Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 7 z 11:   1  ...  4    5    6    7    8    9    10  ...  11  
 
Dlouhodobý test LCčka
Paul
#121 
Přidané 18.06.2013 10:16
Avatar člena


Příspěvků: 2634
Registrace: 04.03.11
stepan napsal:
Závěr je ten, že ten maník se vzducháčem by si koupil vodníka. Grin

Já bych to řekl trošku jinak. Ten vpravo řekl, že by do toho šel protože se mu líbí možnosti nastavení a baví ho s tím jezdit i off a celkově je z toho nadšenej i na silnici. Ten vlevo má doma 1200ADV a říkal, že měnit nebude, protože mu tam chybí pár věcí, ale nebyl konkrétní. Předpokládám takový ty věci co dotváří charakter jako třeba větší vibrace a tak Smile. Jinak se oba shodli na tom, že motorka je výborně zvládnutá motorově a hlavně ergonomicky a že to nic neztratilo se svých schopností v terénu, naopak díky chytrýmu podvozku a ABS je to bezpečnější a stabilnější.
 
zetor
#122 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 18.06.2013 10:17
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
Paul napsal:
stepan napsal:
Závěr je ten, že ten maník se vzducháčem by si koupil vodníka. Grin

Já bych to řekl trošku jinak. Ten vpravo řekl, že by do toho šel protože se mu líbí možnosti nastavení a baví ho s tím jezdit i off a celkově je z toho nadšenej i na silnici. Ten vlevo má doma 1200ADV a říkal, že měnit nebude, protože mu tam chybí pár věcí, ale nebyl konkrétní. Předpokládám takový ty věci co dotváří charakter jako třeba větší vibrace a tak Smile. Jinak se oba shodli na tom, že motorka je výborně zvládnutá motorově a hlavně ergonomicky a že to nic neztratilo se svých schopností v terénu, naopak díky chytrýmu podvozku a ABS je to bezpečnější a stabilnější.


thumbs up
 
Dave81
#123 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 18.06.2013 10:40
Avatar člena


Příspěvků: 251
Registrace: 12.12.12
Takže jasnej krok vpřed....
 
stepan
#124 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 18.06.2013 11:15
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Dave81 napsal:
Takže jasnej krok vpřed....


Tyhle všechny testy jsou ale za předpokladu, že všechny věci na motorce fungují. Testy neřeší situaci, kdy se na motocyklu začne něco sypat.
 
http://kouzelnyzivot.cz
hicks
#125 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 22.06.2013 09:23
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
...

takze 10ti tisicovy servis absolvovan!

meni se:

- olej v motoru
- check diagnostiky
- olej v koncovym prevodu se meni PO 20k.. NICMENE NECHAL JSEM SAMOZREJME VYMENIT TAKE.

cena: cca 3,5k v inveltu... (cena za povinne ukony)

----

+ zadni desticky byly dead.. coz je trochu divny. Daval jsem si pozor abych na zadni nestal za jizdy a jsem to i checkoval.

NICMENE.. brzdim zadni ve vracakach celkem casto.

Desticka je imho odlisna od dvanactky a par stal cca 1600 :/ na zahranicnich webech cca 80USD, takze to same.

Stalo by za to zjistit, co to je.. nejspis to bude delat brembo a treba i dost levneji.
Upravil hicks dne 22.06.2013 09:36
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
MaO
#126 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 25.06.2013 20:18
Avatar člena


Příspěvků: 499
Registrace: 23.02.08
Ostré BMW HP4 proti utilitární R1200GS
http://www.autotu...video.html
 
Jarys
#127 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 25.06.2013 21:19
Avatar člena


Příspěvků: 4275
Registrace: 10.12.10
mao napsal:
Ostré BMW HP4 proti utilitární R1200GS
http://www.autotu...video.html

no nevím no Smile
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě dalekoSmile
 
http://jarys73.rajce.idnes.cz/
PavelDR
#128 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 01.07.2013 22:46
Avatar člena


Příspěvků: 7445
Registrace: 13.06.11
Hicksi,prosím tě můžeš při tvém dlouhodobém testu porovnat úložný prostor na LC oproti staré 1200.Případně tvůj komentář k možnosti uložení věcí do moto,myslím mimo kufrů.
 
hicks
#129 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.07.2013 08:40
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
PavelDR napsal:
Hicksi,prosím tě můžeš při tvém dlouhodobém testu porovnat úložný prostor na LC oproti staré 1200.Případně tvůj komentář k možnosti uložení věcí do moto,myslím mimo kufrů.


zdar. muzeme to nekdy porovnat live... je tam (klasicky)? prostor pod sedlem podobny tomu v osmikilu, kde je alarm (ale vejde se tam lekarnicka mala) + v sedlu.

Topcase je VYSSI nez na osmikilu a to podstatne, rozmery cca stejne.. nicmene je imho podstatne LEHCI.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
PavelDR
#130 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 02.07.2013 19:49
Avatar člena


Příspěvků: 7445
Registrace: 13.06.11
hicks napsal:
PavelDR napsal:
Hicksi,prosím tě můžeš při tvém dlouhodobém testu porovnat úložný prostor na LC oproti staré 1200.Případně tvůj komentář k možnosti uložení věcí do moto,myslím mimo kufrů.


zdar. muzeme to nekdy porovnat live... je tam (klasicky)? prostor pod sedlem podobny tomu v osmikilu, kde je alarm (ale vejde se tam lekarnicka mala) + v sedlu.

