Koukám, že se už nevyplatí motorku nějak přikrášlovat a překopávat. Konečně, má-li někdo chuť něco pořád bastlit, ať si koupí merkura nebo lego
Upravil Potok dne 28.02.2016 09:40
Tak já loni dal 21" kolo, k tomu jsem musel dát spodní brýle od Wunderlicha, brzdové hadice mám dělané na míru - nehomologované, přeci to nebudu každé dva roky přestrojovat, kolo nechám zapsat do TP, ale brýle????? nemluvím o diodovém zadním světle, diodové blinkry, plégo od Wuncderlicha, zvýšení řidítek a dokonce filtr od KN, jen výfuck mám s homologací . Jo a barvu mám zapsanou jako černou, ale vlastně to je inverzní mapa ČR.
Kubass
Kubass
Takze pridavna svetla s vypinacem ok, mrizku pred svetlem sundat, kufr husky mozny problem a predni cerne plego podobne desiertu se bude muset sundat?
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Jezisi ja nevim, ze tady furt musite polemizovat a resit chujoviny.Jedte na STK a bud projdete a nebo Vas technik vyhodi. Jednoduchy
Kubass, to si jako vazne myslis, ze Ti bude technik drbat hlavu za KN filtr?
Upravil Kubrt dne 28.02.2016 10:49
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mam sklo MRA vario, sundavat ho nebudu. Dale zvyseni riditek, necham tam taky. Pridavne svetla jsem sundal. Topcase begr necham na moto.Predni dvojte svetlo TT taky necham na moto.Zitra tam skocim a uvidim.
Pokud neprojdu, budu resit co dal. Dam info.
Splněný sen moje 1100GS
MRA vario má na pravém boku vypálenou nějakou homologaci včera jsem se díval neb mě taky čeká technická ale až v 6 měsíci. Sundávat nic nebudu když neprojdu zkusím to jinde. Nikdy nic nenamítali jezdím stále k jednomu technikovi zatím ho vždy zajímal jen VIN číslo motoru a jestli motorka svítí a bliká. Vždy zavede rozhovor kde jsem už byl kolil jsem najel a jestli se to nesere. Je vidět že je to fanda tak uvidím.
Kubrte, sundávat nebudu nic, páč na STK jsem byl minulý rok a předpokládám, že prvotní nadšení opadne i u komisařů STK, jediné co, tak nechám zapsat to kolo, jako alternativu. a dál - Děj se vůle Aláhova
Kubass
Kubass napsal:
Tak já loni dal 21" kolo, k tomu jsem musel dát spodní brýle od Wunderlicha, brzdové hadice mám dělané na míru - nehomologované, přeci to nebudu každé dva roky přestrojovat, kolo nechám zapsat do TP, ale brýle????? nemluvím o diodovém zadním světle, diodové blinkry, plégo od Wuncderlicha, zvýšení řidítek a dokonce filtr od KN, jen výfuck mám s homologací . Jo a barvu mám zapsanou jako černou, ale vlastně to je inverzní mapa ČR.
Kubass
Pokud prohodis jen predbi kolo a nechas telever tak si nechas zapsat jen predni kolo a je to vpohode.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Dneska jsem byl přezouvat gumy u známého a ten mi říkal, že jeho kamaráda vyhodil z STK protože má na autě měření tlaku v pneu a měl vadné čidlo, asi odešla baterka. Nevím jak u moto tohle na STK zjišťují, ale občas mi to blbne a dávat keš za nové se mi moc nechce.
R1200GS 08
Myslel jsem, že se v tomto vlákně dočtu nějaké konkrétní zkušenosti, ale je tu akorát spoustu připosraných příspěvků a info "jedna paní povídala". Děláte jako by vám měli na STK zrušit techničák. Stejně budete vědět hovno dokud tam nezajedete.
Ještě poznámka k tomu, aby technik byl motorkář. To raději ne, protože ti bývají nejchytřejší. Osobní zkušenost. Nejlepší je pouhý obdivovatel.
Prosím o konkrétní čerstvé zkušenosti. Nyní mě taky čeká STK, tak to sem pak přidám.
Upravil rak72 dne 28.02.2016 18:11
kubrt napsal:
Ještě jinak : ve finále bude záležet na technikovi, ale i tak podle všeho, musí být motorka v originálním stavu (pokud nemá změny zapsány v TP), protože pak by se mohlo stát to, že sice "ochčijete" technika a po technické si opět na motorku naházíte svoje neorig. nebo nehomo věci a při silniční kontrole si policie dle fotek z STK, nebo databáze motocyklů zjistí, jak motorka vypadá v originálu a může Vám zakázat pokračovat v jízdě. Následky si pak už nese každej sám, tím, že bude mařit úřední rozhodnutí
To jsou informace od mého kamaráda z STK a Policie.
...maření výkonu úředního rozhodnutí. To snad nemůžeš myslet vážně!!
To myslim smrtelně vážně.
Tak mi to řekl kamarád, který je u policie.
Upravil Kubrt dne 28.02.2016 18:26
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
rak72 napsal:
Myslel jsem, že se v tomto vlákně dočtu nějaké konkrétní zkušenosti, ale je tu akorát spoustu připosraných příspěvků a info "jedna paní povídala". Děláte jako by vám měli na STK zrušit techničák. Stejně budete vědět hovno dokud tam nezajedete.
Ještě poznámka k tomu, aby technik byl motorkář. To raději ne, protože ti bývají nejchytřejší. Osobní zkušenost. Nejlepší je pouhý obdivovatel.
Prosím o konkrétní čerstvé zkušenosti. Nyní mě taky čeká STK, tak to sem pak přidám.
No já nevím...možná ojedinělá zkušenost. nedovedu si nějak představit, že by nějaký motorkář-technik na STK dělal nepřiměřené problémy nad rámec nastavení. Já mám pouze špatné zkušenosti s volem na myčce-majitele HD co mi odmítl umýt motorku, pŕotože mám na topu toto....a myslím že mi tu samolepku ještě škrábnul.
DM3555 přiložený následující obrázek:
dejvit napsal:
Dneska jsem byl přezouvat gumy u známého a ten mi říkal, že jeho kamaráda vyhodil z STK protože má na autě měření tlaku v pneu a měl vadné čidlo, asi odešla baterka. Nevím jak u moto tohle na STK zjišťují, ale občas mi to blbne a dávat keš za nové se mi moc nechce.
Kdyz to ukáže diagnostika,tak dokud si chybu nenecháš smazat,tak neprojdeš.Ale jestli automaticky napichnou na diagnostiku i motorku,to nevím.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
dejvit napsal:
Dneska jsem byl přezouvat gumy u známého a ten mi říkal, že jeho kamaráda vyhodil z STK protože má na autě měření tlaku v pneu a měl vadné čidlo, asi odešla baterka. Nevím jak u moto tohle na STK zjišťují, ale občas mi to blbne a dávat keš za nové se mi moc nechce.
Kdyz to ukáže diagnostika,tak dokud si chybu nenecháš smazat,tak neprojdeš.Ale jestli automaticky napichnou na diagnostiku i motorku,to nevím.
Byl jsem před týdnem s motorkou a nic se nenapichovalo a dle informace ani by nemělo, jen auta mladší
2002
Upravil DM3555 dne 28.02.2016 18:33
dejvit napsal:
Dneska jsem byl přezouvat gumy u známého a ten mi říkal, že jeho kamaráda vyhodil z STK protože má na autě měření tlaku v pneu a měl vadné čidlo, asi odešla baterka. Nevím jak u moto tohle na STK zjišťují, ale občas mi to blbne a dávat keš za nové se mi moc nechce.
Kdyz to ukáže diagnostika,tak dokud si chybu nenecháš smazat,tak neprojdeš.Ale jestli automaticky napichnou na diagnostiku i motorku,to nevím.
