ta prvni varianta je mi nejmilejsi uz z duvodu toho ze mam jedny tlumice bokem pripravene na repas.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Super informace je taky, že u TFX je na GS pružina 140N/mm a na GSA 150N/mm pro rozmezí 110-184kg.
Asi jsi špatně pochopil jeden údaj: 110/184 není rozmezí tuhosti tlumiče ale moje váhové a rozměrové parametry (kg/cm), které jsou poněkud mimo rozsah standardního nastavení tlumičů (tuším že to dělají na 85 kg jezdce) šila.
No ja to bral pro rozmezi zatizeni motorky 110-184kg. Udaj 184cm me fakt v souvislosti s pruzinou nenapadnul.
Pája
ahoj,tak jsem zjistil ze na adv maji tlumice yss predek i zadek po 9700kc oba stelovaci,mate s nima nekdo zkusenosti?cena je vice nez slusna
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
jouda1 napsal:
ahoj,tak jsem zjistil ze na adv maji tlumice yss predek i zadek po 9700kc oba stelovaci,mate s nima nekdo zkusenosti?cena je vice nez slusna
Akorát pozor u YSS na dobu dodání kamarád je objednával na varadero v létě a vím že čekal dost dlouho ale cena rozumná ale já osobně bych si raději připlatil za jiné .
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
jouda1 napsal:
ahoj,tak jsem zjistil ze na adv maji tlumice yss predek i zadek po 9700kc oba stelovaci,mate s nima nekdo zkusenosti?cena je vice nez slusna
Mám je na 1150GS, najeto cca 7000km, maximální spokojenost. Po dvouch repasech mám konečně podvozek co funguje...
jouda1 napsal:
ahoj,tak jsem zjistil ze na adv maji tlumice yss predek i zadek po 9700kc oba stelovaci,mate s nima nekdo zkusenosti?cena je vice nez slusna
Mám je na 1150GS, najeto cca 7000km, maximální spokojenost. Po dvouch repasech mám konečně podvozek co funguje...
Zjišťoval sis jak je to pak u YSS s případným servisem? Rozhoduji se mezi YSS a Hyperpro.
BMW R 1150 GS ... 218 000 km
BMW R 1200 R ... 80 000 km http://schrot.raj...
servis jsem neresil ale optam se jich,dobra otazka ktera me vubec nenapadla,dam vedet.
Upravil jouda1 dne 04.11.2017 21:38
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
pro EDYHO neni to moc tvrdy?oproti nove udelanymu repasu se tyto yss chovaji jak prosim te?
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
jouda1 napsal:
pro EDYHO neni to moc tvrdy?oproti nove udelanymu repasu se tyto yss chovaji jak prosim te?
Mám cca 85kg a tvrdý to rozhodně není. Moje repase nebyli nikdy dobře udělaný, o tom jsem přesvědčený po namontování nových tlumičů. Tvrdý byl repas s novým pérem Hyperpro, ale to už je pryč. Teď možná popřu fyziku, ale na YSS jde štelovat "tvrdost" štelováním odskoku. Prostě, když jsem sladil předpětí pružiny tak, že zbytek můžu doladit odskokem, to ale stačilo na začátku a teď už s tím moc nehejbu. Ty tlumiče jsou dost univerzální. Na moje ježdění je to dostatečný. A YSS má na 1150 dvě péra, 160 a 200. Já mám 160. 200 má třeba Franta Nykl - www.wayaway.cz na cestě kolem světa...
jouda1 napsal:
pro EDYHO neni to moc tvrdy?oproti nove udelanymu repasu se tyto yss chovaji jak prosim te?
Mám cca 85kg a tvrdý to rozhodně není. Moje repase nebyli nikdy dobře udělaný, o tom jsem přesvědčený po namontování nových tlumičů. Tvrdý byl repas s novým pérem Hyperpro, ale to už je pryč. Teď možná popřu fyziku, ale na YSS jde štelovat "tvrdost" štelováním odskoku. Prostě, když jsem sladil předpětí pružiny tak, že zbytek můžu doladit odskokem, to ale stačilo na začátku a teď už s tím moc nehejbu. Ty tlumiče jsou dost univerzální. Na moje ježdění je to dostatečný. A YSS má na 1150 dvě péra, 160 a 200. Já mám 160. 200 má třeba Franta Nykl - www.wayaway.cz na cestě kolem světa...
Rozumím tomu správně - ten tlumič nemá hydroštěl. Tzn. že jsis seřídil-odladil předpětí maticí na tlumiči (když jsi ho měl venku), namontoval do moto a teď štelování předpětí nahrazuješ odskokem?
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Mám bez hydroštelu. Maticí na předpětí jsem nastavil výšku sedla vhodnou pro mě. Teoreticky, když jedu na čundr, tedy naloženej, stačí odskok povolit, když se vrátím a jezdím zbytek roku naprázdno můžu odskok přitáhnout, ale jak říkám v praxi už to moc nepoužívám. Většina lidí to taky moc nešteluje. Zvlášť předek, který to v originálu ani neumožňuje. Prostě s tím su konečně spokojenej.
Zdravím,tak já ted nechal namontovat ten zadní YSS. Mám ho i s hydroštelováním ale ne kolečkem ale na klasickej imbus.A není v tom problém a stál mě 14500,-
Objednával mi ho Vangelas v Brně
No a samozřejmě udělá na něm i repas nebo opravu
Upravil chvatos dne 14.11.2017 22:46
chvatos napsal:
Zdravím,tak já ted nechal namontovat ten zadní YSS. Mám ho i s hydroštelováním ale ne kolečkem ale na klasickej imbus.A není v tom problém a stál mě 14500,-
Objednával mi ho Vangelas v Brně
No a samozřejmě udělá na něm i repas nebo opravu
Takovej tlumič jsem dle popisu nenašel. Buď to má ruční stlačování pružiny pomoci spec. klíče nebo klasickej hydroštel s kolečkem
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
zadní s hydroštelem - MZ456-400HRL-03 = € 506,99
přední - VZ362-340TRL-01 = € 361,79
Doprava zdarma z Holandska od zastouprní výrobce
Upravil Ivanhoe dne 25.11.2017 14:32
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000