servisak napsal:
čerpadlo na vzduch samozřejmě nejelo . kdyby ano nejela by motorka. čerpadlo bylo jen mimo palivo a proto je hlučnější.
a jak to mají udělat tankovat při pul nádrže ?
A nemůže chvilku podržet tlak ještě hadice a regulátor tlaku? Při brždění to trvalo cca 2s co jsem myslel, že čerpadlo běží naprázdno, ale motorka nechcípala. Při 3l v nádrži bych už čekal, že tělo čerpadla bude z větší části dávno nad hladinou, ale mě to zlobilo jen při prudším brždění.
Namontoval jsem nový palivový filtr a nové čerpadlo Hart. Čerpadlo funguje, ale na můj vkus dost vrčí. Při nastartovaném motoru je slyšet naprosto zřetelně. Ujel jsem s ním cvičně cca 50km a beze změny. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde o běžný jev?
Díky
Ahoj. Po výměně čerpadla jsem to bzučení taky pozoroval..ale asi po cca 1000km se to zklidnilo a už to slyšet při nastartovanem motoru není.
per aspera ad astra
Me se zda ze zrovna tohle sem zkousel, vydrzelo 14dni v k100. Pak sem vzal druhy cca za 1400 a to jede.mam este jedno tak se zitra mrknu v garazi jaky to je.
Kupredu spatki ni krok...
Já jsem s ním jezdil asi 10000km a bez problémů, pak jsem vyměnil nádrž i s čerpadlem tak dál nevím. Jen si pamatuju že docela "kvičelo", určitě víc než original za který jsem ho měnil a to jsem dával i nový filtr. Jako náhradní za ty prachy určitě dobrá volba
Funkčnost jako taková, je asi bez problému, dával jsem ho místo originálu který začínalo vynechávat, ale je poměrně hlučný, jak už psali ostatní. Mám ho v moto cca 4tis. kilometrů, zatím jsem čekal jestli si to sedne a hlučnost se alespoň zmenší, ale bzučí pořád stejně hodně, je to výrazně slyšet jak na volnoběh tak i za jízdy. Jako záloha za ty peníze asi dobrý, já budu měnit za nějaký kvalitnější a tohle nechám do rezervy.
Ahoj, dneska jsem prifrcel z prace, po chvili chci zajet do garaze a nic..zhasli kontrolky a mrtvo, tak jsem to dal na nabijecku optimate a zapnul spinacku, u pojistek zacalo neco cvrcet, tak jsem rychle klicek vypnul. Nakonec jsem zjistil, ze na baterce plusak malo utahnutej,tak utahnu ,ale uz nejde nastartovat,kdyz zapnu klicek, nezavrci cerpadlo...nemohl jsem to tou nabijeckou nejak po****?..koukal jsem na pojisky a vsechny jsou ok..tak jsem si otevrel pivo a nevim co dal ...diky za kazdou radu
skalda napsal:
Tak jsem zkousel dat cerpadlo primo na baterku a maka..opravdu pasuje to relatko na klakson jako nahrada?..nebo uz nevim co jineho by to melo byt
skalda napsal:
Tak jsem vyndal cidlo z bocaku a potreboval bych radu jak zjistit jestli je kaput nebo ok..
Vetsina multimetru ma funkci mereni pruchodnosti - pouzijes tu. Pokud si spravne pamatuju schema, mel by byt pruchozi (nulovy odpor, multimetr pipa), kdyz je stojanek nahore. Pokud nemas multimetr tak holt jakoukoliv baterku, zarovku a kus kabelu
Upravil awe_cz dne 22.05.2017 15:57
Tak me to pipa kdyz je dole i nahore,tak nevim...jsou tam tri draty tak jsem si myslel,kdyz je propojim,ze sepne cerpadlo a nic..na druhou stranu si myslim ze motorka nejde nastartovat se zarazenym stupnem,ale s bocakem dole,by mela jit nastartovat ..
Když jsem byl na Korsice předloni a odjížděli jsme z pláže na trajekt tak mi 11 ka neudělala bzzzz po otočení klíčkem a zapnutí vstřiků.. po žhavení telefonu na rozpáleném pobřeží a vypocení x litrů vody a řešení x scénářů s p. Žlábkem jsme došli k závěru, že je to 6 tá pojistka v pojistkové skříňce od pumpy - byla ještě origo a když je neprůhledná není vidět že je za tu dobu uklepaný spoj drát x nožička.. takže celkem banalita.. začal bych tímto.. i když pravda.. v tu chvíli nevím jestli šel FID..