Byl jsem před týdnem s motorkou a nic se nenapichovalo a dle informace ani by nemělo, jen auta mladší
2002
fakt je úžasné tady číst ty nesmysly okolo STK.
Auta se "napichují" na diagnostiku pouze z důvodu měření emisí! Nečtou tam žádné závady na čidlech tlaku a jim podobné. Načtou readiness kódy, což je 8 číslic, charakterizujících jednotlivé součásti spalovacího systému. Musí tam být osm 0. Pokud se na některé pozici vyskytne "1" (tzn. závada), měření dále nepokračuje a technik vás vyhodí, ať si zajedete do servisu. Vymazání chyb před STK nic neřeší, protože se smažou i readiness kódy a tím pro vás STK opět končí. Po vymazání chyb musíte s autem podle typu ujet cca 10-20km (někdy víc, s jiným méně), aby se kódy do ŘJ opět načetly. Toto funguje u aut od 2006 (2005). U starších aut probíhají emise postaru. Motorkám se EMISE NEMĚŘÍ!
Readiness kódy:
1 - zpětné vedení výfukových plynů
2 - vyhřívání lambda-sondy
3 - lambda-sonda
4 - klimatizace
5 - systém sekundárního přívodu vzduchu
6 - odvětrávání palivové nádrže
7 - vyhřívání katalyzátoru
8 - katalyzátor
toto je jednotné u všech aut od daného ročníku. Aby vám někdo načetl jiné chyby, musel by mít speciální diagnostiku pro danou značku auta.
dejvit napsal:
Dneska jsem byl přezouvat gumy u známého a ten mi říkal, že jeho kamaráda vyhodil z STK protože má na autě měření tlaku v pneu a měl vadné čidlo, asi odešla baterka. Nevím jak u moto tohle na STK zjišťují, ale občas mi to blbne a dávat keš za nové se mi moc nechce.
Kdyz to ukáže diagnostika,tak dokud si chybu nenecháš smazat,tak neprojdeš.Ale jestli automaticky napichnou na diagnostiku i motorku,to nevím.
Byl jsem před týdnem s motorkou a nic se nenapichovalo a dle informace ani by nemělo, jen auta mladší
2002
fakt je úžasné tady číst ty nesmysly okolo STK.
Auta se "napichují" na diagnostiku pouze z důvodu měření emisí! Nečtou tam žádné závady na čidlech tlaku a jim podobné. Načtou readiness kódy, což je 8 číslic, charakterizujících jednotlivé součásti spalovacího systému. Musí tam být osm 0. Pokud se na některé pozici vyskytne "1" (tzn. závada), měření dále nepokračuje a technik vás vyhodí, ať si zajedete do servisu. Vymazání chyb před STK nic neřeší, protože se smažou i readiness kódy a tím pro vás STK opět končí. Po vymazání chyb musíte s autem podle typu ujet cca 10-20km (někdy víc, s jiným méně), aby se kódy do ŘJ opět načetly. Toto funguje u aut od 2006 (2005). U starších aut probíhají emise postaru. Motorkám se EMISE NEMĚŘÍ!
Readiness kódy:
1 - zpětné vedení výfukových plynů
2 - vyhřívání lambda-sondy
3 - lambda-sonda
4 - klimatizace
5 - systém sekundárního přívodu vzduchu
6 - odvětrávání palivové nádrže
7 - vyhřívání katalyzátoru
8 - katalyzátor
toto je jednotné u všech aut od daného ročníku. Aby vám někdo načetl jiné chyby, musel by mít speciální diagnostiku pro danou značku auta.
Zajimavy je, ze me minuly tyden ne emisich technik taky napichnul auto, a to mam starou vranu (1996).
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Myslim,že zatím sami nevedí co všechno musí dělat.A pro jistotu dělají i to co nemusí,nebo možná ani nesmí.A asi jsou někde i přísnější,než by být museli.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
kubrte, pokud máš OBD konektor , tak ti napíchne i starou vránu, ale nenačte ti readiness kódy. Možná jsi si všiml, že ti přes diagnostiku při měření emisí zobrazoval otáčky motoru