vlk napsal:
to Zdenek 1150 - poslal som Ti mail ako pozadujes.
.... kurna hosi to uz nikdo nemate zaujem k Ypsilonu si objednat aj koncovku?
já nad tím přemýšlím už týden, Y objednán a výfuk... se stále rozhoduji, na brzdu kašlu...spíš bych to potřeboval slyšet. Docela bych nerad byl slyšen 10 mim předem a 20 min potom. Pokud Y vytuní zvuk sám o sobě, tak nevím zda je nutné výfuk dávat. Takže je to u mě o zvuku. A tech bych rád aby zněl mezi Manowar a Blind Guardian v určitých pasážích by nevadilo Iron Maiden
pocul som na vlastne usi jak hraju Y+koncovka creptus a sharon a ak si dobre pamatam ten sharon bol kultivovanejsi ale ci to hralo od Manovaru po Iron to newim
... pekne spolu poprosme "L" nech nam napise jak to hra, pripadne zariadi aby to tu bolo napisane
Zdar chlape.
Tak nevím nakoli bude to co píšu objektivní,ale pokusím se: samotnej Ypsilon +origo koncoka není špatný,líbí se mi to. Ypsilon + koncovka Creptus je docela masakr v dobrým slova smyslu. Ale je to prostě pro adrenalináře Hlubokej,ale naskáče při tom husí kůže. A potom je Creptus vložka která z laďáku udělá zase origo koncovku. Ale protože jsem se s těmito možnostni nespokojil,tak jsem do tlumivky která má nevím,ale cca 30 děr o průměru 4mm zasáhl tím působem že jsem díry zvětšil na 6mm a myslím že jsem dosáhl "mý dokonalosti". Prostě zvuk mi přijde dokonalej. V nižších otáčkách hlubokej a relativně tichej,ale když potáhnu,tak docela závodník.
A jestli se ptáte na výkon,tak nevím. Jestli někdo čeká že řeknu "jede to jako prase"...tak to neuslyší. Možná že subjektivně jo,ale to je můj dojem. Je fakt že jsem nepocítil žádnej propad otáček,žádnou negativní odezvu,prostě nic co by mě zklamalo. Motorku jsem koupil s Ypsilonem od TT a přestože nedokážu posoudit užitnou hodnotu obou výrobců,tak musím říct že co se týká řemeslnýho provedení tak Creptus je pro mě jako člověka od černýho řemesla o veliký kus lepší. Myslím že pracování je pravdu dokonalý,myslím že na něm není co vlyepšovat
Upravil L dne 31.03.2013 22:13
Kolik váží nevím,ale je lehčí než origo. Rámus popisuju o příspěvek výš a homologaci tu taky vyčteš a nebo ji najdeš v odkazu na stránky výrobce. Není to nic složitýho. To zvládneš,neboj
Upravil L dne 01.04.2013 16:36
Teď jsem uzavřel příjem objednávek a zájemcům poslal Email. Jeho obsah je důvěrný a prosím všechny o respektování tohoto požadavku. Dík. S postupem realizace vás budu průběžně seznamovat.
Nic ve zlém, ale pro mne je smutné zjištění, že na prvním místě je u někoho "zvouček". No, asi je taková doba, pro mne je v tomto případě na prvním místě kroutící moment a váhová úspora, tj. věci pro velké cestovní důležité, zvouček je pravda také důležitý a to aby byl pokud možno líbivý ale tichý, nechci přece po 10-ti hodinách v sedle, aby mi další 2 hodiny duněla hlava...:-).
Mám dotaz (třeba se o tom někde píše, nevšiml jsem si) - při instalaci Y-svodu se prý musí v pojistkovém kaslíku pod sedlem vyndat jedno relé, prý se jinak nastaví palivová mapa. Víte o co jde a jak to opravdu funguje? Souvisí to s lambdou? Je fakt, že Drákula má Y-svod a tohle relé má vytažené...
Upravil Ivan dne 22.04.2013 08:52
...taky jme se rozhodl prastit pres kapsu a kluci z http://www.cyrilm... mi tam ted k servisu hodi i Y-svod (KN filtr uz mam, koncovka zustane original). Chtel jsem neco vyzkouseneho, co funguje. Dam sem pak vedet.
EDIT: .. Ivane, na pripadne nastavovani se zeptam - ale nemluvili o tom.
Upravil Bubak dne 22.04.2013 09:18
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Ivan napsal:
Nic ve zlém, ale pro mne je smutné zjištění, že na prvním místě je u někoho "zvouček". No, asi je taková doba, pro mne je v tomto případě na prvním místě kroutící moment a váhová úspora, tj. věci pro velké cestovní důležité, zvouček je pravda také důležitý a to aby byl pokud možno líbivý ale tichý, nechci přece po 10-ti hodinách v sedle, aby mi další 2 hodiny duněla hlava...:-).
Mám dotaz (třeba se o tom někde píše, nevšiml jsem si) - při instalaci Y-svodu se prý musí v pojistkovém kaslíku pod sedlem vyndat jedno relé, prý se jinak nastaví palivová mapa. Víte o co jde a jak to opravdu funguje? Souvisí to s lambdou? Je fakt, že Drákula má Y-svod a tohle relé má vytažené...
Není to relé - je to kódovací propojka pro Motronic - vypadá jako relé, ale je to jen propoj. U 1150 je žluté barvy - je v pojistkové, relátkové skříňce pod sedlem, v prostřední řadě, první z levé strany /myšleno ve směru jízdy/ - buď tam budeš mít volný "slot" nebo tam bude ta žlutá propojka. U spousty motorek je vytažená, i když mají originál výfukovou sestavu.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky za fotku, na té to vypadá, že už je "krabička" vytažená a strčená do přední řady do volného prostoru (původně má být v prostřední řadě), takhle to má přesně na GS i Drákula. Jen by mne zajímalo, co se vytažením změní.
Ivan přiložený následující obrázek:
Ivan napsal:
Díky za fotku, na té to vypadá, že už je "krabička" vytažená a strčená do přední řady do volného prostoru (původně má být v prostřední řadě), takhle to má přesně na GS i Drákula. Jen by mne zajímalo, co se vytažením změní.
To žluté v přední řadě zleva je "starter motor relay" - to není vytažená propojka, která je dána do "volného prostoru", jak jsi napsal. Bez tohoto žlutého relé by ti motorka "nešlapala". Na té fotce je ta propojka prostě vytažená (a odložená někde mimo motorku ).
Upravil Tonda dne 22.04.2013 11:22
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda - OK, díky, zmátla mne žlutá barva a to prázdné místo:-). Co se stane u originál výfukové soustavy, když se to vytáhne? A co se stane u Y-svodu, už se na to ptám popátý:-)? Co se přeprogramuje nebo jak to je? Chci vědět jak to funguje, bez toho jsem nervózní...:-):-) Nastaví se jinak předstih nebo vstřikování paliva nebo co vlastně?
Stepan - co to je? To jako že se pro různé případy (nízkootanový benzín atd.) propojí vždy příslušné kontakty dle obrázků? Neumím pořádně anglicky, co z toho odpovídá Y-svodu? V tom případě je ta žlutá krabička opravdu pouze propojítko různých kontaktů, kde propojení odpovídá našim palivům, přítomnosti katalyzátoru apod.?
Ivan napsal:
Stepan - co to je? To jako že se pro různé případy (nízkootanový benzín atd.) propojí vždy příslušné kontakty dle obrázků? Neumím pořádně anglicky, co z toho odpovídá Y-svodu? V tom případě je ta žlutá krabička opravdu pouze propojítko různých kontaktů, kde propojení odpovídá našim palivům, přítomnosti katalyzátoru apod.?
Já to tak chápu, že to je jenom samotným propojením přepínání různých režimů.
Např:
Stage 2 ( což je vlastně chybějící propojka ) je pro režim bez katalyzátoru a s originální koncovkou nebo jinou tichou ( to je už otázka, co se myslí tou tichou ).
Stage 3: Bez katu ( y-sovd ), racingová koncovka
Ale nikdy jsem to nezkoušel, pouze vím o tomto návodu.
Taky nevím, proč je tam 2x Stage 2 pokaždé s jiným zapojením.
To je dost zajímavé, lidi řeší "hardware", tj. Y-svod, K&N filtr, popř. koncovku výfuku, snad všichni si pochvalují jak to táhne lépe odspodu, ale neřeší "software". Já se třeba o potřebě vytáhnout tu krabičku dověděl až nedávno a o těchhle variantách propojování slyším poprvé...
Ivan napsal:
To je dost zajímavé, lidi řeší "hardware", tj. Y-svod, K&N filtr, popř. koncovku výfuku, snad všichni si pochvalují jak to táhne lépe odspodu, ale neřeší "software". Já se třeba o potřebě vytáhnout tu krabičku dověděl až nedávno a o těchhle variantách propojování slyším poprvé...
.. jsem si toho vsimnul uz loni, ale prislo mi to spis na 1100 s Motronicem 2.2. Navic se i na ADVrideru kolem toho dost dohaduji. Ja bych to radeji slysel of mistnich servismanu/fachmanu - co to doopravdy dela a nedela. O Motronicu vim uplny kulovy.... krome toho, co ma delat....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure