Vjetrnik > já na Maroko taky nemám sbaleno a ještě kolobrndu musím složit , snad do konce týdne dojdou díly a nepojedu s tebou na tandemu :-) ...
Upravil cizak dne 06.10.2014 10:34
doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...
vevis napsal:
A proc ne?U nas kluci jezdi i 1x10 a v pohode.
To je pekne ale maratone v Salzkamergute bol borec zo singl prevodom pevnou vidlicou + cantilever brake a šiel 120km trať z 3500m.p. To je fakt skutočné Hardcore.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
vevis napsal:
A proc ne?U nas kluci jezdi i 1x10 a v pohode.
To je pekne ale maratone v Salzkamergute bol borec zo singl prevodom pevnou vidlicou + cantilever brake a šiel 120km trať z 3500m.p. To je fakt skutočné Hardcore.
Ale co to ma spolecneho s 1x10 pripadne 11.Vetsina ma vzadu stejne 40 zubu a nejlehci prevod je lehky az az.To uz je pak skoro jedno jestli jedes nebo strkas.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Zaujimalo by ma o koľko je drahši 11z kolečkovy retaz oproti klasike 9z, a tiež aj jeho celkova vydrž, bude na tom lepšie ako 9z?
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Mě přijde, že to nemůže být úplně dobrý, když jde řetěz takhle do kříže. Musí to přece hoblovat hrany zubů ne?
Zrovna by mě tohle jako totálního amatéra zajímalo - jaké má výhody nepoužívat 2 nebo 3 převodník? chápu že menší průměr bude míň zadrhávat o nějaké stromy nebo kameny apod. Ale taky co jsem se díval, tak ty kazety stojí šílený rakety. A jak to je s tím obrušováním? Já když nechám vpředu největší a vzadu nějaké kolečko uprostřed, tak už to slušně brousí. Pořád musím řadit tak, aby řetěz nešel do kříže. Jak je to vyřešené u 1x10 nebo 1x11? A jak je udělané, že to přeskočí na to největší kolečko v kazetě i když tam je docela velký skok?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak ja se take pochlubim. V patek jsem si ho vyzvedl a v sobotu dal prvnich 80 km. Jizdni vlastnosti uzasne,ale mezi nohama to mam na kasi(radikalni zmena posezu oproti predchozimu stroji),ale to se poda. Ram carbon..
Airspeed přiložený následující obrázek:
Je to prozatimni reseni(cekam na navigaci ktera ma v sobe i computer). Ted tam mam jako nouzovku telefon s navi. Jezdim hodne na divoko a kolikrat ani nevim kde jsem a navi je pro me hodne pohodlna. Abych to uzavrel-az prijde navi,tak bude na predstavci a computer zmizi
Upravil Airspeed dne 06.10.2014 09:07
Airspeed napsal:.....cekam na navigaci ktera ma v sobe i computer....
...jakou jsi objednal? Také nad tím přemýšlím, vyndavání mapy z CamelBaku mne také moc nebaví...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
TomasTT napsal:
Mě přijde, že to nemůže být úplně dobrý, když jde řetěz takhle do kříže. Musí to přece hoblovat hrany zubů ne?
Zrovna by mě tohle jako totálního amatéra zajímalo - jaké má výhody nepoužívat 2 nebo 3 převodník? chápu že menší průměr bude míň zadrhávat o nějaké stromy nebo kameny apod. Ale taky co jsem se díval, tak ty kazety stojí šílený rakety. A jak to je s tím obrušováním? Já když nechám vpředu největší a vzadu nějaké kolečko uprostřed, tak už to slušně brousí. Pořád musím řadit tak, aby řetěz nešel do kříže. Jak je to vyřešené u 1x10 nebo 1x11? A jak je udělané, že to přeskočí na to největší kolečko v kazetě i když tam je docela velký skok?
Systém 2x10 má výhodu v tom ,že se min. řadí mezi talíři ,malý převodník jen velké kopce. Křížení nevadí ,kazeta je na to dělaná /mám na ní 9 tkm a je ok. Řetěz mi vydrží tak 1,8 -2 tkm. Systém 1x10/11 má omezený rozsah .Buď těžší do kopce nebo lehký na silnici. Zase ubyde převodník a přesmykač. řetěz životnost okolo 1-1,5 tkm podle zkušenosti spolujezdců co ho mají. Je to novinka - zkušenosti se životností zatím moc nejsou - sram XX zatím drží.
Funguje to fakt v pohode.Original sada 1x11 je ale pekne draha.1x10 se dava jiny prevodnik,ktery je odolnejsi proti spadnuti retezu.Prehazovani vepredu je dle mne nejvetsi zdroj problemu.Spadlych a pretrzenych retezu hlavne v zaberu a v blate.A clovek se stejne snazi drzet tam co nejdele ten vetsi prevodnik.
Zivotnost retezu je je individualni.U 2x10 mi vydrzi asi 800km,ale to uz je na hrane.Ale u 3x8 mi taky nevydrzel vic jak 1000km.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
barokar napsal:ta podlaha je naprosto boží, tu bych chtěl
...to je jídelní stůl...masivní mahahagonové dřevo...váha stolu asi 150kg... prostě s ním člověk nehne...
Stůl máš taky krásnej.
Tak jsem si taky pročítal něco o karbónu, a prej trvá na věkyvěků, jen se nesmí spadnout nebo dostat ránu ze směru, kterým mu nejdou vlákna, to pak prdne taky.
červenej Elf
Vevisi u chrtikov čo šlapu na bednu tak možno to ma nejaky zmysel, ale u väčšiny a obzvlašt u kategorie poltonka ako som aj ja tak to nema absolutne šancu na uspech. Ja milujem redukovane kvalty, v tom sa jednoznačne zhodnem aj s Tomašom!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
Vevisi u chrtikov čo šlapu na bednu tak možno to ma nejaky zmysel, ale u väčšiny a obzvlašt u kategorie poltonka ako som aj ja tak to nema absolutne šancu na uspech. Ja milujem redukovane kvalty, v tom sa jednoznačne zhodnem aj s Tomašom!
Jasne to mas pravdu.Ale tak je to i u motorek.Spousta lidi si na ni taky navesi spoustu drahych zbytecnosti,ktere vubec nepotrebuje.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis: jenže někoho právě to navěšování věcí baví. Jsou lidi, kteří mají nejradši všechno ve stavu, jak to bylo z výroby. A pak jsou lidi, kteří mění řídítka, sedlovky, brzdy, zkouší světla atd... a asi to taky nepotřebují ale baví je (nás) to
Kdybychom všichni jezdili jen ty sériové BMW, tak tohle forum ztrácí smysl. Prohlíželi bychom si jenom prospekt BMW z roku výroby naší motorky a jezdili v oblečení co se tenkrát nabízelo a možná si měnili vzájemně černý sedlo za šedo-červený a snížený za normální a to by bylo všechno. Pokud by to bylo podle výrobců, tak nikdo vlastně k sériové motorce nic nepotřebuje a měla by mu stačit tak, jak to oni nabízejí. Tak to ale naštěstí není.
Upravil TomasTT dne 08.10.2014 12:04
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
vevis: jenže někoho právě to navěšování věcí baví. Jsou lidi, kteří mají nejradši všechno ve stavu, jak to bylo z výroby. A pak jsou lidi, kteří mění řídítka, sedlovky, brzdy, zkouší světla atd... a asi to taky nepotřebují ale baví je (nás) to
Kdybychom všichni jezdili jen ty sériové BMW, tak tohle forum ztrácí smysl. Prohlíželi bychom si jenom prospekt BMW z roku výroby naší motorky a jezdili v oblečení co se tenkrát nabízelo a možná si měnili vzájemně černý sedlo za šedo-červený a snížený za normální a to by bylo všechno. Pokud by to bylo podle výrobců, tak nikdo vlastně k sériové motorce nic nepotřebuje a měla by mu stačit tak, jak to oni nabízejí. Tak to ale naštěstí není.
vlastimil: asi takhle - když jsem si kupoval svoje druhé BMW (první byl F650GS Dakar), tak jedním z hlavních faktorů bylo to, že se ta motorka dala upravovat, doplňovat a vylepšovat - podle toho, jestli to člověk chce na ježdění offroad nebo na cestování atd. Tenkrát ta nabídka nebyla tak široká jako dneska ale tohle bylo pro mě zásadní. Asi 10 let předtím, jsem se zabýval tak nějak "polo-profesionálně" úpravama metrických cruiserů, dělali jsme doplňky z USA a z Austrálie pro majitele japonských V-Twinů. Moc dobře jsem znal to zklamání lidí, kteří měli motorky, na které se kromě pár věcí od výrobce, nedalo nic sehnat. Tenkrát jsme neměli nic společného s Touratechem. Celou první sadu doplňků na 1150GSA jsem kupoval jako normální zákazník - tenkrát přes Autec. Začali jsme s nima dělat až potom, co jim to sebrali, protože neplatili a nebyl nikdo, kdo by to vozil.
Takže teď z pozice člověka, který to dělá profesionálně (živím se tím), tak ano, je to dobře pro nás. Jsme "rádi", když výrobci používají nekvalitní komponenty a nedělají věci pořádně, protože se snažíme prodávat řešení těch problémů.
Na druhou stranu jako fanda "tunění" mám rád, když se nabízí spousta doplňků a jde ta věc různě vylepšovat.
Ale chápu člověka, který má rád věci sériové a pokud na tom není logo BMW (nebo H-D nebo KTM...) tak si to nikdy nekoupí...
Jen ta šířka nabídky je pro mě určitá svoboda. Možná pozůstatek z dob, kdy k motorce šla v Mototechně dokoupit leda tak zástěrka s odrazkou. A celkem je mi líto lidí, kteří sem přijedou s nějakou "exotickou" motorkou a jsou smutní, že se na tu jejich nenabízí taky tolik věcí, jako na jiné značky. Třeba zrovna včera tady byl pán s 1130 Benelli. Motorka za 400 tisíc Kč a nabídka doplňků - nula. Líbí se mu naše černý kufry ale nejsou rámy, padáky si vyráběl sám doma (nikdo je nevyrábí ani Benelli nic nenabízí). Tankbagy na to nepasují, GPS nejde kam přidělat, protože nejsou žádné adaptéry. Sériový dolní "kryt" je jen design, prakticky nekryje nic - ani svody ani motor. Potřeboval by něco masivnějšího... atd. Třeba kdybys měl takovou motorku, díval by ses na to trošku jinak než když máš BMW, na které se dá sehnat všechno minimálně v pěti verzích od různých výrobců v různých cenových hladinách.
Upravil TomasTT dne 08.10.2014 13:39
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...