skúsim zajtra premerať či to dáva ako píše Tryskáč.
siso napsal:
No včera (v ňedelu) som sa bol previesť zase a zistil som že to robí keď zapnem vyhrievanie gripov. Tak to skúsim zajtra premerať či to dáva ako píše Tryskáč.
uf... no tak to vypada na alt kurnik...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak som to dobýjanie včera premeral:
po zohriati ukazuje 14,06V na voľnobeh, ale keď pridám na 4000 ot. dobýjanie klesne na 13,70V. Keď to zaťažím dám diaľkové + vyhrievanie heftou naplno na voľnobeh to klesne na 13,00V po pridaní na 4000 ot. to stúpne na 13,50V .
Bol som u kamoša, vymenili sme regler a hodnoty to ukázalo približne rovnaké. Ešte sme si všimli že sa dosť zohrieva regler ale to je asi bežné.
Tak že pravde podobne odchádza alternátor a je už len otázka času kedy kľakne úplne.
Upravil siso dne 17.04.2013 07:49