Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 7 z 13:   1  ...  4    5    6    7    8    9    10  ...  13  
 
Serizeni 1150, kompletni postup
Dovi
#121 
Přidané 21.05.2012 13:28
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
spea - ToM napsal:
Po prechodu z Dakara jsem byl stasten, ze jsem se zbavil vibraci pri vyssich otackach (vyssich rychlostech). Protoze se dalnicim a rychlostkam snazim vyhybat, doposud jsem nejak rychleji ( nad 120 km/h) na sve jedenactce neletel a to nejen proto, ze nejsem zadny strelec. Vikend jsem ale po dalnici jet musel a docela me zarazily vyraznejsi vibrace motoru a cele moto pri rychlostech nad 120 km/h. Prislo mi to temer stejne jako na byvale Dakarce. Je to tak normalni? Mel jsem za to, ze koupi jedenctky jsem se vibraci pri vyssich otackach zbavil, ale zrejme asi ne.


Ahoj,
jenom pro jistotu kontrolní dotaz...

Seš si jistej, že ty vibrace pocházejí (hlavně) od motoru?
Při těchto rychlostech už začíná být znát i případný menší (začínající) problém s podvozkem - nevyvážený kola, nerovnoměrně sjetý vzorek, případně i ložisko řízení.

K tomu motoru - při 120 km/h to u 11-ky točí na pětku tuším zhruba 4000 ot/min.
Zkus kdyžtak porovnat ty vibrace při podobných otáčkách motoru ale při pomalejší jízdě - na čtverku a na trojku. Líp tak odhadneš příčinu těch celkových vibrací... motor X podvozek (kola, řízení atd.).
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
spea - ToM
#122 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 21.05.2012 13:38
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Asi jsem to blbe napsal. Pravdou je, ze nevim, zdali je to motorem, ci podvozkem. Kazdopadne to je stejny pocit jako jsem mel na Dakaru na dalnici nad 110 km/h. Je to jakesi brneni riditek a cele motorky a to ve vyssich rychlostech, tedy i otackach. Motor nikdy moc netocim, jezdim tak do 4000 ot. Schvalne to jeste zkusim tak, jak to pises, nizsi rychlost a vyssi otacky.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
spea - ToM
#123 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 21.05.2012 13:39
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
vondri napsal:
Dělal jsem to na svojí 1100. mám tak r.v. 95
Mohl by to být i všední den ale asi aby na to bylo víc času tak lepší někdy o víkendu.

Kdyžtak pošli PM a domluvíme se


Ok, k veceru se ti ozvu a zkusime vymyslet termin. Kazdopadne zatim diky za snahu.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
milanosor
#124 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 21.05.2012 16:27
Avatar člena


Příspěvků: 1608
Registrace: 30.12.08
Jestli si videl, jak to delal,tak jsi zaskoleny a muzes dal pokracovat samclap Hlavne at fici porad jak z prakuWink
Upravil milanosor dne 21.05.2012 16:28
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
spea - ToM
#125 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 21.05.2012 16:29
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
@Geesoo. Mas PM.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
stepan
#126 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 21.05.2012 16:34
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Geesoo napsal:
Ještě, že se mi podařilo zrušit objednaný startér, který mi v servise objednaly, protože i po výměně baterky to nestartovalo dobře. Stačilo ho jen vyčistit !


To bude fešáckej servis.. že tam dělaj samý ženský Smile
 
http://kouzelnyzivot.cz
Palk
#127 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 09.03.2013 14:19
Avatar člena


Příspěvků: 284
Registrace: 05.11.11
Měřil jste někdo napětí potenciometru, se zapnutým sytičem.? Kolik by tam mělo být, když bez něho je to těch cca 0.36 V.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
 
milanosor
#128 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 11.03.2013 08:01
Avatar člena


Příspěvků: 1608
Registrace: 30.12.08
Palk napsal:
Měřil jste někdo napětí potenciometru, se zapnutým sytičem.? Kolik by tam mělo být, když bez něho je to těch cca 0.36 V.


