ano je to ta co jsi tu dal..dneska jsem chtěl dát fotky a už nemusím....a bogus,ano to je ta co tam stála.....takže je jasný že vyhrál vzduch a všem děkuju..prostě jsem byl na vážkách,ale i prodejce mi řekl něco a bylo rozhodnuto..všem moc děkuju
takže pavlíku můžem vyrazit na jih...
http://czunici.ra...
servisak napsal:
proč to sedlo je jiný? že je snížený to vidíma to to nemužou dát oboje aby to ladilo
já mám i to druhý..snížený se v tý barvě nedělá..bohužel..
To mně poser mi řekni,že je to takový problém nechat to pro zákazníka udělat.To má Stroužek teda velké mínus,nebo tys byl zase nedočkavý??Jinač moc pěkná konečně máš motorku bez elektronů
Upravil motoblb dne 28.03.2013 11:20
Bez vody člověk vydrží 3dny, bez vzduchu 5 minut a poslední 3 si to moc neužívá.
Nicméně do motoru klidně vodu. Exne ti motor na poušti, vychlastáš chladič a máš víc času na záchranu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
servisak napsal:
proč to sedlo je jiný? že je snížený to vidíma to to nemužou dát oboje aby to ladilo
já mám i to druhý..snížený se v tý barvě nedělá..bohužel..
To mně poser mi řekni,že je to takový problém nechat to pro zákazníka udělat.To má Stroužek teda velké mínus,nebo tys byl zase nedočkavý??Jinač moc pěkná konečně máš motorku bez elektronů
já jsem marečku pořád nedočkavý....v práci je to výhoda..vše kmitá jak má..jindy to asi moc dobře není
http://czunici.ra...
v kvetnovom cisle Motocykl je clanok kde porovnavaju 12ku staru2012 a novu2013
v celkovom bodovom hodnoteni v nicom nejak extra nema 2013ka navrh
Co mna najviac negativne prekvapilo je ze new2013 nie je ani o 1kg lahsia (krok spat )
podla testu ma new2013 o malo horsie brzdy a new2013 ma o jeden mod nastavenia podvozku menej - to mi tiez hlava nebere
Inak vse ostatne o 1-2 bodiky viac ako 2012
.... a mozna rozprudim tuto temu: je tam tiez clanok o new KTM 1190 Adv. - jej hmotnost je 230kg - momentalne to je zo 150 k najsilnejsi motor medzi cest. endurami Model R je s 21 + 18 palcovymi kolami - mňo, rad bych ju skusil
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
v kvetnovom cisle Motocykl je clanok kde porovnavaju 12ku staru2012 a novu2013
v celkovom bodovom hodnoteni v nicom nejak extra nema 2013ka navrh
Co mna najviac negativne prekvapilo je ze new2013 nie je ani o 1kg lahsia (krok spat )
podla testu ma new2013 o malo horsie brzdy a new2013 ma o jeden mod nastavenia podvozku menej - to mi tiez hlava nebere
Inak vse ostatne o 1-2 bodiky viac ako 2012
.... a mozna rozprudim tuto temu: je tam tiez clanok o new KTM 1190 Adv. - jej hmotnost je 230kg - momentalne to je zo 150 k najsilnejsi motor medzi cest. endurami Model R je s 21 + 18 palcovymi kolami - mňo, rad bych ju skusil
a cos jako cekal, ze 2013 neni lehci? je malinko tezsi, neb voda + narvana vybavou. Navic zretelne bytelnejsi konstrukce. ALE... nizsi teziste. Nezapomenout take, ze PRE-2013 se vazi bez ABS, 2013 VCETNE ABS.
Jinak naopak, LCcko ma imho brzdy brutalnejsi...12ka je dlouhodobe obvinovana z poddimenzovane zadni brzdy.
Nicmene brzdy nejsou jedovate, brzdi ale brutalne. Alespon mne..
Upravil hicks dne 28.04.2013 23:17
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
fajn ze si sa ozval, "casopisove testy" berem s rezervou, imho... teba tiez ale poznatky bezneho smrtelnika su mi sympatickejsie
Necakal som nic, ale ak niekto urobi new model tazsi=katastrofa, rovnaka hmotnost s predoslym modelom=pre mna neinovativne, teda stagnujuce
.. jo vim a docital som sa ze manipulacia je lepsia, tazisko lepsie a new model je uzsi tam kde treba a to mu hra na prim
.... k tym brzdam - si to precitaj, je to tam na dlhsie ale brzdam dali menej bodov ako 2012
berem ze vis porovnat a zcenzurovat brzdy 800 verzus LC, ale mas to zazite aj v 12kach 2012 verzus 2013?
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
fajn ze si sa ozval, "casopisove testy" berem s rezervou, imho... teba tiez ale poznatky bezneho smrtelnika su mi sympatickejsie
Necakal som nic, ale ak niekto urobi new model tazsi=katastrofa, rovnaka hmotnost s predoslym modelom=pre mna neinovativne, teda stagnujuce
to jsou kecy... novy model je jen MALINKO tezsi, navic kdybys ocesal treba stavitelne plexi a aerodynamicke prvky, asi se dostanes na identickou vahu. Kdyz se podivas na LC... tak ono tam neni uz moc co zlehcovat. Nebo to pujde minimalne DOST obtizne podle mne.
Ja uvazuju o Li-Fe baterce.
.. jo vim a docital som sa ze manipulacia je lepsia, tazisko lepsie a new model je uzsi tam kde treba a to mu hra na prim
manipulace na miste ti je na prd... proste to lip jede a subjektivne se chova imho jako o trochu lepsi moto.
Navic nezapomen i o sirsi rafky, vsechno.
.... k tym brzdam - si to precitaj, je to tam na dlhsie ale brzdam dali menej bodov ako 2012
berem ze vis porovnat a zcenzurovat brzdy 800 verzus LC, ale mas to zazite aj v 12kach 2012 verzus 2013?
na 1200 DOHC jsem jezdil par hodin a to jak GS, tak RT.
podle mne LC brzi nejlip a jsou cejtit i ty sirsi gumy.
ale souhlas, muzeme to odzkouset nekde vylozene vedle sebe.
Upravil hicks dne 28.04.2013 23:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2