Teď jsem přezul z Metz Tourance Next právě na Karoo 3.Cena za sadu byla o litr nižší než TKC 80.Za týden jedeme nějaký off do Rumunska.Po návratu podám raport.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Drákula nakonec koupila také Karoo 3, za 2 týdny Alpy, trochu i šotolinové, tak budeme také referovat. Ze vzorku je zatím nadšená a cena byla příznivá...
Mám dotaz - nevíte, na kolik se mají Karoo 3 foukat? Vzadu klasika 150/70-17, vpředu 90/90-21...
2,0 / 2,2 je takový univerzální offový foukání, pokud pojedete i po dálnici apod. dal bych dopředu i těch 2,2, dozadu klidně taky předpisovku 2,5. Tvrdý to bude furt míň než hladká, vzorku to má dost a nehrozí že se to přehřeje a zbytečně oskáče. Zvlášť v současných teplotách.
Maiali nel Fango!
Zajímalo by mě, jak to Karoo hází na přední 21" ... vyměnil jsem ráfek a to dementní K60 furt hází a přijde mi, že je to gumou ... tak že bych na předek dal něco "lepšího".
/Flare
Dnes jsme s Drákulou přezouvali. Já sundával a nandával kola, technik přezouval a vyvažoval, celkem to fungovalo, nebýt Drákulina ráfku zalepeného antipichem. Ale k věci - Drákula dala Karoo 3, já TKC 80, začínáme s novými, za týden jedeme na dovču, stejná trasa, stejná rychlost, podobný styl jízdy, což jsou příznivé podmínky pro srovnání, i když já mám vpředu 19", Drákula 21" a já budu asi trochu víc zatížený. Budu referovat...
Zdar, tak jsme s Moňou doma z dovolené na kterou jsem obouval Karoo3 a do poslední chvilky s obavou, jestli to dají.
Takže, ujeto celkem 8948 km, nafoukáno tak, jak píšou lidi od BMW na nálepce pod sedlem ( jsem lenoch a bylo horko, takže tlak následně nekontrolován)
Dálnice max. 145 km/h, ruské a turecké dlouhé asfaltovky do 120 km/h.
Off road, kameny šotolina, ne moc, asi 80 km za dovolenou.
Ty gumy ssou jen NEUVĚŘITELNĚ HLUČNÉ, zlatý TKCčka
mara přiložený následující obrázek: