Máro dík za foto jen bych to potreboval nejak vyřesit bez toh abych zasahoval do helmy, v pondělí mi přišla nová a přeci jenom bude ještě dva roky v záruce. Zajímalo by mne jestli jde vyndat ta bočnice aby se to dalo dát pod polstr, asi řešení je kolem dírky od pásku. Nebo máte někdo jiný tip. Docela by mne zajímalo jaký s tím má zkušenost Tomáš TT, někde jsem četl, že v TT to do helem montují, jestli to tedy není výrobní tajemství.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
na ten repráček jsem nenašel nikde místo, všude mě to vadilo na ucho nebo to bylo někde mimo doslech. Tak jsem to udělal takhle.
Jiné destruktivní úpravy potřeba nebylo.
Ta lepící "základna" drží perfektně, lepidlo je asi velice kvalitní, zažilo vedra, déšť i mráz a stále je OK.
Jak píšeš, asi existuje šetrnější metoda, v TT jich asi pár namontovali tak se snad Tom ozve.
Interphonu Zdar
Upravil mara dne 21.02.2009 13:32
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Tak dobrý dám to pod polstr a vůbec mne to netlačí. Jen se chci zeptat. Jak vám C2 drží v otevřené poloze, mne stačí jen trochu zahejbat hlavou a otevřený vršek spadne dolů, je nová, ještě jsem neodtrhl cedulky. Předpokládám, že bude něco špatně.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Ano, montujeme to. Takhle ale ne, nelíbí se mi to a asi by každý pěkně nedával, kdybych mu dal něco takovýho. Vydlabat je to potřeba ale potah se dá sundat šetrně, nastrčí se to tam zezadu, pod tu látku, která vůbec nevadí. Dělám to třeba pětkrát, než to dokonale sedí na uchu, každý to má trošku jinak a původní díra je jen orientační. Mikrofon vytáhnu předkem lícnice, kde se obvykle udělá malá dírka, kterou zalepím silikonem nebo se prořízne drážka zezadu mezi polystyrenem a tělem helmy. To samé ten kablík, jde protáhnou tynýlkem od zadního kotvícího popruhu, je to dost pakárna ale jde to protáhnout. Pak se to lehce prořízne mezi švem u drátu, který drží ten spodní lem v drážce. Tam to vůbec nevadí, často tam už jsou díry, jde to protáhnout asi 5mm, víc není potřeba. Těžko se to popisuje. Tohle ale nepovažuju za dobrou instalaci. Pokud takhle tyčka leze před lícnici, nevydrží dlouho a dřív nebo později začne někde vadit nebo se utrhne při manipulaci. Montáž do C3 je obdobná, jen je to ještě větší pakárna. Trvá to dobře hodinu, když se to dělá pořádně. Rozebrat se to z té jedné strany musí úplně. Lepík taky dávám jinam, odmastím to isopropylalkoholem a drží to jak přilepený lepidlem.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Byl jsem vyzkoušet Schubert C3 a Sharka tu překlápěcí Evoline
C3 má dvojitý plexi, tmavší vnitřní plexi, ale můj pocit byl, že ten SHARK je prostě takovej, nevím jak to správně napsat, lepčejší a tak se ptám má někdo s tím SHARKem zkušenost???
Upravil Baltazar dne 06.03.2009 20:41
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Baltazar napsal:
Byl jsem vyzkoušet Schubert C3 a Sharka tu překlápěcí si nemůžu vzpomenout jak se jmenuje.
C3 má dvojitý plexi, tmavší vnitřní plexi, ale můj pocit byl, že ten SHARK je prostě takovej, nevím jak to správně napsat, lepčejší a tak se ptám má někdo s tím SHARKem zkušenost???
Ta Shark se jmenuje Evoline a zkušenosti s ní mám zatím jen ty nejlepší. V létě super, jezdím téměř pořád s otevřenou přílbou a nikde nic nepřekáží (když jsem zkoušel vyklápěčku Caberg Justissimo, tak se zvednutou vyklápěčkou jsem měl pocit, že mi přilba sama přepadne z hlavy - nedovedu si představit s ní jezdit s otevřenou). Při zavřené přilbě trochu fouká spodem, ale i v zimě mi stačil tenký nákrčník (HAD) a nebyl problém, akorát antifog jsem si už asi setřel, protože v chladnu se trochu mlžilo...
