morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 24.03.2015 18:06
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Svezl jsem se taky konečně na E10 a z rychlého seznámení mi přijde, že nejpodobnější je to +- ke Karoo3, s tim, že Mitaska má navíc lepší boční vedení v offiku. Metzelerka "vede" v náklonu na silnici, ale nijak dramaticky. Navíc cenově je to úplně jiná liga, takže i když to opravdu není na doplnění do tabulky, rozhodně si je přesto asi můžu troufnout doporučit.
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 24.03.2015 18:29
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
seš pozadu,já už mám třetí sadu
Z bočního vedení a celkově z terénu mám opačnej pocit.K3 mě přišly lepší
...ale musím je s odstupem času zkusit ještě jednou...hlavně,abych si potvrdil nájezd,protože mi začíná být divný,že jsem najel přes 16tis,když na E10 mám standardních 6,5tis Jestli jsem neměl zase kliku na "chybnou" směs.
Jediná výhoda E10 je,že v km,když K3 začaly klouzat,tak E10 jsou hladký a jdou do šmelcu
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 24.03.2015 21:02
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Mr GS napsal:
seš pozadu,já už mám třetí sadu
Z bočního vedení a celkově z terénu mám opačnej pocit.K3 mě přišly lepší
...ale musím je s odstupem času zkusit ještě jednou...hlavně,abych si potvrdil nájezd,protože mi začíná být divný,že jsem najel přes 16tis,když na E10 mám standardních 6,5tis Jestli jsem neměl zase kliku na "chybnou" směs.
Jediná výhoda E10 je,že v km,když K3 začaly klouzat,tak E10 jsou hladký a jdou do šmelcu
njn, ja ted porad drtim ty vylozene vostry enduro a cross pryze tak v tech velkoendurovejch zacinam mit resty... Jinak rikam, seznameni rychly, sle prijemny.
Maiali nel Fango!