Topcase je VYSSI nez na osmikilu a to podstatne, rozmery cca stejne.. nicmene je imho podstatne LEHCI.


Díky
 
hicks
#131 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 18.07.2013 00:00
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
...

tak mam 16 tisic najeto a PODEZRELE se mi to nejak zacina vzadu houpat.

urcite jsem furt stejne vyzranej... bud nejak brzo unavena pruzina, nebo tlumic tlumicuje nejak hur :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Paul
#132 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 18.07.2013 00:14
Avatar člena


Příspěvků: 2634
Registrace: 04.03.11
hicks napsal:
...

tak mam 16 tisic najeto a PODEZRELE se mi to nejak zacina vzadu houpat.

urcite jsem furt stejne vyzranej... bud nejak brzo unavena pruzina, nebo tlumic tlumicuje nejak hur :/

Co gumy?
 
hicks
#133 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 18.07.2013 00:31
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Paul napsal:
hicks napsal:
...

tak mam 16 tisic najeto a PODEZRELE se mi to nejak zacina vzadu houpat.

urcite jsem furt stejne vyzranej... bud nejak brzo unavena pruzina, nebo tlumic tlumicuje nejak hur :/

Co gumy?


ocumujou... nektery chvalej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
morabo
#134 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 18.07.2013 00:35
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
hicks napsal:
Paul napsal:
hicks napsal:
...

tak mam 16 tisic najeto a PODEZRELE se mi to nejak zacina vzadu houpat.

urcite jsem furt stejne vyzranej... bud nejak brzo unavena pruzina, nebo tlumic tlumicuje nejak hur :/

Co gumy?


ocumujou... nektery chvalej.


Grin
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Paul
#135 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 18.07.2013 07:15
Avatar člena


Příspěvků: 2634
Registrace: 04.03.11
hicks napsal:
ocumujou... nektery chvalej.

Vole Grin
 
morabo
#136 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 28.07.2013 10:19
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
POZOR NA REZIM ENDURO PRO!

Je sice fajn, ze abs funguje jen na prednim kole a zadni muze blokovat, jenze se tim nevypina integral!
To muze vezt k nechtenemu zablokovani zadniho kola i pri pouziti pouze rucni packy a pada se tak nato tata.... Wink

Vhodne proto pouze pro opatrnou jizdu.
Pro vazne jezdeni off lepe opet vse vypnout....
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#137 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 28.07.2013 10:25
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
morabo napsal:
POZOR NA REZIM ENDURO PRO!

Je sice fajn, ze abs funguje jen na prednim kole a zadni muze blokovat, jenze se tim nevypina integral!
To muze vezt k nechtenemu zablokovani zadniho kola i pri pouziti pouze rucni packy a pada se tak nato tata.... Wink

Vhodne proto pouze pro opatrnou jizdu.
Pro vazne jezdeni off lepe opet vse vypnout....


ale on se integral nevypina nikdy, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
morabo
#138 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 28.07.2013 10:29
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
hicks napsal:
morabo napsal:
POZOR NA REZIM ENDURO PRO!

Je sice fajn, ze abs funguje jen na prednim kole a zadni muze blokovat, jenze se tim nevypina integral!
To muze vezt k nechtenemu zablokovani zadniho kola i pri pouziti pouze rucni packy a pada se tak nato tata.... Wink

Vhodne proto pouze pro opatrnou jizdu.
Pro vazne jezdeni off lepe opet vse vypnout....


ale on se integral nevypina nikdy, ne?


Vypina s s abs.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#139 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 28.07.2013 10:35
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
morabo napsal:
hicks napsal:
morabo napsal:
POZOR NA REZIM ENDURO PRO!

Je sice fajn, ze abs funguje jen na prednim kole a zadni muze blokovat, jenze se tim nevypina integral!
To muze vezt k nechtenemu zablokovani zadniho kola i pri pouziti pouze rucni packy a pada se tak nato tata.... Wink

Vhodne proto pouze pro opatrnou jizdu.
Pro vazne jezdeni off lepe opet vse vypnout....


ale on se integral nevypina nikdy, ne?


Vypina s s abs.


fakt? to je ovsem docela bomba.

Jinak s tim E-PRO to je teda ptakovina nad ptakovinu. Ale treba pokud je aktivni ABS, jakkoliv, integral (spekuluju) mozna vypinat nejde.

Ale jestli je svolavacka na ABS modulator, treba to nejak poresi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#140 
Dlouhodobý test LCčka
Přidané 28.07.2013 10:37
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
...

jinak hosi vcera jsme na Bobovu krkonosskem grilovani zjistili BOMBA vec.

Vario topcase na LC je NESROVNATELNE VYSSI, nez osmikilovej, ale i KLASICKEJ DVANACTKOVEJ.

NESROVNATELNE.. mozna o 10 cm.

---

pokusim se nafotit.
Upravil hicks dne 28.07.2013 10:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 7 z 11:   1  ...  4    5    6    7    8    9    10  ...  11  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 91
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.45 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI