vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viď
Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?
Je to dáno typem odpružení předku. Motorky téhle váhy s klasickou vidlí pořád jako by poskakují na předku a tím dochází k zvýšenému opotřebení předních pneumatik. Dá se to trošku omezit tvrdšími pružinami, ale i tak k tomuto efektu dochází nesrovnatelně dříve jako na velkém GS
sám bych to nenapsal lépe...ale ještě má velký vliv brždění.Kdo jel na dvouventolovém GS tak ví že zadní "brzda"by se vlastně ani brzdou nazývat neměla(bohužel legislativasi to žádá)a 99% brždění zajišťuje předek.A když tam dáš kotouč 320mm tak ta guma mizí před očima.
Vlasto,mám přesně tuhle konfiguraci-letos sem pořídil kotouč 320mm a přestal sem používat zadek,dopředu sem dal péra wilbers a předek mě vydržel zhruba stejně jako zadek u té E08. Řelk bych,že na těch gumách je tak třetina vzorku na středu a můj styl jízdy je jak kdy,někdy kochačka,někdy bouchnou saze a letím jak šíp s pěkně probržděnejma zatáčkama do lehkejch driftíků,takže při nějakým cestovním stylu někde po alpách,nebo silničním balkáně by ty gumy mohli klidně dat těch 12-13 000km do momentu,kdy budou na středu bez vzorku. Líbí se mě,že sjedu sadu zaráz,vyhodím a nazuju obě fungl a za tu cenu mě ten nájezd cca 10 000km bohatě stačí. Myslím že na dvouventila tyhle gumy bohatě dostačují. Pohrával sem si s myšlenkou,že dopřeju staříkovy to,co na něho patří (sahara enduro3),ale při ceně 4700kč za sadu sem si to rychle rozmyslel a šáhl po E07 a čekám na zesílený duše,pak to tam nazuju a uvidím,jestli příští bude opět E07,nebo se navrátím k E08,který na asfaltu zvládnou fakt super náklony. Když sem dvouventila koupil,byl na anakýčkách a rozdíl nepozoruju nijak zásadní-vyhozený prachy.
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viď
Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?
Je to dáno typem odpružení předku. Motorky téhle váhy s klasickou vidlí pořád jako by poskakují na předku a tím dochází k zvýšenému opotřebení předních pneumatik. Dá se to trošku omezit tvrdšími pružinami, ale i tak k tomuto efektu dochází nesrovnatelně dříve jako na velkém GS
sám bych to nenapsal lépe...ale ještě má velký vliv brždění.Kdo jel na dvouventolovém GS tak ví že zadní "brzda"by se vlastně ani brzdou nazývat neměla(bohužel legislativasi to žádá)a 99% brždění zajišťuje předek.A když tam dáš kotouč 320mm tak ta guma mizí před očima.
Vlasto,mám přesně tuhle konfiguraci-letos sem pořídil kotouč 320mm a přestal sem používat zadek,dopředu sem dal péra wilbers a předek mě vydržel zhruba stejně jako zadek u té E08. Řelk bych,že na těch gumách je tak třetina vzorku na středu a můj styl jízdy je jak kdy,někdy kochačka,někdy bouchnou saze a letím jak šíp s pěkně probržděnejma zatáčkama do lehkejch driftíků,takže při nějakým cestovním stylu někde po alpách,nebo silničním balkáně by ty gumy mohli klidně dat těch 12-13 000km do momentu,kdy budou na středu bez vzorku. Líbí se mě,že sjedu sadu zaráz,vyhodím a nazuju obě fungl a za tu cenu mě ten nájezd cca 10 000km bohatě stačí. Myslím že na dvouventila tyhle gumy bohatě dostačují. Pohrával sem si s myšlenkou,že dopřeju staříkovy to,co na něho patří (sahara enduro3),ale při ceně 4700kč za sadu sem si to rychle rozmyslel a šáhl po E07 a čekám na zesílený duše,pak to tam nazuju a uvidím,jestli příští bude opět E07,nebo se navrátím k E08,který na asfaltu zvládnou fakt super náklony. Když sem dvouventila koupil,byl na anakýčkách a rozdíl nepozoruju nijak zásadní-vyhozený prachy.
Od zesílených duší bych ustoupil a dal normál od Conti. Ta mitaska je dost silná guma. Zesílený patří do motokrosu a blbě se to tam strká, ty duše:-)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Vikec napsal:
Vyzkouším,uvidím:-) Ale dík za postřehy. Říkám si,že když to de strčit do motokrosu,tak to musí jít aji do staříka a mohlo by to něco vydržet.
Samo, že to tam půjde, ale jsou to zbytečně vyhozený prachy. Mitaska není slabounká radiálka, ale pořádná podešev tu když prorazíš, tak zesílená duše to nezachrání
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Asi sem to tu už psal ale E08 vydrží po šutrech a šotolinách to samí co ostatní mitasky tzn. uplně strašný věci.Zesílený duše budou fakt zbytečný. Na letní kudlu po silnicích asi nejlepší guma co jsem zkoušel (nepočítám ryze silniční road attack,angel,diablo apod.)
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Tak mám od pondělka nazutou zadní E08 a zatim jsem spokojenej. Mám na ní teda 300km, ale mile mě překvapila. Drží až "na ucho" a silniční hadí jí nerozházej. Řešil jsem to jako nouzovku, protože předního Scouta mám ještě na pulce životnosti (10tkm) a zadní se mi doprasila tím vysypaným ložiskem(asi). Jinak by asi ještě tak 2000km dala. Uvidíme, až zmoknu, jak se bude chovat
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já ojel už 2 zadní a 1 přední. Na zadku mi obě dali do 10 000 km a to mám lehkou f650gs. Předek mi dal 8000, ale je hrozně oskákanej - na vyhození. Mitas mám rád, ale do 08 už asi nepůjdu, možná jen kvůli dobrý ceně, oproti touranckám.
Ale cennim si toho, že se po celou dobu chová stejně.
Infíčko pro Vlastimila: Na 100gs mám momentálně 2000km na nové sadě E07 a po deštivém projetí alp musím konstatovat,že na vodě jsou asi lepší než E08 co sem jezdil do teďka. Na suchu téměř srovnatelný a na polňačkách rozhodně lepší,takže jediná jejich nevýhoda je že se musí používat duše. Ještě uvidím,kolik na nich najedu.
K tomu se přidávám,zdá se mi to samý,že 08 klouže víc na mokru,než sedma,sucho pecka a hlavně co rozhodovalo že nehučí jako ta sedma.Příště jdu ale do tourancky.
oranžová dvanáctka
Vikec napsal:
Infíčko pro Vlastimila: Na 100gs mám momentálně 2000km na nové sadě E07 a po deštivém projetí alp musím konstatovat,že na vodě jsou asi lepší než E08 co sem jezdil do teďka. Na suchu téměř srovnatelný a na polňačkách rozhodně lepší,takže jediná jejich nevýhoda je že se musí používat duše. Ještě uvidím,kolik na nich najedu.
duse? zanam nejmin 4 lidi co na nich jezdi na E07 a duse tedynepouzivaji ani nahodou
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Taky mám za sebou dvě sady E-07 a musím konstatovat, že jsem neřešil sucho - mokro, letos jsem nasadil E-08 na suchu výborné na mokru jsem dostal na dovolené dvakrát smyk a jsem teď na mokru docela nejistý. Syn je má taky na V-Stromu 650 a taky brble, že na mokru kloužou.
Oproti 07 vůbec nehlučí a ve dvou na dálnici jsou prostě lepší. Budu doufat , že Mitas tyto připomínky zakomponuje a třeba se dočkáme vylepšení na vodě :-).
Vikec napsal:
Infíčko pro Vlastimila: Na 100gs mám momentálně 2000km na nové sadě E07 a po deštivém projetí alp musím konstatovat,že na vodě jsou asi lepší než E08 co sem jezdil do teďka. Na suchu téměř srovnatelný a na polňačkách rozhodně lepší,takže jediná jejich nevýhoda je že se musí používat duše. Ještě uvidím,kolik na nich najedu.
duse? zanam nejmin 4 lidi co na nich jezdi na E07 a duse tedynepouzivaji ani nahodou
Ale 90/90-21 se tubeles nedělá. A to je rozměr,co nás s Vlastimilem zajímá:-)
Na 1150 mám 07 samozřejmě tubeles a bezproblémů...
Tak dneska, s novou zadní E08 v brutální, ale opravdu brutální průtrži a s jemným krupobitím, naprosto v pohodě. Guma neklouzala a to jsem to docela solidně švihal, naloženej a ve dvouch.Zatím jsem velice mile překvapen. Na gumě najeto asi 1100km
Upravil Kubrt dne 31.08.2014 20:17
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jakou mate zkušenost s Mitas E-07,E-08 a E-10? V letě se chystame do Apl na šotolinky. Slyšel jsem o nich chvalu a taky hodně lidi mně od nich odrazuje.
Nebo se vyplati připlatit a jit třeba do Michelin Arakee2 ?
Budu vděčen za vaše nazory.
BMW R 1100 GS
Kup ty E 07 sotoliny zvladne super a na ceste se taktez neztrati. Bych rekl ze ta E07 je nejuniverzalnejsi guma co jde koupit. Nepocitam jizdu v bahne a tomu podobne extremy. Jinak E10 mizi pred ocima alespon me. Ja ted jezdim a v alpach sem byl na E09 a Mitas XT. A uplne vpohode.
Pokud nejsi zavodni jezdec nevyplati se priplacet.
Upravil schrek dne 19.03.2016 22:43
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
...je to silnični nebo nějaky hybrid enduro/silnice. Někde jsem četl že je lepši než Anakee2 ???
Upravil pepamarecek dne 19.03.2016 23:03
BMW R 1100 GS