spea - ToM napsal:
Po prechodu z Dakara jsem byl stasten, ze jsem se zbavil vibraci pri vyssich otackach (vyssich rychlostech). Protoze se dalnicim a rychlostkam snazim vyhybat, doposud jsem nejak rychleji ( nad 120 km/h) na sve jedenactce neletel a to nejen proto, ze nejsem zadny strelec. Vikend jsem ale po dalnici jet musel a docela me zarazily vyraznejsi vibrace motoru a cele moto pri rychlostech nad 120 km/h. Prislo mi to temer stejne jako na byvale Dakarce. Je to tak normalni? Mel jsem za to, ze koupi jedenctky jsem se vibraci pri vyssich otackach zbavil, ale zrejme asi ne.
Ahoj,
jenom pro jistotu kontrolní dotaz...
Seš si jistej, že ty vibrace pocházejí (hlavně) od motoru?
Při těchto rychlostech už začíná být znát i případný menší (začínající) problém s podvozkem - nevyvážený kola, nerovnoměrně sjetý vzorek, případně i ložisko řízení.
K tomu motoru - při 120 km/h to u 11-ky točí na pětku tuším zhruba 4000 ot/min.
Zkus kdyžtak porovnat ty vibrace při podobných otáčkách motoru ale při pomalejší jízdě - na čtverku a na trojku. Líp tak odhadneš příčinu těch celkových vibrací... motor X podvozek (kola, řízení atd.). __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Asi jsem to blbe napsal. Pravdou je, ze nevim, zdali je to motorem, ci podvozkem. Kazdopadne to je stejny pocit jako jsem mel na Dakaru na dalnici nad 110 km/h. Je to jakesi brneni riditek a cele motorky a to ve vyssich rychlostech, tedy i otackach. Motor nikdy moc netocim, jezdim tak do 4000 ot. Schvalne to jeste zkusim tak, jak to pises, nizsi rychlost a vyssi otacky.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Jestli si videl, jak to delal,tak jsi zaskoleny a muzes dal pokracovat sam Hlavne at fici porad jak z praku
Upravil milanosor dne 21.05.2012 16:28
I pád na hubu je pohyb kupředu
Geesoo napsal:
Ještě, že se mi podařilo zrušit objednaný startér, který mi v servise objednaly, protože i po výměně baterky to nestartovalo dobře. Stačilo ho jen vyčistit !
To bude fešáckej servis.. že tam dělaj samý ženský
Měřil jste někdo napětí potenciometru, se zapnutým sytičem.? Kolik by tam mělo být, když bez něho je to těch cca 0.36 V.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
Palk napsal:
Měřil jste někdo napětí potenciometru, se zapnutým sytičem.? Kolik by tam mělo být, když bez něho je to těch cca 0.36 V.
Nemeril jsem nikdy. Jen aby se zvedly otacky pri sytici tak na 1300-1500ot/min.Takze tohle serizuji podle chodu motoru ne podle potenciometru.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Koupil jsem si ted 1150 gs najeto 92000 a pustil jsem se do seřízení dle uvedeného návodu a při seřizování ventilové vůle neměl na pravým válci jeden výfukový ventil žádnou měřitelnou vůly, druhý měl 0,15. Zbytek ventilů + - v toleranci. Moto si nechal předešlý majitel dovézt z Itálie a najel na něm 20 000, olej měnil, ale na ventily se nikdy nedíval. Když tam dám svíčky a ručně točím s motorem tak slyším při kompresy levého (druhého) válce mírné syčení do sání. Pravej nic. Nevým jestli se nepodfoukly výfukový na pravým a jestli nejsou chycený sací na levým (sací se prý údajně nepodfouknou?) Kolik prosím má mít motor + - kompresy? Zkusím někde půjčit vehement na změřění komprese a změřit ji. Preventívně se mi to zrovna moc rozdělávat nechce, protože jsem při koupi svého snu docela dost finančně vykrvácel a účet se jěště nezvrávoral z mísuvé hodnoty. Cena sady těsnění pod hlavu co jsem našel, stojí přes 5000. Díky moc za odpověd.
Panove, jen rychly dotaz. Nevite, na kolik oficialne Nm se ma dotahovat ta spodni pridavna svicka na 1150 dvoucvici? Hlavni je 20Nm, spodni v manualu nemam.
Upravil milanosor dne 29.03.2013 10:56
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ahoj,jen takový dotaz. Na 1100 GS která nemá ten rozdelovac na lanka se při serizovani podtlaku používá stejný postup jako u motorek s rozdelovacem? Tzn. Vysroubovanim nebo zasroubovanim bowdenu na jedné z klapek?
áno,na levé straňe.To lanko od řídítek by melo met vůli 0,5 mm a pak šteluješ to lanko vedle co vede do pravýho fstřiku.Sytič je to blíž k motoru.volnobjech klasicky mosaznýma šrůpkama.
Upravil Bohumil dne 01.08.2013 13:52
Kupredu spatki ni krok...
Ahoj, děkuji za návody, seřizovalo se podle nich fajn
Jen mám dotaz k těsnění pod víky... máznul jsem lehce olejem jak se píše výšše a teď mi sáknou.
Těsnění jsou pěkná, byl jsem první kdo to sundával (motorka má 40t) a zacházel jsem s nima jak s panou. Dotahoval jsem rozumně a víc se mi nechce. Vše očištěné.
Mohl jsem v tom udělat nějako botu, nebo je prostě potřeba dát nová?