Trasy byly perfektní, rallye styl jízdy - spíš rychlejší ale prakticky žádné technické složitosti. Měl jsem pochopitelně výhodu v tom, že jsem nemusel navigovat (jen jsem si kontroloval trasu podle GPS a na pár místech jsme otáčeli, protože ani Pavel si to nepamatoval). Bylo to krásné svezení nádhernou krajinou. Díky moc!!!
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Taky se pridam k dekovacce organizatirum - diky bylo to SUPER . Vubec jsem ani ne tusil , ze neco takoveho se da jezdit kolem Prahy a neskoncit za mrizema .
Byl jsem hrozne nervozni jelikoz prakticky od zacatku zavodu moje LC4 zacala trucovat karburator odmital reagovat na pokyny plynu - motor se dusil , kuckal a plival. Musel jsem neustale spojcit 4 a 5ka byli nepouzitelne a nejelo to prez tu 60- 70ku . Tak ze nejake maximalky, jak tady uvadi ostatni 109km/h apod. byly pro tym Tunis nedosazitelne . O to vic mne prekvapilo chovani tymu - nikdo nerekl ani bu . Rene a Pavel navigovaly jak draci , Rene na svoji 800ce vyzkousel skoro kazdou prekazku jako prvni a Filip velmi profesionalne "kryl mi zada."
Tak ze kluci DIKY MOC !
2Robert- Kolik jsi mel vetraku a kolik ti jich odeslo a fakt jsi ji uvaril ??
Remarko - diky za nabidku odtahu nastesti to nebylo za potrebi (na rozdil od tvoji )- at rameno moc ne boli a rychle zahoji
2Robert- Kolik jsi mel vetraku a kolik ti jich odeslo a fakt jsi ji uvaril ??
Remarko - diky za nabidku odtahu nastesti to nebylo za potrebi (na rozdil od tvoji )- at rameno moc ne boli a rychle zahoji
Velkej hlavní + malej přídavnej ( dodatečně namontován ). Velkej se úplně přestal točit ( buď motor nebo něco co ho spíná v prde.. ) takže jsem jel do plného sloupce teploty a jak to začlo blikat tak jsem stavěl a čekal cca 5 minut na opadnutí teploty + zase kousek pokračoval. Asfalt cesty OK, les + bahno proser a konec.
Robert přiložený následující obrázek:
[42.79Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
díky za reakci i za připomínky. Pokusím se na ně zareagovat:
Robert napsal:
... A. Závod SUPER ale dlouhý ( cca o 30% bych to zkrátil, unavený člověk dělá chyby/víc ryskuje a byla to opravdu nálož )
Je to Offroad Marathon. Není to pohodová vyjížka nebo XL Rallye (které je vzdálenostně poloviční, ale v některých částech trasy o dost extremnější navíc s navigfaí pomocí roadbooku). Chtěl jsem v našich podmínkách namodelovat v rámci možností zátěž jedné etapy závodu typu Dakar. Pokud budu dělat další Offroad Team Marathon, určitě nebude méně náročný než tento. Spíše naopak. Osobně mi naprosto nevadí, že 50% startujících nedojede. Na druhou stranu těžce nesu případné úrazy účastníků. Případný další OTM bude ještě více o prověření schopností a zdatností startujících i jejich motorek v extrémní zátěži spojené s týmovou spoluprácí. Kdo si myslí, že na to nestačí, nemusí jet. OTM opravdu není a nebude pro každého. OTM je a bude doufám vždy velkou výzvou.
B. Zázemí SUPER ( lze jenom a jenom pochválit )
V rámci možností se to docela v jednom člověku podařilo zvládnout a jsem rád, že se podařilo zvládnout i oodvoz motorek atd... Lepší je to dělat v malém sehraném týmu. Naštěstí celý koncept OTM nevyžaduje mnohačetnou podporu.
C. Detailní podmínky, mapy, roadbok, orientační body, trasu do navigace a podobně dávat až na startu aby se předešlo zbytečným emocím.
V tom jsem měl dilema. Původně jsem chtěl trasu nahrát do GPS každému týmu až těsně před startem. Bál jsem se ale generálského efektu, že bude problém s interoperabilitou mého notebuku a několika typů GPS. Obava se ukázala oprávněná. Na místě mi vyhořel konvertor na napájení a některé GPS jsem k mému notebooku stejně nepřipojil. Ale na případné příště už to mám vymšleno ještě jinak.
D. teamy max do 3 - 4 lidí mi přijde taky lepší, ale možná mi to někdo vyvrátí ( konec kolony dost pumpuje a ve více lidech dochází spíše ke ztrácení ocasu než u 3 kusů ).
Ano, souhlasím. Optimální počet v týmu jsou čtyři. Původní podmínky (5-8) byly stanoveny s ohledem na max. počet 4 týmů a snahou nabídnout účast až 32 startujicím.
A to za mě vše. Nečekám že mě někdo pochválí, ale ani se s nikým o to co jsem napsal nehodlám hádat - je to pouze můj názor.
Naopak, tvoje připomínky jsou naprosto k věci a díky za ně.
Taky přidám své postřehy. Co se mi líbilo:
1)Trať byla opravdu super ,velmi rychlé šotoliny a lesní cesty.Žádné velké extrémy(Pokud ste teda nehledali cestu tam kde nebyla).Nešlo o to kdo bude rychlejší ale kdo dojede vůbec do cíle a v tom vidím hlavní smysl tohoto závodu.