Nemeril jsem nikdy. Jen aby se zvedly otacky pri sytici tak na 1300-1500ot/min.Takze tohle serizuji podle chodu motoru ne podle potenciometru.
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
walter38
#129 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 18.03.2013 20:37

Příspěvků: 2
Registrace: 18.03.13
Koupil jsem si ted 1150 gs najeto 92000 a pustil jsem se do seřízení dle uvedeného návodu a při seřizování ventilové vůle neměl na pravým válci jeden výfukový ventil žádnou měřitelnou vůly, druhý měl 0,15. Zbytek ventilů + - v toleranci. Moto si nechal předešlý majitel dovézt z Itálie a najel na něm 20 000, olej měnil, ale na ventily se nikdy nedíval. Když tam dám svíčky a ručně točím s motorem tak slyším při kompresy levého (druhého) válce mírné syčení do sání. Pravej nic. Nevým jestli se nepodfoukly výfukový na pravým a jestli nejsou chycený sací na levým (sací se prý údajně nepodfouknou?) Kolik prosím má mít motor + - kompresy? Zkusím někde půjčit vehement na změřění komprese a změřit ji. Preventívně se mi to zrovna moc rozdělávat nechce, protože jsem při koupi svého snu docela dost finančně vykrvácel a účet se jěště nezvrávoral z mísuvé hodnoty. Cena sady těsnění pod hlavu co jsem našel, stojí přes 5000. Díky moc za odpověd.
 
bobGS
#130 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 18.03.2013 20:48

Příspěvků: 428
Registrace: 29.08.11
Změř kompresi a je to. Budeš vědět. s těsněním Ti zde poradí zkus kontaktovat Tondu, třeba. Jezdit spodpálenými ventily - pokud to tak bude - asi ne.
 
Tonda
#131 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 18.03.2013 22:32

Příspěvků: 5239
Registrace: 16.02.07
Compression test pressure:
good: above 10bar
normal: 8,5 - 10bar
poor: below 8,5bar
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
walter38
#132 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 19.03.2013 15:50

Příspěvků: 2
Registrace: 18.03.13
Díky moc za odpověd. Zkusím to co nejdříve změřit, jelikož mi to nedá spát.
 
milanosor
#133 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 29.03.2013 10:55
Avatar člena


Příspěvků: 1608
Registrace: 30.12.08
Panove, jen rychly dotaz. Nevite, na kolik oficialne Nm se ma dotahovat ta spodni pridavna svicka na 1150 dvoucvici? Hlavni je 20Nm, spodni v manualu nemam.
Upravil milanosor dne 29.03.2013 10:56
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
servisak
#134 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 29.03.2013 11:06
Avatar člena


Příspěvků: 12374
Registrace: 02.01.09
obě 25Nm
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
milanosor
#135 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 31.03.2013 13:18
Avatar člena


Příspěvků: 1608
Registrace: 30.12.08
Diky za info
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Tonda
#136 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 31.03.2013 16:11

Příspěvků: 5239
Registrace: 16.02.07
U 1150 Twin spark: primary spark plug 25Nm
secondary spark plug 22Nm
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Zob
#137 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 01.08.2013 09:32

Příspěvků: 107
Registrace: 24.04.13
Ahoj,jen takový dotaz. Na 1100 GS která nemá ten rozdelovac na lanka se při serizovani podtlaku používá stejný postup jako u motorek s rozdelovacem? Tzn. Vysroubovanim nebo zasroubovanim bowdenu na jedné z klapek?
 
Bohumil
#138 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 01.08.2013 13:51
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
áno,na levé straňe.To lanko od řídítek by melo met vůli 0,5 mm a pak šteluješ to lanko vedle co vede do pravýho fstřiku.Sytič je to blíž k motoru.volnobjech klasicky mosaznýma šrůpkama.
Upravil Bohumil dne 01.08.2013 13:52
Kupredu spatki ni krok...
 
Zob
#139 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 01.08.2013 21:57

Příspěvků: 107
Registrace: 24.04.13
Děkuji BohušuWink
 
Choke
#140 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 04.06.2014 10:53

Příspěvků: 95
Registrace: 03.06.14
Ahoj, děkuji za návody, seřizovalo se podle nich fajnthumbs up

Jen mám dotaz k těsnění pod víky... máznul jsem lehce olejem jak se píše výšše a teď mi sáknou.

Těsnění jsou pěkná, byl jsem první kdo to sundával (motorka má 40t) a zacházel jsem s nima jak s panou. Dotahoval jsem rozumně a víc se mi nechce. Vše očištěné.

Mohl jsem v tom udělat nějako botu, nebo je prostě potřeba dát nová?

Nebo více stáhnout?

Dík
 
Strana 7 z 13:   1  ...  4    5    6    7    8    9    10  ...  13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 46
Členové on-line: 1
giantdino

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.46 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI