Ivan napsal:
Už dorazila? První dojmy, popř. zkušenosti? Já už s CTEKem nabil spoustu baterek a jsem stále nadšen.
+1
ja uz se chystam na CTEK10... nejvypasenější CTEK co jeste umi normalni CTEK konektory...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
HonzaGS-SV napsal:
To jsem rád budu kupovat Ctek7.0 https://www.alza....525411.htm
Někdo zkušenosti (je to skoro tchánovi na auto a traktor... )
ta uz umi fungovat jako zdroj. Ale byt tebou koupim rovnou MXS 10.. je jenom o kousek drazsi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Z pravidla nebývají... On to chce právě na auto i ten traktor tak to rozsahem je tak asi nejideálnější ta 7.0 a taky teď mají 5 let záruku (ne všechny modely teda)
Upravil HonzaGS-SV dne 23.03.2018 18:33
salem napsal:
Ciste laicky dotaz..je vobec mxs 10 vhodna pre moto baterku? Zbezne som len pozrel manual a nevidim tam prepinanie na nizsie A.
jj mas pravdu... ja to chci vylozene na auto, libi se mi, ze to umi silnejsi nahradu zdroje (to umi i CTEK 7).
Proste bypass baterky, abys ji mohl mucit druhou nabijeckou a nevyresetovalo se ti nastaveni auta.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, tak nabijecka doma. Dobry je ukazani stavu baterie. Nabiji a udrzuje lc pres baterii bez problemu, jeste si nekam vyvedu spojku. R1150gs to vypada na nabijeni pres zásuvku v motoru, zkousel jsem tam indikaci a ta ukazovala. LC a skoda rapid ma zasuvky odpojene jak jsem predpokladal. Pak zkusim jeste co mam jednu uz spatnou baterii a taky auta. Prodlouzeni kabelu se mi hodi na nabijeni auta pred garazi. V garazi na moto lepsi prodluzka. Gumovy obal je fajn, ze neklouze.
Umi to co jsem od toho cekal, mozna bych uvital prepinani mezi mody pres vic tlacitek. Nevim co to dela, nez to poprepinam na rezim co chci.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Dedkoid napsal:
Je možný že po namotování Touratech kokpitu 2.0 se mi CTEK Powersport nepřepne do udržovacího módu?
nemas jakoze mas furt "charge"...? nebo se to cykluje?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dedkoid napsal:
Mám tam charge. Před motáží to bylo na CARE. Zkusím s tím zavrklat. Strčený to mám pod sedačkou.
FURT charge by mne minimalne znepokojovalo.
JAK dlouho ale.. den, dva? tejden?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nazdar mrdáci, mám na vás prosbu. Koupil jsem si 4 Ks nabíječky Ctek CT5 Powersports + originální nástavec v podobě konektoru do zapalovače. Má umět nabíjení přes cigaretovou zásuvku canbus. Zkoušel jsem nabít K1600 GTL 2017, R1200RT 2017, u každé se nabíječka chová jinak, nicméně ani jednu nedobíjí. Při připojení přímo na baterii je vše ok. Výrobce je bezradný, tvrdí že by to mělo fungovat. Je tu někdo komu to funguje a může dobíjet přes cigaretovou zásuvku?
bozijezdec napsal:
Nazdar mrdáci, mám na vás prosbu. Koupil jsem si 4 Ks nabíječky Ctek CT5 Powersports + originální nástavec v podobě konektoru do zapalovače. Má umět nabíjení přes cigaretovou zásuvku canbus. Zkoušel jsem nabít K1600 GTL 2017, R1200RT 2017, u každé se nabíječka chová jinak, nicméně ani jednu nedobíjí. Při připojení přímo na baterii je vše ok. Výrobce je bezradný, tvrdí že by to mělo fungovat. Je tu někdo komu to funguje a může dobíjet přes cigaretovou zásuvku?
mne Powersports to dobiji... a vyrobce bezradnej...? no nevim, psal jsem si primo se Svedama a meli dost prehled.
mmch proc sis koupil CTYRI Cteky stejnej model...? ti mrdlo, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bozijezdec napsal:
Nazdar mrdáci, mám na vás prosbu. Koupil jsem si 4 Ks nabíječky Ctek CT5 Powersports + originální nástavec v podobě konektoru do zapalovače. Má umět nabíjení přes cigaretovou zásuvku canbus. Zkoušel jsem nabít K1600 GTL 2017, R1200RT 2017, u každé se nabíječka chová jinak, nicméně ani jednu nedobíjí. Při připojení přímo na baterii je vše ok. Výrobce je bezradný, tvrdí že by to mělo fungovat. Je tu někdo komu to funguje a může dobíjet přes cigaretovou zásuvku?
mne Powersports to dobiji... a vyrobce bezradnej...? no nevim, psal jsem si primo se Svedama a meli dost prehled.
mmch proc sis koupil CTYRI Cteky stejnej model...? ti mrdlo, ne?
Napsal jsem to vlastně blbě. Dovozce je bezradnej. Výrobce jsem nezkoušel, ale zkusim. Koupil jsem čtyři, protože dvě motorky a dvě místa kde občasně parkují.
bozijezdec napsal:
Napsal jsem to vlastně blbě. Dovozce je bezradnej. Výrobce jsem nezkoušel, ale zkusim. Koupil jsem čtyři, protože dvě motorky a dvě místa kde občasně parkují.
dovozci bejvaj mimozni.
muzes to zkusit nabit moji zaslouzenou nabijeckou... treba mam jinou serii/firmware.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, koupil jsem CTEK Powersport kvůli podpoře CAN-BUS a možnosti nabíjení přes 12V zásuvku na R1200S, ale zarazila mě nemožnost nabíjení v režimu AGM. Přes 12V zásuvku motocyklu lze nabíjet pouze v režimu NORMAL, tam proběhne nabíjecí cyklus a následné přepnutí do režimu CARE, pokud ale zvolím režim nabíjení AGM, po cca 30sec dojde k odpojení zásuvky 12V a následnému uvedení nabíječky do STAND-BY. Je toto chováni normální?
Díky