Zdenek34 napsal:
To bude nějaká rallye verze, nejde mi sem vložit obrázek. Ale na netu je plno fotek, kde je sedlo dvoudílné a v podstatě normální i pro spolujezdce.
presne tak... sedlo je i normalni.. vcetne zvyseneho + snizeneho.
+ motorka umi pod 25 km/h "kleknout" o 30mm dolu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tygr napsal:
Sem okouzlen,příští fejslift prej bude umět i vyhulit pé...ro
ano, kleknuti je vhodne trenovat!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak kontrola a promazani kardanu po 20000km pro nás není žádná novinka už od modelu 1200 kdy se to nemusí odklápět kvůli výměně oleje....
To akorát v BMW to pořádně nenamazou a ještě si myslí že je to napořád....
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Tak kontrola a promazani kardanu po 20000km pro nás není žádná novinka už od modelu 1200 kdy se to nemusí odklápět kvůli výměně oleje....
To akorát v BMW to pořádně nenamazou a ještě si myslí že je to napořád....
A Bohumile jak je to u 1100GS? Jsem na kardan nesáhl ještě nikdy, tak jestli jsem za 27let na motorce něco nezanedbal....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Proste cely jezdec, motor atd.. je posunuty cca 10cm DOPREDU... tj. predni kolo je "vrazeny" vic do motoru.
+ je delsi Paralever... rikaji mu EVO.
U tehle "Rallye" verze vidite i predni a zadni radar.. a na nej navazany kratsi stitek (aby nezaclanel radaru, ovladany elektricky).
Jsou tam take videt centralne zamykane bocaky, nebo mi alespon prijde.
Super je, ze ta lita podsedlovka vypada DEMONTOVATELNE.
Jako uprimne.. nevim, jestli to je hezci nez 1250. Pojede to lip.. ale hezci? Nevim.
https://www.youtu...3AN_zzcKiI
Upravil hicks dne 09.10.2023 01:10
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva
Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět, naní zase takovej šlágr. To spíš začíná připomínat obchodní strategii výrobců telefonů... uděláme něco na hov.no, abychom to příští rok mohli zlepšit.
Ale až čas ukáže, co to vydrží (hlíníková podsedlovka po letech vibrací a zátěže... to už známe z 11 a 1150, co dělaly ty nosiče) a taky, co na to řekne Servisák, až mu to projde x krát rukama na servis.
U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.
Žebrování už je tam taky jen pro design, takže to bude chlazený vodou mnohem více, než ze 30% jako předchozí LC. Tohle už se vzduchem neuchladí ani v nouzovým režimu.
Je tam tolik pro a proti, že jsem rád, že tohle dilema nemusím řešit
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva
az misty na design to vypada presne tak
Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět,
v cem konkretne? Ja jsem s LC extremne spokojenej: nemam turbulence v helme, skvele to sviti, stavitelny plexi, TEMPOMAT, Dynamicka ESA, sirsi gumy.
Co je na tom 10 kroku nazpatek? Nesmysl.
U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.
naprosto nechapu.. povolis par sroubu nahore a je venku.
Kde vidis problem?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je to hnusný.
BMW nejsou hezké motorky, ale tohle je ještě hnusnější než 1100.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Bohumil napsal:
Tak kontrola a promazani kardanu po 20000km pro nás není žádná novinka už od modelu 1200 kdy se to nemusí odklápět kvůli výměně oleje....
To akorát v BMW to pořádně nenamazou a ještě si myslí že je to napořád....
A Bohumile jak je to u 1100GS? Jsem na kardan nesáhl ještě nikdy, tak jestli jsem za 27let na motorce něco nezanedbal....
To poznáš, až se ti hlodne křížek jako já.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Je to hnusný.
BMW nejsou hezké motorky, ale tohle je ještě hnusnější než 1100.
tohle je krasna motorka:
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva
az misty na design to vypada presne tak
Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět,
v cem konkretne? Ja jsem s LC extremne spokojenej: nemam turbulence v helme, skvele to sviti, stavitelny plexi, TEMPOMAT, Dynamicka ESA, sirsi gumy.
Co je na tom 10 kroku nazpatek? Nesmysl.
U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.
naprosto nechapu.. povolis par sroubu nahore a je venku.
Kde vidis problem?
Ty seš typickej uživatel, toho nejhrubšího zrna...
Měnil jsi někdy ten vzduch. filtr za těch 10 let, co tom máš?
Viděl jsi aspoň, jak se na tom dělá servis?... ideálně v porovnání se starou 12kou? Vždyť musíš i sundat padáky, abys vyměnil olejovej filtr. Já si udělám servis na ulici v Kyrgyzstánu za 20 min jen s nářadím, co mám pod sedlem. Co ty? Zajedeš do Inveltu a druhej den se pro to stavíš? YouTube Video Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ale s LC se jezdí na kafe do Rakouska ne do kirgischanu a machometanie....
Ha....a sme zase u toho,na 1100 a 80g/s vyměním vzduchac bez vercajku... fcil mudrujte.
Upravil Bohumil dne 09.10.2023 13:30
Kupredu spatki ni krok...
Mr GS napsal:
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva
az misty na design to vypada presne tak
Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět,
v cem konkretne? Ja jsem s LC extremne spokojenej: nemam turbulence v helme, skvele to sviti, stavitelny plexi, TEMPOMAT, Dynamicka ESA, sirsi gumy.
Co je na tom 10 kroku nazpatek? Nesmysl.
U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.
naprosto nechapu.. povolis par sroubu nahore a je venku.
Kde vidis problem?
Ty seš typickej uživatel, toho nejhrubšího zrna...
Měnil jsi někdy ten vzduch. filtr za těch 10 let, co tom máš?
Viděl jsi aspoň, jak se na tom dělá servis?... ideálně v porovnání se starou 12kou? Vždyť musíš i sundat padáky, abys vyměnil olejovej filtr. Já si udělám servis na ulici v Kyrgyzstánu za 20 min jen s nářadím, co mám pod sedlem. Co ty? Zajedeš do Inveltu a druhej den se pro to stavíš? YouTube Video
A proč budeš v Kyrgystánu měnit olej a vzduchový filtr? Měnil jsem olej s filtrem, jak na 1200 GSA 2015, tak na 1250 GSA a rozhodně jsem padáky nesundával... A zvládl bych to i na cestě i se vzduchovým fitrem s nářadím, co vozím sebou. Dobře, ne za 20 minut, ale za hodinu
Upravil Zdenek34 dne 09.10.2023 13:40