Bohumil napsal:
Fordem tam, vlakem zpatky... me vazne ale neberte ja temu rozumim jak husa pivu, me staci popelnica s taznym do 40 tisic aby vydrzela dve stk...
... Fix Or Repair Daily ... jasne.
... moje vlastni zkusenosti jsou ale diametralne odlisne. Taky jsem za poslednich vic jak 20 let vystridal pozehnane ruznych aut (sem tam chvili i dodavcicka byla)a ohledne Fordu:
- 2003 az 2006 - 170.000 km ve kratkem Focusu 1.6 ZETEC (model 2003) po cele Evrope - absolutne bez problemu, jezdil jak z praku.
- 2011 - az do ted - zatim 85.000 km v Galaxy WA6 Titanium (model 2011) 2.0 SCTI EcoBoost/PowerShift + lehka tovarni sportovni vylepseni - absolutne bez problemu, jezdi jak z praku.
..je fakt ze obe auta jsem mel nova a sami si je nakonfiguroval, takze se vyrabela a musel jsem na ne cekat (zadne skladovky nebo predvadecky). Takze u me Ford v pohode.
Za svou automobilovou historii me na ceste nechala jen Felicie (odesel snimac otacek kliky na dalnici), Opel Astra 1.7 turbodehet s praskou hlavou a pak Vochcafka 2jka FSI - rozsypana napinaci kladka prerizla klinak a ten sebou vzal oba chladice (motoru i klimy).
..vsechna ostatni auta me i pres nejakou dilci poruchu dovezla domu, vcetne me prvni kary Trabanta Kombi, kde mi v Krkonosich v kopcich vystrelila svicka (strzeny zavit) a ja pak domu dojel na jeden valec....
Upravil Bubak dne 24.04.2014 11:13
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Hranicar napsal:
Kdyz uz se to tady rozebira... Nejak tu nepadl Ford S-Max... Rozmerove neco jako Sharan co chce Srekoj... Co vy na to?
(Zajima me to, pac po necem takovem se poohlizime...)
S-Max je jako MPVcko malej - proti Sharan/Alhambra/Galaxy - ale jezdi moc pekne. Zalezi kolik lidi cches vozit, pripadne kolik deti, kocarku, trikolek a kol musis brat s sebou..... Pro 4 az 5ti clennou rodinu je S-Max akorat, v 3ti rade jsou ty sedacky akorat pro deti.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Ja osobni zkusenosti nemam, ale kolega a dobry kamos mel S-Maxe. Dokonce dva za sebou. Oba meli kdyz to prodaval sto tisic a nemel ani jednou zadny problem. Myslim ze "Stare pravdy" uz nejakou dobu neplati a ja sam jsem uvazoval o Fordovi (a to uz je co rict, jelikoz jsem BMW pozitivni ), prave diky jenom pozitivnim zkusenostem ostatnich. S-Maxe jsem parkrat ridil a je to proste osobak, ne dodavka. Sam jsem byl prekvapen, presednuti ze me tehdy E46 coupe do forda a vsechno jelo jak melo a chovalo se jak melo. Mit rodinu asi uvazuju o tomhle. Proste rodinny van co se ridi jako normalni auto ne jak dodavka. A Galaxi je pry to same, o tom ale vic Bubak.
Jo a oba byli ty 2.0 diesel, ale kolik koni to melo, to nevim
Ad N47 BMW motor - ano bylo par problemu s praskajicima retezma (no vic nez par) a taky jsem o tom hodne nacetl kdyz jsem kupoval auto s timto motorem. Problem je prave ta vymena az se vytaha, jelikoz je zezadu na motoru a je potreba to hodne rozebrat. Na druhou stranu je to jen u nejakych rocniku. Ty starsi "slabsi" na to pry netrpeli a pak od 2011 (u jednicek) to taky spravili. Muj nazor - hodne povyku pro nic. Kdyz se kounete kolem, tech aut jezdi jan na*ranych a tedy nejake urcite problem maji. Znam kolem sebe lidi co i na tech "problemovych" motorech najezdili prez 300 tisic a problem se nevyskytl. Toz tak, ale mozna az mi prdne retez a potka se mi motor napisu neco jineho
To N47
To je přesně ten motor, na kterém nám praskl ten blok. Známý měl 335d a v nájezdu 180 tis. přišla totální destrukce motoru. Auta jsou to parádní (hlavně ta 335d), ale od aut za ty kačky bych čekal opravdu více.
To Schrekgate
Šel bych do VW, Ford, resp. do značky a modelu, kterých jezdí dost. Exoty jako je Mitsubishi bych obešel obloukem. Nakonec i tu výměnu toho motoru N47 se nám podařilo solidně dořešit.
cibus: myslim ze neexistuje jediny model kde bys nenasel nejaky problem s alespon jednim autem 335d je ale jiny motor, N47 je 4 valec dvoulitr. Kdyz jsem vybiral, tak na praskly blok jsem nenarazil, tak to je asi spis vyjimka.
Ta 335 musi jet neskutecne, nebo pak ta nova M50d, to je taky trilitr, ale ma to snad 750Nm. To musi byt ptoste tank
Radovant: Sorry, napsal jsem to nepřesně. N47 a ta 335d byly 2 kausy. N47 2l byla u nás ve firmě, tu 335d měl známý. I ta N47 jezdí hezky, ale ta 335d mě doslova nadchla. Teda dokud to jezdilo. :-)
Edit: Btw. ta 335d ho 2x nechala v Německu na dálnici. BMW tehdy zatáhlo hotel, protože na opravu čekal přes noc, ale i tak to byl opruz.
Upravil cibus dne 24.04.2014 12:14
sestival urcite super, ale taky ten motor je podstatne tezsi, ne?
u petky chapu.. ale u trojky?
pokud si pamatuju, rozdil je snad 80-100kg?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TEzsi urcite bude, taky ted zacli delat i ty x25 jako 4 valce - derivat toho co byla 123d. Ma to asi 220 koni nebo tak a jede to pekne. Kolega to ma v petce a je to fakt svizne.
V te jednicce je ta 20d uplne dostacujici, pruzne to je, je to muj prvni diesel, ale jak jsem psal, tenhle vykon bych musel mit benzin 125i a to uz je jina kategorie co se tyce ceny
Tak zejtra jdu na schuzku do Chevroletu pokousi se mi zajistit posledni Orlando v CR co je plne nalozi akorat bez kuze a manual a cena 494000,- najeto 156km predvadecka plna zaruka.
A jinak jeste sem oslovil Boba tak doufam ze mi hodi brzo nabidku na super karu stejne vymazlenou jak motorky co vozi.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Tak zejtra jdu na schuzku do Chevroletu pokousi se mi zajistit posledni Orlando v CR co je plne nalozi akorat bez kuze a manual a cena 494000,- najeto 156km predvadecka plna zaruka.
A jinak jeste sem oslovil Boba tak doufam ze mi hodi brzo nabidku na super karu stejne vymazlenou jak motorky co vozi.
+1. drzim palce.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
je rezervovany , ale pry uz by byt nemelo tak uvidim zitra, ale verim ze Bob doda luxusni nabidku taky.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
JE TO TVOJE VOLBA A TVOJE AUTO ALE JÁ JSEM ORLANDO TAKY ZVAŽOVAL A NAKONEC JSEM PO VŠECH PRO A PROTI Z TOHO VYCOUVAL. NETVRDÍM ŽE JE TO ŠPATNÝ ALE...... J.C.
Ja teda diskuzi necetl, ale asi by me jen tak neco nedonutilo jit do Chevroletu. Je to proste Daewoo a neprekousnul bych to. Nemam problem verit znackam Hyundai a Kia, ale tohle je na me uz nejak moc.
Osobne bych zustal nekde kolem Sharana, Galaxy apod.
Jen pro presnou informaci: chevrolet konci od 1.ledna 2015 v cele evrope. Bude poskytovat zarucni servis. Detailni info je na offic. Strankach. Podle me chevrolet dopadne jak Saab, ojetiny nikde nechce kupovat.
BMW 1200 GS a ///M3
Alda napsal:
Ja teda diskuzi necetl, ale asi by me jen tak neco nedonutilo jit do Chevroletu. Je to proste Daewoo a neprekousnul bych to. Nemam problem verit znackam Hyundai a Kia, ale tohle je na me uz nejak moc.
Osobne bych zustal nekde kolem Sharana, Galaxy apod.
kdyby si tohle rikala cela zapadni evropa, tak Skodovka neni nikdy tam, kde je ted.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2