Vnitřní zpracování se mi líbilo na první pohled (oproti např. C2, kde jsem byl trochu překvapen třeba lícnicemi ), oproti konkurenci je ale trochu těžší (to vidím jako největší problém z hlediska bezpečnosti při pádu - tady může být každý gram znát ).
Takže shrnuto - maximální spokojenost , koupil bych si ji znovu.
BMW GS = stroj na radost
To bude trochu problém - Dakara mám od loňského srpna a před tím jsem proháněl akorát tak babettu do práce a zpátky no a na ni mi stačil takovej škopíček na hlavu, takže nemám přímé srovnání s jinou pořádnou přílbou
Tak nad 130 bych řekl, že už je hlučnější díky turbulencím na vrcholu přílby, ale to je dané obtékáním větru přes plexi - nyní mám Wunderlich ergo (to nižší, s origo plexi šel hlavní proud vzduchu níž na hrudník) a výškou postavy (mám 185), na tvé moto to může být jinak.
Taky jsem zatím jezdil jen okolo komína spíš po okreskách a polňačkách při nižší rychlosti, tak nevím, jak s ní vydržím celý den při rychlejších přesunech, ale zatím jsem nepocítil nutnost shánět špunty do uší...
Možná jsou i tišší přílby, ale to asi platí jen v případě, že se jezdí se zavřenou přílbou a jak jsem psal, většinou jezdím jen s otevřenou (je to prostě o něčem jiném ) a tak mě hlučnost nijak netrápí. Zavírám to akorát když je kosa nebo na dálnici (když už tam musím)
BMW GS = stroj na radost
Jsem také vlasníkem helmy SHARK Evoline. Kupoval jsem si ji především kvůli bezpečnosti, protože dle doporučení vyježděných kolegů je jako jediná bezpečná i při vyklopení. Navíc je úžasná v tom, že za jízdy jednou rukou přehodím výklopku do zadní "parkovací" polohy a jedu klidně 180. Zpět je to stejně lehké. Prostě super.
Doplnil bych třetí vlastnost - pěkně sedí.
Tím však končí výhody a potvrzuji některé zde již uvedené nevýhody.
- těžká (i když mi nevadí)
- zamlžuje se (vnitřní vrstva se rychle setře a pin lock nelze instalovat - vadí horní stírací hrana helmy)
- hlučná (cena za boční ocelové robustní - rozuměj pevné - kulisy výklopky)
- v chladu rád zamrzá mechanismus sklopení plexi (v létě bez problémů, má i pootevřenou polohu)
- stínící vysouvací vnitřní štít je skutečně světlejší, proto při západu slunce jsi stejně slepý)
Závěr zní, vyzkoušel jsem ji, provozuji ji a příště (cca za 3 roky) nejspíš šáhnu po nějakém novějším modelu. Jinak budete-li srozumněni s výše uvedenými vlastnostmi a rádi jezdíte se sklopenou helmou - kupte ji.
Distributor - NAKAMOTO, jí jsem koupil u MOTOSTAR.
Mirek
Baltazar napsal:
Byl jsem vyzkoušet Schubert C3 a Sharka tu překlápěcí si nemůžu vzpomenout jak se jmenuje.
C3 má dvojitý plexi, tmavší vnitřní plexi, ale můj pocit byl, že ten SHARK je prostě takovej, nevím jak to správně napsat, lepčejší a tak se ptám má někdo s tím SHARKem zkušenost???
V létě super, jezdím téměř pořád s otevřenou přílbou .......
...... oproti konkurenci je ale trochu těžší (to vidím jako největší problém z hlediska bezpečnosti při pádu - tady může být každý gram znát ).
já ti ale odpovím, že pokud budeš jezdit "celé léto" v otevřené, tak z toho soudím, že Tě gramy a bezpečnost tolik nezajímá.....
možná že by byla lepší jet přilba, je lehká, vzdušná a bezpečnější na léto než stále otevřená vyklápěčka
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Gramy a bezpečnost hrají roli v tu chvíli, kdy si mohu vybrat mezi více variantami. Z vyklápěček (N103, C2, Caberg, SHARK), ze kterých jsem tehdy vybíral, mi sedl dobře jedině ten SHARK. Pozdeji jsem zkusil ještě SHOEI a ARAI a teď nedávno C3, která jediná by z nich přicházela v úvahu, ale ta v té době ještě nebyla na trhu.
