Ještě by mne hoši zajímalo k tomu baypasu, na které barvě drátu (žlutý/modrý) je pól plus a ne kterém mínus? Nebo je to jedno??
Pochopil jsem to tady správně že na dojetí to stáčí propojit ten konektor u nádrže dvěma dráty přímo na baterku,a nebo jde i propojit konektor od spínačky (nebo odkud vede ten k tomu regulátoru) zase rovnou jako by do té nádrže?
Kurňa to je vysvětlování :-) dík.
Zluty je +.
Modry je -.
Propojis to nouzove od baterie. Konektor ze svazku do regleru neni stejny jako z regleru do cerpadla.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Zluty je +.
Modry je -.
Propojis to nouzove od baterie. Konektor ze svazku do regleru neni stejny jako z regleru do cerpadla.
Aha chápu,ale kdybych měl jako kenektor (protikus) ze svazku a propojil to s konektorem od regleru přímo do nádrže,to by taky šlo,ne? Jako že by se nemuselo to napojovat přímo na baterku a složitě pamatovat to vypínat nějakým vypínačem nebo to odpojovat ze zásuvky zapalovače....To by se pak vypínalo automaticky jako kdyby tam ten regler byl?! To by šlo,že jo.....?
Jenže bez regulátoru jde čerpadlo pořád naplno a honí benzín. a hlavně kdž není regulator na čerpadle dostane se do nádrže voda
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tonda napsal:
Zluty je +.
Modry je -.
Propojis to nouzove od baterie. Konektor ze svazku do regleru neni stejny jako z regleru do cerpadla.
Aha chápu,ale kdybych měl jako kenektor (protikus) ze svazku a propojil to s konektorem od regleru přímo do nádrže,to by taky šlo,ne? Jako že by se nemuselo to napojovat přímo na baterku a složitě pamatovat to vypínat nějakým vypínačem nebo to odpojovat ze zásuvky zapalovače....To by se pak vypínalo automaticky jako kdyby tam ten regler byl?! To by šlo,že jo.....?
Ano, nouzově "na dojetí" by to šlo takto zapojit (to, že pojede čerpadlo "naplno" je na nouzové dojetí úplně jedno).
Ale jak píše Milan - když tam nebudeš mít namontovaný funkční regulátor (nebo propojku udělanou z nefunkčního regulátoru - tam jede čerpadlo samosebou taky "naplno" ), tak se ti za deště celý ten prostor (ta šachta pod reglerem) zaleje vodou (a ten spodní konektor už vodotěsný není).
Snad si rozumíme.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
servisak napsal:
Jenže bez regulátoru jde čerpadlo pořád naplno a honí benzín. a hlavně kdž není regulator na čerpadle dostane se do nádrže voda
Jo takhe, (ještě jsem to neměl nikdy rozdělané) a ten regulátor tam nejde nechat a rozpojit ty konektory aby se mohly jen propojit? Tak jsem se znovu díval na to video http://www.hexcod...controller a ten konektor je vlastně pod regulátorem ale on tam ten reglér taky nedává zpět ?!
Jenže bez regulátoru jde čerpadlo pořád naplno a honí benzín. -
Ale kdyby to bylo propojeno jen mezi těmi konektory,tak by se to při vypnutí klíče snad samo vyplo (tak jako bych to musel vytáhnout ze zásuvky) jako že by se to vypínáni ulehčilo?!
ne ne nejde je to celé utěsněné a čerpadlo má jinej konektor než vstup. pokud maš starý regulátor jde z něj udělat propojka aby při dešti nešla voda čerpadlem do nádrže. a samo že tím vykuchaným regulátorem se zachová fce vypnutí čerpadla klíčkem.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tonda napsal:
Zluty je +.
Modry je -.
Propojis to nouzove od baterie. Konektor ze svazku do regleru neni stejny jako z regleru do cerpadla.
Aha chápu,ale kdybych měl jako kenektor (protikus) ze svazku a propojil to s konektorem od regleru přímo do nádrže,to by taky šlo,ne? Jako že by se nemuselo to napojovat přímo na baterku a složitě pamatovat to vypínat nějakým vypínačem nebo to odpojovat ze zásuvky zapalovače....To by se pak vypínalo automaticky jako kdyby tam ten regler byl?! To by šlo,že jo.....?
Ano, nouzově "na dojetí" by to šlo takto zapojit (to, že pojede čerpadlo "naplno" je na nouzové dojetí úplně jedno).
Ale jak píše Milan - když tam nebudeš mít namontovaný funkční regulátor (nebo propojku udělanou z nefunkčního regulátoru - tam jede čerpadlo samosebou taky "naplno" ), tak se ti za deště celý ten prostor (ta šachta pod reglerem) zaleje vodou (a ten spodní konektor už vodotěsný není).
Snad si rozumíme.
To znamená i když budu mít udělaný a hlavně ho budu mít sebou ten baypas,tak vytáhnu reglér propojím a jedu dom,ale jen v případě že zrovna nebude pršet. Jinak mi to je na prd....Pokud nemám propojku udělanou z nefunkčního regulátoru a to ještě musí být zalitý viz.obrázek výše......
servisak napsal:
ne ne nejde je to celé utěsněné a čerpadlo má jinej konektor než vstup. pokud maš starý regulátor jde z něj udělat propojka aby při dešti nešla voda čerpadlem do nádrže. a samo že tím vykuchaným regulátorem se zachová fce vypnutí čerpadla klíčkem.
Vypnut to musí jít i bez regul. V poctatě je tam důležité že to je utěsněné,hm....
Uvažuji čím to ucpat,kdybych neměl starý regl. a měl jen ten bay. a pršelo by :-) kurňa snad se mi to nestane,ale je dobré to prostudovat a raději se na to připravit :-)
servisak napsal:
jsem myslel že si zachováš to že vypneš klíček a tím se vypne i čerpadlo.
Šak jo,pokud budu mít konektor abych se napojil přímo do svazku,vytáhnul reg. a napojil se místo regl. do čerpadla tak to vypne čerpadlo při vypnutí klíče?!
no já právě čekám kdy se to posere,pak mám na to svolávačku že by mi tam šupli ten nový černý,ale řeším to kdyby se mi to posralo někde fuč od domu....jak pak dojet.