Schrek: obrázek 1 - uchycení na budíky je totožné s jediným rozdílem, že adventure plexi drží jen na dvou šroubech - nikoliv na třech.
obrázek 2 - uchycení v místě kde je dneska Lko k přišroubování do plastů a k plexisklu je prakticky totožné... jen Lko nahradil díl, který je prakticky totožný jen přidělaný na nové hrazdě - místo přišroubování do plastů je totožné.
obrázek 3 - konec hrazdy protažen až dolů, na jedné straně k baňce s chladící kapalinou na druhé k rámu. Na obou místech jsou na klasické 800 stovce díry již připraveny.
Plexi tam půjde bez jakýchkoliv úprav bez problémů přidělat, jen je otázka zda to má smysl, když každej píše, že nestojí za nic :/
Jo a ještě k té sedačce... mám na svém osmikile tu komfortní a je to přesně jak píšeš - je tvarově úplně stejná, jen upraveny barvičky :-)
nechci ani vědět cenu,všechno vojebaný a vošulený jen at novej majitel platí,platí,platí a platí za nehorázně drahý doplnky a jinde běžně nabízený standart prostě německá vyjebanost !!!!!!
petrdj napsal:
nechci ani vědět cenu,všechno vojebaný a vošulený jen at novej majitel platí,platí,platí a platí za nehorázně drahý doplnky a jinde běžně nabízený standart prostě německá vyjebanost !!!!!!
Paul vubec bych nereagoval na tohohle uzivatele co prispevek to perla asi neco jako krtek
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Když si člověk koupí Harley Davidson, tak je připravený na to, že zaplatí raketu za motorku, která má fůru věcí udělaných tak, aby se na tom dalo dojet z prodejny domů a tam to všechno sundat a vyměnit za věci, které tu motorku nekazí - stupačky nebo stupátka, řadička, brzdový pedál atd atd atd....
Je to naprosto normální. K nákupu dostaneš katalog Custom Chrome o velikosti zlatých stránek a můžeš vybírat. Spousta lidí si ty motorky kupuje právě kvůli tomu, že si je můžou upravovat a měnit vzhled podle sebe...
BMW GS nabízí něco podobného - není toho asi tolik jako na HD ale člověk si může vybrat vyloženě designový věci, touringový komfortní doplňky nebo doplňky na dobrodružnější cestování. Blbý je, že když si koupíš cestovní enduro nějaké jiné značky, tak ta nabídka je mnohem menší a na některé další značky se nenabízí prostě nic. Měli jsme tu pána s Moto Morini Granpasso. Není na to prakticky nic - kromě plastových kufrů ala Givi a pár věcí od SW. Pochopitelně si myslel, že ta motorka je perfektní a nebude potřeba nic měnit. Ale jak se jezdí, člověk zjistí že ho najednou zajímají třeba i dobrodružnější cesty a že tam s plastovými kufry není moc praktický jezdit, že by to chtělo stupačky, ze kterých nebolí po pár hodinách nohy, že by to chtělo jiný sedlo, na kterém může přenášet váhu, že by potřeboval zvednout řídítka, ochránit motor proti poškození když se najede na šutr atd atd.
Myslím že jeden z posledních výrobců, který používal relativně slušný komponenty je KTM. Díky propojení s WP, jde do sériových motorek montovat solidní tlumiče, dávali slušný sériový ráfky atd. Sedla byly ****ní vždycky ale alespoň vidle, zadní tlumič a ráfky byly v pohodě. Měl jsem teď půjčenou testovací 1190 Adventure R v Německu a zajímavý, že na ráfkách nebyl znak výrobce. Nebylo tam, kdo to pro ně vyrábí. Dřív se chlubili značkovými ráfky. Divný. Myslím, že skoro každý výrobce se dneska snaží snížit náklady tak, jak je to jen možný. U BMW je to evidentní už někdy od roku 2003 nebo 2004. Proč měly 1150 docela slušný nářadí v sériové výbavě? A sadu na lepení pneumatik a na 1200 to chybí? Je to pár EUR ale vynásobí se to počtem prodaných kusů a jsou to obrovský prachy. Proč měly první modely 1200GS tlumiče WP a najednou potichoučku za půl roku jsou vyměněný z očesaný Showy? A mimochodem, proč nemají všechny nový Yamahy vidle a tlumiče od Ohlinsu, když ty firmy jsou propojený?
Myslím že BMW nedělá nic jiného než ostatní ale na rozdíl od ostatních se líp prodávají a mají lepší hodnotu i po pár letech. A jsou podle mě nejvíc univerzální.
U BMW je to evidentní už někdy od roku 2003 nebo 2004. Proč měly 1150 docela slušný nářadí v sériové výbavě? A sadu na lepení pneumatik a na 1200 to chybí? Je to pár EUR ale vynásobí se to počtem prodaných kusů a jsou to obrovský prachy. Proč měly první modely 1200GS tlumiče WP a najednou potichoučku za půl roku jsou vyměněný z očesaný Showy? A mimochodem, proč nemají všechny nový Yamahy vidle a tlumiče od Ohlinsu, když ty firmy jsou propojený?
Petrdj - No je fajn ze tleskáš, ale ve skutecnosti to co TomasTT rekl neni to ze je 800ka ojebana :-), to ze si ze seriovky za dalsi kilo jde individualne postavit brko je snad + a ne - :-) a ze prodava hlavne cenovka to je snad jasny - vidim to casto - lidi maji radost ze nakrame ukecaji 20ku slevu na funglovce a za pul roku na tom maji dolnky za kilo a ani nemrknou -oni to tak vlastne chcou - bych chtel videt tech kecu kdyby vsechno osadili znackovy a nabidly to za 600 jako treba Agustu :-) - to by bylo revu ! :-) , jinak ze soukromyho pohledu a pohledu kostruktera - 800ka je vyvazena a dobre vymyslena motorka postavili ji s ohledem na vyslednou cenu ale neni to na skodu vic nez je zdravo, mimochodem kolipak stavali treba posledni fungl afriky ? cca 2003 - strilim naslepo ale blahy pameti 275 ? - jak bys tenkrat tu afriku nazval ? - evropska predrazema mr*ka s vrtuli ve znaku ? :-))
mimochodem kdo ma zajem videt co opravdu zmanema rozpocet bez skrupuli doporucuju podrobne prostudovat reseni plastu cele zadni casti u yamahy supertenere660 - to je teprv rozpoctovka bez kompromisu
Upravil milanek dne 12.07.2013 14:09
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
petrdj napsal:
U BMW je to evidentní už někdy od roku 2003 nebo 2004. Proč měly 1150 docela slušný nářadí v sériové výbavě? A sadu na lepení pneumatik a na 1200 to chybí? Je to pár EUR ale vynásobí se to počtem prodaných kusů a jsou to obrovský prachy. Proč měly první modely 1200GS tlumiče WP a najednou potichoučku za půl roku jsou vyměněný z očesaný Showy? A mimochodem, proč nemají všechny nový Yamahy vidle a tlumiče od Ohlinsu, když ty firmy jsou propojený?
není co dodat děkuji TomasTT
Nejsem si jistej, jestli jsme se pochopili. Já jsem chtěl říct, že jsou výrobci, kteří prostě postaví sériovou motorku ze špičkových komponent ale jsou to dneska spíš vyjímky. Jinak šetří všichni a začínají šetřit i ti, kdo dřív používali jen kvalitní a špičkový díly. A i ti, kteří používají nebo používali špičkové díly, si to nechají zaplatit a ty high-end modely rozhodně nejsou pro masové prodeje. Navíc prodej doplňků je pro všechny výrobce docela zajímavý segment.
Je pravda, že se skoro všichni výrobci zhoršují a jak je tlak ze strany zákazníků na ceny a dostupnost, tak je pro ně prostě výhodnější používat levnější komponenty a OEM výrobky které se dají nakupovat v obřích sériích. A to, že nedělají všechno perfektní je jasný ale nekritizoval bych za to jen BMW ale prakticky kohokoliv dalšího. Proč prodává KTM rámy na kufry, které se ohýbají (jsou z tenčích trubek) když předtím ty rámy vydržely všechno? Změnil se dodavatel - prostě řekli že to musí být levný a komu to nevyhovuje, ať si pak koupí kvalitnější jako doplňkový. BMW to samé - proč jsou na některých modelech třeba stupačky z litiny namísto nerezových? Všichni výrobci jsou v tom stejní.
Zrovna u nového F800GS Adventure bych ale nekritizoval tu výbavu - velká nádrž je úžasná věc, komfortnější sedlo taky a už jen kvůli té nádrži bych to viděl jako dobrou volbu pro lidi, kteří fakt cestují. Měl jsem 30l na 1150GSA a těch 10l je strašný rozdíl i při ježdění po Evropě. Ne všude jsou benzínky na každém rohu a otevřené nonstop jako u nás.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
A kupodivu i ten Loncin v tom funguje celkem dobre
1150GSA
Ducttape is like the force: it has a light side and a dark side and it holds the universe together.