Ostrejší liter do terénu je slepá ulica.Preto sa do toho výrobcovia nehrnú. Každý o tom hovorý a nikto si to aj tak nekúpi a prečo by aj. Ked to mám na štuploch tak to musím k tomu terénu doniesť. A ked ho tam dám dole z prívesu, tak v tom teréne budem peniť, že načo mi je takáto ťažká krava, ved aj tak to "nerozbalím"/kto by skúšal nemocnice počas dovolenky/ Ked na to dám kufre, tak musím dať cestnejšie gumy a to si zas poviem že som mohol ísť na niečom pohodlnejšom. Okrem toho s kuframi to bude mať hodne vysoko ťažisko./ hned odpadá 2/3záujemcov/ Ani netuším kde by som sa stým na okolí vozil, do terénu zoberem krosku, na výlet cestné enduro...viem si ešte predstaviť v garáži supermoto alebo nejaký scrambler/ducati/ ale litrové enduro ani náhodou.
raptor napsal:
čím viac kilometrov tým vačšie prirodzenie...
som si myslel že keď som už tiež dosiahol 200 tisíc tak disponujem serióznym penisom ale zdá sa, že je to stále iba malinkatý pipík
tak sa pýtam, ....mám vôbec právo čúrať po stojačky alebo si treba v prítomnosti veľkopipíkoidných majiteľov čupnúť "na babu"
O kilometrech to není. Někdo najede milion km, ale neužije si je. Může jen ohromit číslem na tacho.
Na co je ti megapéro,když kvůli parohům neprojdeš dveřmi......
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
sanko napsal:Ostrejší liter do terénu je slepá ulica.........
...to je samozřejmě nesmysl....
Kategorie motorek mezi cetovními typu R1200 GS nebo KTM 1190 Adventure a mezi ostrými endury typu EXC 450 je zatím neprávem opomíjená a motorky typu ostřejší F800 GS by se třeba zrovna šíleně líbila...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
sanko napsal:Ostrejší liter do terénu je slepá ulica.........
...to je samozřejmě nesmysl....
Kategorie motorek mezi cetovními typu R1200 GS nebo KTM 1190 Adventure a mezi ostrými endury typu EXC 450 je zatím neprávem opomíjená a motorky typu ostřejší F800 GS by se třeba zrovna šíleně líbila...
Aj mne by sa šialene páčila , ako napr 950 superenduro, ale som si ju nekúpil a mnohí další nie...
Aj mne by sa šialene páčila , ako napr 950 superenduro, ale som si ju nekúpil a mnohí další nie...
Já si všiml že kdo neumí v terenu na velké moto a proto jezdí na malé tak často neumí ani na té malé ... !
Tahat malou na vleku mě mě neba a tak nová Africa Twin je třeba jako sůl !!!
doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...
Aj mne by sa šialene páčila , ako napr 950 superenduro, ale som si ju nekúpil a mnohí další nie...
Já si všiml že kdo neumí v terenu na velké moto a proto jezdí na malé tak často neumí ani na té malé ... !
Tahat malou na vleku mě mě neba a tak nová Africa Twin je třeba jako sůl !!!
to je docela dobrej a opravdu bohuzel casto pravdivej postreh
Jinak myslim, ze moto typu HP2, SE je tak na horni hranici toho, co ma na tereny v nasich podminkach smysl.
Ze toho vykonu je do v offiku porad az az a ze kazdy kilo dolu je dobry je myslim celkem jasny. Nejde o to, ze by se tezsi motorka nedala zvladnout, ale s lehci muze byt proste vic zabavy, resp. oteviraji se sirsi moznosti, kde se da zabavit, zvlast kdyz jsou treba tezsi podminky a clovek jede sam.
Vlekareni me jinak taky neba a na silnici je proste dvouval dvouval.
Teoreticky je idealni neco jako 800, akorat by to chtelo z vyroby takovy komponenty, aby nebylo treba pul motorky vyhodit a vse predelat, cimz podobna akce ztraci smysluplnost ekonomicky.
Secteno podtrzeno vypada z myho pohledu koncept novy Afriky velmi nadejne a doufam, ze nezustane jen u ty nadeje (za predpokladu, ze bude i normalni razeni).
PS: jo a "Vecko" to teda jinak taky bejt mohlo, to ne ze ne....
Muj ideal by byl V, nebo boxer, okolo 90koniku, primerena spotreba, banda vzadu a se slusnym objemem, 21/18, bez elektroniky a nejlip tak 160kg . Primereny servisni intervaly, kvalitni podvozek a moznost nejaky alespon lehky ochrany pred vetrem, rekneme na telo. A myslim, ze udelat by to slo, ale nedelam si nadeji, ze to skutecne nekdo postavi.
Maiali nel Fango!
Tak jsem si to včera prohlédl, teda v rámci možností, protože je to vystaveno tak aby se k tomu nikdo nedostal blíže než je potřeba... což byly asi 3-4metry.
Osobně si myslím že to ještě nikdy nejezdilo, že to je čistě jen maketa, postavena dost divoce.. spíš aby to vypadalo ... nikde k tomu napsaný jediný ofiko údaj, nikdo o tom nic neví. když jsem se bavil s ostatníma vystavovateli, třeba výrobci doplňků, tak všichni doufaji že něco vznikne, ale tohle rozhodně pry není funkčnčí, natož aby to někdo někde testoval.... nevím, jestli někde bylo nějake video, že by to jelo?
Ale bylo by hezké, kdyby to fakt vyrobili, myslim že i ten divny předek, je z něčoho aby to připomínalo že staré afra měla dvě světla a tak.
Ale zájem o to tam byl, pořad si to někdo fotil, prostě Afra je legenda a měli by zkusit toho využít, ne však ve stopách Tenerky....
vlastimil napsal:
Úvodem bych chtěl podotknout že je mi šuma fuk jestli nějakou Afriku budou vyrábět a je úplně jedno kolik bude vážit.Tady téměř všichni mají duchaplné řečičky jako váha,výkon,kvalita,jak to ta Honda blbě dělá atd.Podle většiny příspěvků bych tipoval že je psal nějaký několikanásobný účastnk rallye PD.Tak jestli jste opravdu takoví hustí offrouďáci tak si kupte ostré endura nebo krosky a nekomentujte cestovní enduro které je vyrobeno pro obyč. jezdce jako ta původní AT.Ta měla nějakých +-210kilo suchá a 230 provozní a spousta lidí je s ní dodnes náramně spokojená.Nebo čekáte že někdo vyrobí litrové cenduro se 150 kg?Pak na to dáte tři alu kufry naložíte do nich 50kilo sraček a stejně pojedete 99% po cestách které se dají projet na každé motorce.Třeba takový Sjaak Lucassen na R1 projel taková místa a cesty o kterých se vám může jen zdát.
stejný nesmysly jako že R1 srovnávat že to taky projede tak na co cestovní enduro , pro toho kdo cestuje a nejezdí jen kolem baráku ale tisíce km je stejnej nesmysl lehký enduro .
Stačí jen umět jezdit - nejsou v tom žádné čáry , přijeďte se někam podívat na offroad velkých endur a tam občas někdo ukáže jak se jezdí , přestanete sedět u internetu a pujdete se radši učit jezdit kucí ! doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...
cizak napsal:
stejný nesmysly jako že R1 srovnávat že to taky projede tak na co cestovní enduro , pro toho kdo cestuje a nejezdí jen kolem baráku ale tisíce km je stejnej nesmysl lehký enduro .
Stačí jen umět jezdit - nejsou v tom žádné čáry , přijeďte se někam podívat na offroad velkých endur a tam občas někdo ukáže jak se jezdí , přestanete sedět u internetu a pujdete se radši učit jezdit kucí !
Nepochopil si : tu motorku na obrázku akože " nová Afrika " ked naložíš kuframi tak aj tak sa budeš voziť len po cestách akú zvládla aj stará jawa 350. Iné s báglami aj tak nedáš :-) Takže v pohode možeš isť na pohodlnom GS.20kil hore dole.
"stačí len vedieť jazdiť": Svitko jazdí preteky countrycross na 350, lebo 450 je vraj silná a ja sa mám ako silný amatér trápiť po víkendoch s litrovým endurom? Ked možem lietať po lese s mojim gasíkom ? kludne bez stresu aj sám, že nepotrebujem nikoho dalšieho aby mi to vobec zdvihol?
A učiť sa na litrovom enduru v teréne ? To je niekolko násobne dlhšie napredovanie,drahšie a bolestivejšie a nakoniev nudné./vlastná skúsenosť so 650/
V terénu na 450 je samozřejmě nejlépe, ale né vždy jej člověk má za domem a musí k němu dojet....
Navíc třeba Alpské šotoliny nebo Maroko se dá projet jen s větší rolkou a žádné kufry nejsou potřeba. Ale opět tam člověk musí dojet nebo zvládnout s většími přesuny. GS má nevýhodu v rozměru pneu a váze, mít moto s tím správným rozměrem a o 50kg lehčí je prostě lákavé....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
sanko napsal:
Ked možem lietať po lese s mojim gasíkom ? kludne bez stresu aj sám, že nepotrebujem nikoho dalšieho aby mi to vobec zdvihol?
...a ještě dvě poznámky:
- porovnávat s dvoutaktním gasem je úplně mimo
- a lítat sám je nesmysl - stačí hloupý pád a najdou Tě za půl roku houbaři
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Myslíš že litrová Afrika bude mať o 50kg menej od GS ?
A keby aj mala s kuframi krížom zez piesok aj tak nedáš, a na ceste je to zas jedno na čom, ideš aj ked šotolina
Máš pravdu, raz ma nájdu hubári ale ako sa u nás hovorí :
vždy lepšie ako na geriatrii
Upravil sanko dne 09.11.2014 19:24
Na cestování a dálky prostě miluju dvouválec 600-HP2 , nic s výměnami oleje za pár motohodin na to není použitelný !!!
450ccm jsem měl ale nebavilo mě to a tak i kolem komína mě baví dvouválec i do těžšího terenu a jsem z toho míň utahanej jak ze 450!!!
Na dovču do Albošky,Rumunska,Maroka,UA a kamkoliv jinam bych se fakt na čemkoli malým nebo jednoválcovým opravdu HRKAT NECHTĚL !!! Na čem si jezdí Svitko či kdokoliv jinej závody nebo někdo okolo baráku FAKT S VELKÝMA ENDURAMA MÁ TOLIK SPOLEČNÉHO JAKO SJAK SE SVOU R1 !!! :-) doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...
A mne sa zaz nechce o vikendoch v teréne naťahovať s 200kg kravou Na to
už nemám platničky
450 ťa viac uťahá ako HP2 ? Však k HP2 by som u nás v piesku musel nosiť ešte lopatu
a žeriav No ale ja neviem jazdiť