2) Organizace výborná, všichni zranění a motorky dopraveni na místo, a za to patří velká pochvala.
Co by se mi líbilo jinak:
1)Menší týmy : kdyby se jelo ve 2-3 lidech bylo by menší riziko konfliktu se zahrádkáři,lesáky apod.navíc menší tým by byl zřejmě i rychlejší a dva lidi dostanou jednohup odkudkoliv na hrocha sou tři akorát.
2)To že u našeho týmu po nehodě Ondry zcela upadla morálka a tým byl rozpuštěn!Já jsem chtěl dokončit ale neměl jsem navigaci takže přesun po silnici do cíle bylo jediné řešení.
3)Organizace!!! Pájo udělal si pro nás takovýhle super podnik a nic si za to nechtěl!]Příště bych rád zaplatil startovné nebo něco podobnýho protože tě to muselo stát spoustu peněz a času.
Ještě moje dojmy:
Nikdy jsem nic podobnýho nejel.Festovně mě boleli ruce.Ulomil sem blastr a páčku ,ohnul stupačku.Ještě den potom sem měl oči plný prachu.Motorka jela skvěle jen ten podvozek na podobný běsnění neni stavěnej.Ještě se pochlubim že za 100km v terénu mi to sežralo 5L benzínu.Příště jedu znova.
Upravil toli dne 27.04.2009 23:00
O hubu to bylo pro nás, kdo pro únavu způsobenou hlavně nedokonalostí ovládání stroje častěji padali, a pak snadno docházejí síly(zvedání) - no a kruh se uzavírá. Nemáš sílu, tak chybuješ ještě častěji. Mluvím hlavně za sebe. Ale přesto všechno to bylo super :-)
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Díky poruše ventilátoru na motorce mám vůči OTM malý dloužek. V pátek nebo sobotu ( 1/3.05. nebo 8/9.05.) bych projel 3,4 a 5 etapu znova.
Přidá se někdo ???
KTM bude v servisu tak pojedu na HP2 a tempo nebude Hardcore, nýbrž projet si ty zajímavé trasy které Paji opravdu super připravil.
Startoval bych tak v 9 - 10 třeba z Pruhonic nebo Radotína ? Trasu do navigace nebudu nikterak připravovat nebo upravovat takže to bude opravdu orienťák ( jak má bít ).
Co ty Paji nepřidáš se ?
Jo a s TOLIM souhlasim ......startovné beru příště jako samozřejmost, na MASTODONTU se platilo také a díky přípravě, zázemí a servisu to je OK.
Robert přiložený následující obrázek:
[187.7Kb]
Upravil Robert dne 28.04.2009 10:16
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Tomáši, chceš-li, pošli to na moje ftp, přístup ti pošlu do pm...
Udělal bych galerii na webu a dám sem odkaz.
Radek
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Roberte , docela rad s tebou projedu , pokud mi to casove vyjde ... Osobne bych bral tu 3ti a 4tou, posledni usek chatovyma osadama kolem srbska apod. a k tomu v dobe st.svatku klidne ozelim ...
Mam dost konfliktu s "zelenyma mozkama " pri lezeni , ujizdet lesni strazi klickovanim mezi chalupami a chajdami a kolem nich pobihajicim drobnym zvirectvem a hafem malych deti a k tomu cyklorodinky na vyletech - pro mne naprosty nesmysl.
Ono misty OTM pripominalo Zahradkarskou Rally, chapu kolem Prahy to ani jinak nejde. Jako "jednorazova" akce budiz ale ze oznackuji drapakem paloucek stejnemu dedkovi , nasranemu ze soboty . . .A to mam za barakem dvakrat tezsi teren a skoro legalne .
Z moto hlediska ta trasa byla super ale pokud vede prez CHKO, Pr. Parky, Rezervace apod. a nahodou tam natrevis na hlidku mestaku/lesni straze/apod. tak mas pomerne slusny pruser.
Proto bych spis bral pripraveny trek - kratsi trasu klidne i o neco obtiznejsi s minimalnim podilem chatovych apod. obl. Orientak je sice super ale to znamena, ze budeme klidne pul hodiny motat se kolem dokola a poskytneme dosd casu nejakemu nasrancovi...
Ted asi pusobim jak naprosta baba ale jeden podobny pruser ted resim a dalsi navic fakt nechci ...
Roberte, vy jste to jeli ale obráceně, jestli se nepletu. Ty chatový oblasti jste měli jako první etapu néé? Zkuste si dát radši tu variantu East hned od 1.etapy. 1.2. a 3. etapa varianty east byla hooodně dobrá. Doporučuju. A projedeš si to, cos neprojel
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Na těch posledních fotkách je obsah kabely na emiliově motorce. To jen pro představu. Já jel s jedním balíčkem BeBe sušenek dobré ráno. Oni tam měli i lovečák
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Fotky od Tomáše TT jsou zde ke shlédnutí. http://ftp.interl.../index.htm
Upravil machradek dne 28.04.2009 17:52
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Emilio napsal:
Tomáši,když jedu celou cestu skoro lesem,přede mnou hajný,tak musím mít přeci lovečák a to kdybych pil kávu,tak si dám KLASIKU,protože KLASIKA JE KLASIKA a to hlavně po ránu
Jinak Rémus pujde asi v pátek domu,tak mu musím koupit nějaký šproty,aby si pošmákl
btw: Emile myslim, ze by sis nemel kupovat radeji topcase...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2