Co se týká jízdy s otevřenou přílbou, je na to ten Shark konstruován a určen, je také homologován jako uzavřená i JET přílba (na rozdíl od ostatních zmíněných). Takže nevýhodou je hmotnost, výhodou možnost v případě potřeby změnit JET na uzavřenou. A taky mi na hlavě sedí...
Upravil buboGS dne 06.03.2009 23:40
BMW GS = stroj na radost
aha, to se da zaaretovat na stabilno v té zadní pozici... to jsem nevěděl
jinak existují i transformers přilby - odnímatelná spodní část úplně.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Takovou máme vybranou pro manželku, je to letošní novinka od Nolanu. Chtěl jsem pro ni C3, ale zdála se jí těžká a taky jí moc nesedla. Mimochodem - na stánku UVEXU (na veletrhu v Lipsku) chlápek tvrdil, že pro ženskou není vhodná žádná vyklápěčka (asi pro to, že UVEX žádnou nemá ), že prý je každá těžká a nutil mi jejich karbonovou integrálku. Váha excelentní (cena taky), ale kdo by se v tom pařil...
Jedno se musi Sharku evoline nechat, je oproti to Schubert C2 a pod. hezka helma i kdyz je otevrena, navic pri otevreny ma to teziste daleko lepsi. Zas je ale hlucnejsi a ma asi horsi zpracovani.
Tu Nolan na obrazku bych koupil ale tak na skutra, nebo na jezdeni po meste
brtnik napsal:
Jedno se musi Sharku evoline nechat, je oproti to Schubert C2 a pod. hezka helma i kdyz je otevrena, navic pri otevreny ma to teziste daleko lepsi. Zas je ale hlucnejsi a ma asi horsi zpracovani.
Tu Nolan na obrazku bych koupil ale tak na skutra, nebo na jezdeni po meste
no mě se to právě nezdálo, ta C3 mi přišla taková nepevná, ale možná zdání klame
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
C3 jsem v ruce nemel, tak nevim, ale C2 na me budila dojem kvalitnejsi nez Evoline, ale nakonec jsem nevybral zadnou a zjistil jsem, ze vyklapecky pro mne nejsou to pravy, jinak nejlepsi se mi osobne zdala BMW system 5, jen nemela slunecni clonu, to system 6 ji uz ma,ale tu jsem na zivo nevidel.
Upravil brtnik dne 07.03.2009 10:07
Na C2 se mi moc nelíbilo provedení těch lícnic z koženky (nebo kůže? ). Zdálo se mi to na mercedes mezi přilbami trochu laciné... C3 už vypadá v tomto směru lépe (skoro jako SHARK ). V ostatním nevidím podstatné rozdíly. U Sharku jsou nerezové zámky, kovový mechanismus překlápění, vyndávací výstelky - vše vypadá precizně zpracované, dobře sedí, nikde netlačí, Interphone šel namontovat bez problémů, prostě pohoda .
Jestli volit Schuberth (C2 nebo C3) nebo BMW System (5 nebo 6) je asi na osobních preferencích, zdá se mi, že BMW System je vždy mírně upravenou variantou aktuální verze Schuberthky a zásadní rozdíly tam asi nebudou.
Pro mě nejdůležitější poznatek, na který jsem ale přišel až v provozu, je u Sharku ta možnost jezdit s ní jako s otevřenou přílbou. U běžných vyklápěček je to sice taky možné a používané, ale nepřijde mi to jako ideální řešení především z hlediska bezpečnosti. Takže jsem si nevědomky koupil to co jsem nutně potřeboval
BMW GS = stroj na radost
To Buborávě ty lícnice a límec kolem krku dělá tu C2 tak tichou,ano souhlasím,že nevypadá na pohled cool je to takový nočník,ale v praxi vyzkoušeno,když vidím jak kamarádi na varaderech,kteří už mají najeto k 100tis mení své Sharky,Airoh,Nolan za Schubert asi na tom něco je.Ne náhodou vyhrála v DE test helem.
Co se týče cen kámoš v polu v De mě vyprávěl,že když ceny ostatních helem jako Sch.concept jdou dolů pouze Schubert C2 si cenu stále držel já ji platil 429 eur asi 2 roky zpátky a tu cenu si držela do příchodu C3.