Mimochodem v nedeli byly ve Phoenixu Top Fuel dragstery... jestli budete mit nekdy prilezitost se k tomu dostat tak 100% doporucuju. Zrychleni 0-520 kmh za 3.8s je neuveritelny, nicmene co cloveky doslova vyrazi dech je zvuk. Mel jsem sice spunty v usich ale ty neudelaj nic s tim ze mate pocit ze kolem vas projel buh hromu a blesku.. absolutne fantastickej zazitek
jj, akorat uz to ted neni Firebird ale preslo to pod spravu indianu, takze je u toho obrovsky kasino a jmenuje se to "Wild Horse Pass Motorsport Park"... pred par mesicema jsem tam byl na zavodech lodi, taky slusnej rachot...
Aha, tak už se to jmenuje zase jinak. On to vlastně je Wild Horse Pass... Pamatuji si toho koně před odbočkou a to novodobé pueblo, nebo co to tam je. Tam jsem vždy sjížděl, když jsem jezdil z Phoenixu do Maricopy.
Sakra, zašel bych zase na večeři k Číňanům do Red Woku, all you can eat za 12 babek. Nemohl jsem kolikrát ani chodit, jak jsem si naplnil břicho.
KTM 1190 Adventure R
Konecne jsem se dostal zase na moto a jako obvykle z toho byl pribeh.. mistni tvrdej ze to neni adventure kdyz jde vsechno podle planu, tentokrat to adventure opravdu byla..
Lokace - Box Canyon, asi hodinu od Phoenixu, relativne jednoduchej trail s jednim obtiznym mistem, ktery se ale da objet - samozrejme jsme se pustili do ty narocnejsi varianty
(Koukam ze nektery fotky se otviraj jako stranka, staci zavrit a otevrit znova)
2 krosky, 2x GS
Zminovanej "Waterfall", samej ostrej sutr, na fotce/videu to nikdy nevypada ale bylo to solidni prevyseni - Jason fakt umi, dal to na jeden zatah
Ja se poustim do akce, jakmile clovek spadne do toho sklonu tak neni cesta ven.
Podarilo se mi to cely ustat az do chvile kdy se mi zaseklo predni kolo v dire a ztratil jsem rytmus. Nicmene odtud uz byla otevrena cesta dolu..
Box Canyon je fakt nadherny misto, zapamatujte si tu diru ze ktery je tohle foceny...
Odpocinek ve stinu.. zacina prituhovat, pres den uz je kolem 30ti a na slunicku pekelny vedro. Poridil jsem stribrny prodysny hadry od Klimu, uvidime jakej to udela rozdil.
Prezentace novy SPZ. Zvolil jsem nakonec jednoduchou ale citelnou variantu.
No a pak jsme vyrazili zpet kanonem, v jednom technickym useku jsem udelal skolackou chybu - zastavil jsem a slap jsem do prazdna. Moto padla na pravou stranu, padaky chytly co mohly (myslim ze uz se mi investice do nich vratila nekolikrat), motorku jsme narovnali a vypadalo to ze je v pohode.
Kdyz jsem chtel vyrazit dal tak jsem zjistil ze nemam plyn - rukojet se volne protacela, v lanku nebyl zadnej tah. Tak jsme to hodili do stinu, rozebrali distribucni box pro plyn, vypadalo ze spadly lanka z ty rozdelovaci kladky. Bylo mi ale divny ze i kdyz jsem chtel zatahnout za ty kratky lanka od vstrikovacu tak ze se nepohybovaly. Nakonec jsme to vzdali, nastesti byl zbytek po rovine... na volnobeh jsem odjel asi 10km (na 6ku to jelo asi 30 ;)
Mel jsem kliku, kolega z prace tam byl s jeepem a Razerem, hodil jsem moto na jeho vlek (byl nekde 3h pryc v kanonu) a nechal se odvezt na kovovy plotne..
Kdyz jsem to jeste potom prohlid tak jsem zjistil, ze pri tom padu asi skubly riditka za lanko plynu a odnesly to ty maly plastovy kladky primo na vstrikovaci. Mela by to snad byt docela jednoducha oprava..
Video bude tentokrat to mam z nekolika uhlu ;]
A pak mam jeste jednu novinku.. ale tu si necham jeste chvili pro sebe nez ji kompletne doladim..
Upravil Plawa dne 09.03.2015 08:01
Nebejt toho ze jsem s tim flaknul tak Box Canyon me nadchnul, urcite tam vyrazim znova. Akorat budu davat bacha na to kam slapu...
