Zdravim mam vyfuk zach. Teraz po vymene yzvodu to je dost hlucne. Chcel by som tam dat dbkiller ale neviem ako mam vybrat to co mam teraz v koncovke vyfuku. Riesil ste to niekto? Skrutka tam nie je tak mi to pripada ze to tam je nalisovane alebo co? Dnes asi skúsim trochu násilia ak nie tak asi len píla na železo....
Dik
duncovt přiložený následující obrázek:
Taky přidám poznatky s odstupem času .... mám čip od Johna, molitanový filtr pipercross a výfuk s db killerem GPR bez katu. Po výměně čipu první 2000km absolutně bez problémů .... žádné cukání, propady, posílený krouťák dole, zkrátka to letělo jak šutr.
Letos na dovolené v Durmitoru jsem začal pociťovat jakoby tvrdší chod motoru, mírné škubnutí při přechodu ze zavřeného plynu a hlavně začalo zde často probírané cukání při konstantní rychlosti. Doposud jsem si žádného cukání nevšiml, s origo díly ani po montáži laďáku a čipu. Přisuzoval jsem to nekvalitnímu palivu a nebo nadmořské výšce ale nic se nezměnilo. Kontroloval jsem synchro, napětí na snímači klapky bylo 0,36V, zkusil jsem přenastavit na 0,35V ale beze změny, na novém čerpadle a pal. filtru najeto asi 8000km, Hall novej asi před 3000km .....
Asi bych se na to měl vys... , škubání není nijak silné a spousta jedenáctek na tom bude asi hůř ale štve mě že dřív jsem nic takového neznal ... prostě sametovej chod
Hosi... ja vam nevim... me to ne a ne cuknout... Meli jste koupit od nemce a meli by jste klid...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
duncovt napsal:
Zdravim mam vyfuk zach. Teraz po vymene yzvodu to je dost hlucne. Chcel by som tam dat dbkiller ale neviem ako mam vybrat to co mam teraz v koncovke vyfuku. Riesil ste to niekto? Skrutka tam nie je tak mi to pripada ze to tam je nalisovane alebo co? Dnes asi skúsim trochu násilia ak nie tak asi len píla na železo....
Dik
Ahoj, tohle je stará verze výfuku, dB Killer tam nepřidáš, ani z toho nic nevyndáš. Tohle je restrikční výfuk, je navržen pro použití ve spojení s KATem. Také jsem ho měl.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Kubrt napsal:
Hosi... ja vam nevim... me to ne a ne cuknout... Meli jste koupit od nemce a meli by jste klid...
chtěl jsem, byl první komu jsem napsal byt mám 2001 tak vyrobně to nějak spadalo pod 2000 a napsali mi, že mám smulu. tak jsem zkusil Johna ..ted o víkendu snad něco najedu tak uvidíme. dojedu jednu nádrž a pak zkusím nějakej lepší benzín co to udělá
Fric napsal:
Kdyby měl někdo zájem tak mám čip od Johna na 11 gs.Vyndal jsem ho a nabízím k vyzkoušení.Je na sestavu KN filtr,origo svody a otevřený laďák.
Ahoj proč se ho nakonec zbavuješ, nebyl jsi spokojený?
V loni po návratu z dovolené jsem byl trochu nalomený jestli ho nevyhodit ven (viz výše jak jsem psal) ale teď je zase vše OK. Jde krásně za plynem, cukání opět zmizelo .... už to neřeším. Momentálně jsem vrátil origo vz. filtr a tankuju celou zimu 100ku tak možná pomohlo toto.
tak já píšu po delší době, motorka začala sem tam zlobit když jsem jel na E (6) nad 140 a chtěl držet konstatní rychlost ..sem tam začínala zdechat a stačilo malinko přidat plyn a hned se zas chytla, ted sem to začal pozorovat i při 5 ale opravdu jen malinko otevřený plyn tak to lehce blblo.
Psal jsem Johnovy že s tím mám problém a na to mi napsal at mu dám adresu, že mi zadarmo pošle nový chip stage 9 (já mám stage 5) že ten by už tyhle problémy mít neměl.
Takže za týden ho očekávám pak ho tam fláknu a uvidíme kdytak chip stage 5 někomu klidně dám měl jsem to na sestavě .. pipercross filtr, Y svod a ladak . Jinak spokojenost jen to pocukávání při vyšších rychlostech ale vesmes to bylo asi jen o poloze plynu .
Takže jsem včera nainstaloval novy chip od Johna (stage 9) zjistil jsem, že jsem tam mel stage 6 ne 5 jak jsem si myslel. Po nainstalování mi motorka nechtěla startovat šileně blbla já už na nervy, tak jsem si řikal, že to odpojim od baterky jestli to nepomuže a při sundavání nádrže jsem si všiml, že mám povytažený lanko od dovdenu naprostá klasika který jsem si nevšiml. Takže hození zpátky a nastartovalo to jak nic
Přijde mi lepší nástup od spoda než předtím v nižších otáčkách to není ucukaný, na 1-4 to letí do otáček bez díry na 5 mám pocit že je někde mezi cca 4700-5800 otáčkama trošku utlum a pak to zas letí jak splašený a na Ečko zas letí cca do 170km/h pak to zrychluje pomaleji víc jako 185km/h jsem nezkoušel.
Každopádně to cukání co jsem měl na E v nějaké divné poloze plynu zmizelo. Respektive se mi ho nepodařilo navodit, ještě to vyzkouším na nějakým delším výletě.
Jo jediný problém po instalaci byl nefunkční abs, provedl jsem reset jednotky a funguje to v klidu.
Takže pokud by někde chtěl chip se stage 6 tak mu ho za pivo pošlu (dám)
Jestli je čip stále volnej, mám o něj zájem... už dlouho se chystám si udělat vlastní mapu do čipu a tohle by se mi hodilo jako studijní materiál...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
takže nějaký info po tom co jsem dostal nový chip stage 9 , po uvodním nadšení nasledovalo asi 400km kdyz jsem si řikal, že to vyhodim a dám tam origo, sem tam to škubalo.
Ale pak to přestalo, a dalších 3000km bez jediného problému, motorka letí jak splašená a dokonce mi spadla spotřeba jezdíval jsem tak 5,6L/100km a při cestě na slovinsko a lítaní po kopcích a šotolinách jsem čekal vyšší postřebu a nic.
Od tý doby jezdím kolem 5,3L/100km takže za mě spokojenost
člověče ještě jsem se nedostal k tomu, abych ten čip od Tebe načet a kouknul se na to jak to tam je upravený.... ale zajímalo by mě, jestli máš jednosvíci nebo dvousvíčku...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
AKHB napsal:
Jestli je čip stále volnej, mám o něj zájem... už dlouho se chystám si udělat vlastní mapu do čipu a tohle by se mi hodilo jako studijní materiál...
vyčetli jste někdo EPROMku?
je v tý epromce je jen mapa, nebo je tam i SW?
pokud je i SW, musel by se udělat encode na instrukce, procesor použitý v jednotce ale neznám
Kluci resil to tu nekdo trochu vic? jakoze brzda a tak? Mate na tom najete enom vyletiky nebo i uz nevo vic? ja dal KN a gpr bez katu a s hlucnejsim db killerem (dostal jsem i "skoro jak origo" killer) jede motorka bez der. Za mesic povezu k Tondovi na kompletni serizeni tak uvidime jak na jare. nedostatek nepocituju. Ale kdyz zacina ta zima... spis kdyby john delal vip aby mi pribyla sestka na 11ce;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM