Nevím kolik měli najeto při koupi moto ale já na nich ujel cca 9k než jsem je sundal. Jinak to jsou slušný lepidla na suchu drží skoro vše, ale vlastnosti za mokra na 1.
Mirra přiložený následující obrázek:
Nazdar, mám je na 12 GSA. Na fotce je stav po cca 8tis. Z toho tak 6 tis po silnici. Dálnice minimálně, foukáno na 2,5 bar. Na levé straně jsou špalky nesouměrně sjeté.
Nestalo se to tady někomu? Nějaký nápad čím by to mohlo být? Zadní guma je OK.
jirkav přiložený následující obrázek:
j_a_k napsal:
Mě se to stalo na obou stranách. Přikládám to nevhodnému brzdění do zatáček. Ale možná to je pitomost .
Na GSA LC stejná situace. Beru to jako "vlastnost".
ja taky LCA ale nesoumernost nezpozorovana (myslim ze 3 sady) ...
spis rozdil v najezdu, ale to zas pripisuju rozdilnemu off/on, nejak zvlast to nesleduju, denicek si nepisu
jinak jsem tu nekde psal ze se mi na nich moto vlni. tak ted mám novou sadu kupovanou a prezouvanou v cz a vlneni nepozoruju. nejsou tu sice tak extremni tepla jako kdyz jsem si stezoval, ale asi to fakt bylo spatnym vyvazenim. pridal jsem ted i topcase a furt v klidu. jen mi teda prijde ze jeste rychleji mizi predek ale co se da delat.
Ahoj, mám na nich najeto 15000, letošní dovolená a přesuny po dálnici jim daly zabrat, jeto jen silnice a ze 70% ve dvou a třemi kufry nebo s válcem místo třetího kufru. Přední je víc sjeta a oskákana, zadní pořád OK. Jsem spokojen s jízdními vlastnostmi a drží krásně. Jezdím G 650 GS Sertao
No som tu po dlhšom čase chlapci. Dôvod je ten že som zmenil stajňu. Dnes mám Triumpha Tiger 1200XCA. Nebudem tu riešiť plusy a mínusy vs. GS. Obe sú to naozaj podobné a zároveň iné motorky obe sú mňam mňam. Som tu však kvôli pneu TKC70.
Vidím a čítam že časť z Vás sa stotožňuje so mnou že s týmito pneu sa stroje vlnia a druhá časť chváli. Osobne myslím že väčšia časť chváliacich si nesťažuje preto lebo jazdia civilizovanejšie a do krízového vlnenia nedôjdu. Je to vždy závislé od faktorov ako, teplota vzduchu, nastavenie pruženia, váha osádky a batožiny. Nemyslím si že vyváženie kolie tu je na mieste, lebo ako laik si myslím že by sa prejavilo už skôr. Motorku som predal a pán čo ju kúpil je spokojný, sme v kontaktne so mnou a o probléme som ho informoval. Takže asi jazdí do 145km/h, takže k vlneniu nedospeje. Som si takmer istý že je problém v TKC70. Fakt je ale že v daždi a j v suchu su super, v náklonoch držia za jedničku.
No a teraz v rýchlosti prečo som sa sem vrátil. Moja partia išla dnes ráno do Moskvy. 10 motoriek 8 GS, 1 Afrika a jeden Triumph 1200. Nepoznám ho je to niekto od Košíc. Teraz mi volali že spadol v 160km/h. Išiel tretí v poradí. Že prví sa rozhodol ísť 160, za ním druhý to isté a on ako tretí a ostatný to isté. Chalani mi volali že nechápu, že rovina, že žiadny kiks a že zrazu sa mu motorka rozvlnila až tak že ho vykopla zo sedla a šmýkal sa v 160 po ceste. To hovoria všetci idúci za ním. Žije bez Väčších zranení, dokonca sa vrátil po svojich domov. Viete čo povedal?
Že sa mu tieto gumy nezdali od začiatku jazdy, že originál Metzelerky od Triumphu zjazdil a kvôli Moskve si nasadil tieto TKC70. Ďalej neviem nepoznám ho, no budem mať na neho kontakt tak som zvedavý, na jeho názor, resp. ho sem k Vám privediem. Ahojte
TKC 70, najeto 6500km, vyzkoušel jsem je před pár dny cestou po Skotsku, výborná pneu, dobře drží sucho/mokro, ochotná do zatáček a... stabilní
pokud se někomu na tripu rozvlní motorka, je to na 99.9% špatně rozloženou váhou bagáže. To mi nikdo nerozmluví. (věřím, že kola má každý vyvážené)
Jel jsem na těch gumách přes 180km/h a poměrně dlouho, často cestou při přesunu běžně 150km/h a pokud jsou rovnoměrně naložené kufry motorka se nerozvlní.
3X napsal:
TKC 70, najeto 6500km, vyzkoušel jsem je před pár dny cestou po Skotsku, výborná pneu, dobře drží sucho/mokro, ochotná do zatáček a... stabilní
pokud se někomu na tripu rozvlní motorka, je to na 99.9% špatně rozloženou váhou bagáže. To mi nikdo nerozmluví. (věřím, že kola má každý vyvážené)
Jel jsem na těch gumách přes 180km/h a poměrně dlouho, často cestou při přesunu běžně 150km/h a pokud jsou rovnoměrně naložené kufry motorka se nerozvlní.
Kloním se k tomu samému. Po nazutí pneu jsem moto projel a naprosto v pohodě i při rychlostech nad 130 (se všemi kufry, prázdnými). Při cestě do Rumunska s naloženými kufry a kolegovým loďákem se tak od 120 - 130 km/h moto vlnila. Ještě jsem to nevyzkoušel teď po návratu, ale myslím, že to bude zase v pohodě.
Úplne súhlasím že zle rozložené obsadenie kufrov urobí určitú neplechu a má vplyv na stabilitu motorky, no zároveň si nemyslím že je to až tak nebezpečné. Samozrejme sú to len moje dojmy a zamýšľam sa. Táto guma podľa mňa a plne súhlasím s Vami, je úžasná vo všetkých parametroch ale, len dovtedy kým má k správnemu fungovaniu všetky fungujúce faktory ako som tu spomínal pred tým a Jeden z nich je aj vaše vyváženie batožiny. Poviem to tak sedliacky a to že mi pripadá ako rozmaznaný fracek ktorému keď zoberiete lízatko tak sa zmení v beštiu. To znamená ak niekto si dá takú námahu a rozloží váhu kufrov +- na kilo tak tie gumy nezavlnia a ten kto to podcení tak musí počítať s problémami. Já za seba len toľko že jazdím dosť dlho na to aby som vsadil na intuíciu, intuíciu ktorú používame všetci motorkári či chceme alebo nie. Intuícia mi hovorí za tie roky že na týchto citlivkách, jedných rozmaznaných už jazdiť nechcem, je okolo nich dosť rušno a mám sa rád. Svoju bagáž v kufroch ukladám vždy len tak že ťažké veci naspodok, no kľukne môže byť rozdiel aj 5 kg medzi ľavým a pravým kufrom. Jazdím celý život Metzeler a jeden krát štuple TKC80 a nikdy som vlnenie na GS nezažil a ak tak cca okolo 200km/h. Počas aj mesačného tripu gurtňujeme na kufre všetko možné, ako vodu v pet fľašiach 6 x 2l, a to na jeden kufor, ideme stým po diaľnici aj desiatky kilometrov a vôbec nie pomaly a všetko je OK. Dokonca jeden náš kamarát chodí sem tam len s jedným bočným kufrom a bez topcase a nikdy nemal problém. Toto všetko mám prežité a intuícia mi hovorí že enduro nie je pre biele rukavičky a preto treba gumy čo znesú trošku viac ako sú predpisy. Čaute.
Zkušenost s TKC70 po 11000km na dovolené. Většinou jsem se pohyboval mezi 110-140km/h podle tacho. Kvůli výše napsanému jsem se snažil mít kufry vyvážené, nicméně neúspěšně. Většinou se dá jezdit bez omezení, ale někdy se moto opravdu nad 120km/h trochu rozvlní. Záleží na povrchu. Jindy jsem zkusil 160km/h a nic zvláštního se nedělo. Od 7000km se přední pneu oskákala a brní mě trochu řídítka. Při krizovém brždění předek lítá z prava do leva, je to nepříjemné, ale dá se na to zvyknout. Na suchu v zatáčkách jsem cítil jistotu. Gumy se dají sjet až na hranu.
TKC70 je někdy vážně trochu nervózní. Když to příjde, upravím rychlost. Příště se možná poohlédnu jinde, ale celkově jsem rád že jsem měl pneu co dá bez problému s rezervou celou dovolenou, je odolnější proti průrazu a mimo asfalt byla trochu jistější. Srovnáváno s čistě silniční pneu.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Ahoj, má již někdo zkušenosti s Continental TKC 70 Rocks. Jezdím TKC 80, ale většinu jedu po silnicích, tak přemýšlím o změně. Dík za info
Kubass
Kubass
tvl ty něco chceš a nedokážeš napsat cenu? To jako dotyčný bude muset projet Heureku či nějakej web, aby ti mohl nabidnout pneu?! omg
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011