GSo je v servisu, odhad ceny opravy - $1300. Ulomily se plastovy kladky na vstrikovaci, jsou zalisovany do ventilu takze se musi vymenit cely telo .. $495 kus. Sehnal jsem na ebay 2 jety za $45 kus, to mi prijde jako schudnejsi varianta akorat jedno z nich ma prasklinu na tom plastu, kdyz to nebude pouzitelny tak je holt koupim jety v CR a necham poslat sem.. radost.
Dorazily novy tela vstrikovacu (je to tak cesky?)..
Tak doufam ze tim bude tahle anabaze vyresena... no a protoze by byla skoda nevyrazit kdyz je jeden stroj v servisu, tak jsem poridil motorovou pilu..
2011 Husqvarna TE449, najeto min jak 1000km, x doplnku na tom, od postarsiho chlapika kterej rek ze uz na to nema kosti.. rozdil v jizdnich vlastnostech proti tomu na co jsem zvyklej je samozrejme drastickej, v terenu je to bozi, na dalnici je to na palici. Jdu shanet vlek. Doufam, ze jsem se tim nediskvalifikoval z mistni diskuze ;]
Plawa napsal:
Dorazily novy tela vstrikovacu (je to tak cesky?)..
Tak doufam ze tim bude tahle anabaze vyresena... no a protoze by byla skoda nevyrazit kdyz je jeden stroj v servisu, tak jsem poridil motorovou pilu..
2011 Husqvarna TE449, najeto min jak 1000km, x doplnku na tom, od postarsiho chlapika kterej rek ze uz na to nema kosti.. rozdil v jizdnich vlastnostech proti tomu na co jsem zvyklej je samozrejme drastickej, v terenu je to bozi, na dalnici je to na palici. Jdu shanet vlek. Doufam, ze jsem se tim nediskvalifikoval z mistni diskuze ;]
Super na ty šutry. Nebude ti připadat po tomto jízda na GS v terénu jak v autobusu?
Jinak parádní vlákno. V Arizoně budu v červnu a nemůžu se dočkat. Piš a vkládej dál a houšť.
S pozdravem „Stát je špatný sluha a zlý pán“
Kde budes? Muzu ti dat nejaky tipy na cestu, mam to tu celkem projety uz..
GS urcite nezatratim, Husky je v terenu zabavna ale na dalnici to fakt neni. Ne ze by nejela ale je mi lito to drit 30 mil v jednech otackach. Vyresil jsem to nakupem skladaciho vleku, je sice velmi spartanskej (pevna osa..) ale na to abych prevez lehkou motorku max hodinu na trail by mel stacit. A hlavne se slozi do velmi rozumnejch rozmeru:
Doufam ze nebudu vyloucen kdyz obcas poslu video z krosky.. v nedeli jsem vyrazil poprve na singletrack a rozhodne ne naposled, jsou tu cely oblasti prospikovany cestickama po pousti, piskem, kolem kaktusu... zavodnik ze me nebude, na to uz jsem starej ale zabavny to rozhodne je. Dost lidi ktery tu maj GSa a jezdej velmi dobre k tomu maj i krosku jako "crosstraining", mineno ze tim mixujou discipliny a prenasej co se naucej, funguje to do jisty miry i mezi motorkou a horskym kolem..
Takze pocitam GCNP, (Antelope Canyon?), Zion, Bryce, DVNP... kudy pak dal do CA? Zjisti si jak jsou na tom pasy pres Sierra Nevadu do Yosemitte, obcas tam zustane lezet snih na jare a trva nez to otevrou..
Enjoy, co se prirody tyka tak jihozapad USA je kapitola sama pro sebe, jenom holt ty vzdalenosti jsou na palici..
JJ počítáš správně. Antelope C. podle situace, prý tam bývá tlačenka.Být tam v poledne je asi zážitek. Ještě bych chtěl přidat Arches NP, Canyonlands NP, nádherná krajina a silnice přes Capitol Reef NP a taky Monument V.
Sierra Nevada snad bude v červnu už v poho. Je toho hodně co chceme vidět ale holt co nestihneme necháme na příště.
Pojedu z Texasu, takže vzdálenosti si užiji dosyta.
S pozdravem „Stát je špatný sluha a zlý pán“
Jestli absolutne trvas na tom videt ty svetelny "shafts" tak pak musis do Upper Antelope Canyon kterej je nacpanej turistama, jestli chcete videt jenom ten canyon jako takovej (taky stoji za to) tak staci jit do Lower kterej je bliz, delsi, ne tak nacpanej a levnejsi.. ale zase tam neuvidis tohle
Kdyz tam budete tak urcite skocte na Horseshoe bend, je jenom asi 20 minut autem od tech canyonu.