Bohumil napsal:
Tak jak sem gdesi viděl průsvitný vika ventilu tak by to chtělo prusvitnou manžetu.... ja mam jakýsi novy deb.ilní tablet a 3x mi to místo manžetu napsalo manželku
Tak průsvitná manželka by mohla být taky zajímavá!
Nooo,mohla by mě smirovat v garáži ze enom lapim a piju kafe a pak večer v posteli vykládam jak su nadělany ze nemozu ani mrd.at
Doc-brother
Náš táta říkával,že rozumný člověk to pochopí a názor blbce mě nezajímá!!!
Bohumil napsal:
Tak jak sem gdesi viděl průsvitný vika ventilu tak by to chtělo prusvitnou manžetu.... ja mam jakýsi novy deb.ilní tablet a 3x mi to místo manžetu napsalo manželku
Ještě, že jsi nepsal, že to chce pravidelně měnit "manžetu"
Můj Hrošík tedy taky onemocněl na kardan (r.v. 2015, najeto 60k). Nechal jsem to v servisu BMW vyklopit a ukázalo se, že to rezaté není, ale je volný (jde nerovnoměrně) zadní kříž kardanu (ten co je na fotce). Koupis jsem novou tyč kardanu (jo, stálo to balík), neb BMW toto neopravuje. Nicméně na radu Servisáka jsem si starou týč nechal vrátit.
Takže pokud by někdo řešil tyč kardanu, leží mi jedna použitá na ponku. Zadní kříž bude třeba vyměnil, ale jinak mu nic není.
Ahoj všem. Nechci zakládat nové vlákno. Mám dotaz. Myslím že se to sem celkem hodí. Po přečtení tohoto vlákna jsem raději taky mrknul na drážkování kardanu v konc. převodu. Vše bylo jak nový jak u koncáku tak i na kloubu u převodovky. LC r.v. 2013, 60tis. Oba konce kardanu jsem vyčistil a napatlal těma vazelínkama co tam mají být, jak na drážkách tak i na manžetách. Manžeta u koncáku se mi zdála popraskaná a tak jsem raději objednal origo novou. Vše jsem dal zpět dokupy a ok. Problém je ten, že když jsem vyrazil se projet tak po ujetí cca 60km jsem zastavil a všimnul jsem si že ta manžeta u koncáku je nějak nafouklá. Jakoby tam vznikal tlak a i když jsem jí zkusil pomačkat tak zůstala furt stejná. Když jsem zaparkoval a druhý den jsem přišel k motorce tak bylo vše ok. Manžeta zase v původním stavu. Nevíte čím to je nebo jestli to mam řešit nebo neřešit? Se starou manžetou to nedělalo. Ještě podotýkám že nová manžeta přišla s takovým drátkem uvnitř a na starý nebylo nic tak nevim jestli to může mít někakou souvislost. Díky za rady Jirka
JirkaM přiložený následující obrázek:
Stará se nenafukovala protože byla děravá. Tahle je evidentně vzduchotěsná (zatím ) a protože objem vzduchu se mění s teplotou, tak se to bude (podle teploty) nafukovat a vcucávat. Asi jako když vezmeš balonek a dáš ho do lednice a pak zase na slunko.
Trošku doufám, že se ozve servisák. Touratech totiž prodává tohle: https://shop.tour...-2014.html
Soudím z toho, že by tam nělo něco být na vyrovnávání tlaku v kardanu. Ale třeba se pletu.
Ale hovno. Tohle kurvitko je jen aby se nedostala voda do prevodu kdyz s tim brodis s manzetama to nema nic spolecneho
... servis a diagnostika BMW Motorrad
seli napsal:
Trošku doufám, že se ozve servisák. Touratech totiž prodává tohle: https://shop.tour...-2014.html
Soudím z toho, že by tam nělo něco být na vyrovnávání tlaku v kardanu. Ale třeba se pletu.
to je v podstate šňorchl na odvdusneni uhloveho prevodu kdyz jezdis bahno a brody, ale jako na odvzdusneni prostoru kde je olej, ne kde je kardanova hridel, tam to je bohuzel natesno, takřka hermeticky
Me se osvedcilo ty lc manzety namaznout jen opravdu lehce aby tam vklouzla a byl moznost uniku tlaku ty manzety tesni fakt strasne. A nebo neutahuj tolik pasku na motoru
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tohle se dá dát relativně snadno do hromady. Průser je, když nejde kardan vyndat z úhlového převodu a nebo z převodovky
Upravil Taborak dne 09.08.2021 22:48