Fotky jsou jen z kempu + 1. a 3. kontrolního stanoviště, kde jsem byl za kontrolóra.
Mimochodem, ze 3. stanoviště jsme odjížděli před 17 hodinou a do té doby tudy projela jen jedna GS1150 a jedna GS1200Adv (+ 2x HP2). Každopádně tito 2 se moc nerozmejšleli a pustili to z toho krpálu dolů, pak 2 brodíky, razítko a brodík s rozbahněným výjezdem.
Každopádně to pro mne byl pěkně strávený den. Navíc ve společnosti krásných kontrolórek
Na pristi sezonu koupim jedny gumy na takoveto akce.S tou 07 se to nechalo s nohou na zemi jet,ale bylo to trapeni.Nemel jsem problem do kopce a z kopce,ale po rovine v blate si zadek delal co chtel.Karoo t na predku neni zazrak,ale proti 07 je o tridu lepsi.Kazdopadne jako univerzalni guma,s tim ze obcas jedu blato pomalu a na jistotu je dobra.A hlavne na predku pri jizde na silnici je o hodne lepsi nez karoo t.Jo s tou stupackou to byla fakt smula.Motorku jsem odlozil v nulove rychlosti do blata a jeste do svahu.Vubec me nenapadlo,ze se neco stane.A drzak stupacky a brzdy chytil jedinej koren co tam byl.Jsem koukal jak jsou ty drzaky krehky.250km po silnici bez stupacky a zadni brzdy bylo v pohode,ale pokracovat s tim v terenu jsem se necejtil.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Mam tam vyztuhu,taknetusim jestli mohla mit nejaky pozitivni vliv.Ale stejne jsem byl prekvapenej.Uz jsem to zvedal dostkrat,a tohle misto se vetsinou zeme ani nedotyka.Ale jak rikas mohlo to dopadnout hur.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
podzimní XL RALLY maso jak sfině :-))) , bláta tuny , trať ůžasná , Miloš to dělal celé asi sám a je frajer !!!
Smolař Rally je Kutmič , utopil moto mimo trasu v roklině pár km od kempu a cestou pro pomoc ještě ztratil klíčky:-))) , dnes ráno jsme moto vyprostily a klíčky se našly tak vše dobře dopadlo:-)
Startovalo 93moto a dojelo 27,
Vítěz jednoválce 600-800ccm = Klasika KTM LC 4
Vítěz dvouválce 600-1000ccm = Hajnej Honda XRV 750 AFrica Twin
Vítěz dvouválce nad 1000 = Adam Kubarski BMW HP 2
Vítěz sajdkáry = Jiří Ledinský a syn speciál BMW K 75
Gratulace že ve velkých byl třetí za dvěmi HP2 Pavel Jiroušek na BMW R1100GS !
Celkový vítěz je ADAM na HP2 ,
i přez to že tam statečně a tvrdě bojovalo několik KTM 950 Superenduro a dva z nich jsou výteční jezdci
já osobně se sklánim před všema co dojeli,byl to teda masakr,já sem to vzdal v polovině,neměl sem na to fyzicky a ještě kromu sem si hrocha hodil třikrát stejně blbě na nohu takže sotva pajdám,ale jako hlavní problém vidim to že sem neměl Cčkový gumy a taky sil moc rychle ubejvalo,těch pádů bylo tolik že sem je při 40cátym přestal počítat,taky se mi tam během 200m do kopce podařilo 17x upadnout a potom sem to vážně vzdal,už semna to nemoh ani vylíst,ale bala to paráda a něco mě to dalo,teda i něco vzalotřeba blinkr,zrcátkoale to jsou detaily se kterejma člověk počítá,bylo to supr,ale vtom bahně to turistický drapáky teda brutálně nezvládaj,moc by mě zajímalo jestli někdo dojel do cíle kdo neměl motokrosový obutí?? jo a kdyby ste měl někdo odkaz na nějaký fotky z RXL tak ho sem hoďte
Ani jeden prispevek od nej zatim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dojel jsem to! Hura!! Cca po 6 hodinach a 30 minutach na 24 miste. Nemuzu se skoro pohnout . Skoda, ze jsme s Pajim pet situaci pred cilem odbocili blbe a cca hodinu bloudili. Trat byla nadherna!! Spousty technickych pasazi, treba viz. foto, nebo pekne rychlych prejezdu pres pole... psst. Velke diky organizatorum!
Remarko přiložený následující obrázek:
No teda bola to paráda. Trochu ma mrzí, že sme to nedošli. Kvoli tme sme to zabalili na asfalte niekde okolo bodu 203. V tme sme šli väčšia skupinka asi hodinu a to bol masaker. Nevidíš roadbook, nevidíš kilometre a nakoniec ani nie veľmi kam ideš (to možno bolo aj lepšie niekedy) Do cieľa nám chýbalo asi 17 km z toho 7 offroadu.
Trat vynikajúca ale nic moc pre TKC vpredu na baworaku. Paradoxne som sa najviac trapil na obycajnych blatistych presunovych cestickach a zvladal v pohode som vsetky brody, roklinky, vyjazdy, padaky a ine magoroviny. Bludili sme pomenej trat skvele vyznacena a roadbok presny.
Ako to tu tak citam, tak padov som nemal vela. Ked som na jednom blatistom useku na 50m padol stvrty krat a uz nevladal sam dvihnut bawora tak som sa zdravo nasral a uz viac nepadol Najhorsi pad bol vo vyjazde (POZOR KORENY) predok odskocil a dopadol na sikmy koren, az sa zem triasla siel som dost rychlo, nastastie bez ujmy, inak iba pady v pomalej rychlosti.
Super den, super pocasie, super trat. Rad pridem znovu a je mozne ze nieco podobne spacham na slovensku o rok.
Bez stupacky a zadni brzdy se jet da!! a dokonce dojet na tretim miste v kategorii 1200!!
Vid Paji
Jasně, že dá. Ale radost z jízdy se jaksi vytrácí :-) A tak se také hlásím do klubu jednostupačkových XLR jezdců.
Ale popořadě.
Velký hlubokosklon Milošovi. Trasa letošní XLR byla naprosto super a velmi oceňuji, že to bylo daleko více „off“ než „on“. Užíval jsem si zejména a prvních cca 30 km naprosté pohody. Co bylo pak, lze shrnout do krátkého poučení z krizového vývoje.
1. Nenechte se pořadatelem vyhecovat, že na krosové trati jsou krásné skokánky a je záhodno toho využít. I když jsem toho moc nevyužil a lehce se přehoupl přes hranu místo lehkého provětrání tlumičů ve stupačkách mne čekal tvrdý dopad koulmo na nádrž protože jedna noha již nenašla oporu. Pravá stupačkai s brzdou byla pryč.
2. Nepodlehněte samohecu, že cca 120 km offroadu se dá lehce projet na jedné noze. Nakonec jsem to ujel až do cíle, ale bez možnosti si stoupnout na obě stupačky to bylo místy doslova utrpení. Zkoušel jsem pravým kolenem na sedle klečet, ale v bahně to opravdu nebylo ono.
3. Upadající díly z motorky ztrácejte jen tam, kde jsou v dohledu diváci. Finálně jsem motorku zase poskládal až po příjezdu (kryty,…)
4. Pokud je strmý bahnitý výjezd delší než 50 m a nedá se vyjít ani pěšky, nezkoušejte jej vyjet jinak než ve stupačkách.
5. Pokud se dostanete mimo trasu a jste sami, nepouštějte se do roklin. Asi 500 před cílem jsem se chtěl vrátit na správnou cestu zkratkou. Stálo mě to min. půlhodiny tvrdé dřiny.
6. Každá XLR je pak velkou obchodní příležitostí pro dodavatele motodílů (zrcátka, blinkly,…) jakož i pro servisy.
Bude XLR i na jaře?
Paji přiložený následující obrázek:
Byla to moje prvni Rallye. Dal jsem na Bertu (GS 1200) dopredu C 20 a bylo to docela dobrý. Sice v mý stopě mohly jet vedle sebe dvě normalni motorky, ale dalo se. Poprvy s roadbookem to zas tak dobry nebylo, dost jsem bloudil. Trat predcila my ocekavani, nektery veci byly pro me fakt na hrane a to jsem se asi k tem nejhorsim mistum nedostal. Chyt jsem se party Honzy Zlabka a spolecne jsme to zapichli nekde kolem 110 km, v lese uz bylo blbe videt na cestu a na roadbook vubec. I tak jsem byl rad. Skody na moto zadny, zvedal jsem ji asi desetkrat, takze uz se mi docela trasly ruce. Na jare znovu, ale toho bahna by mohlo byt trochu (!!!!) min. Kdykoli dojel, je pro me hvezda.