Kluci, docela Vam na starsich 1150 zavidim snadnost sundani puvodnich heftu. Ja na vyrocce 1150ADV 2005 jsem se 40min mordoval jen se stahovanim gumy plynoveho heftu. Vyhrev na plno a mel jsem co delat, abych to mm po mm odloupal. Sakra dobre to meli zalite. Levej sel o poznani lip a ani guma tam nezustala nalepena. Odrezavali jste vsechny ty puvodni pidi obdelnickove vystupky?Typuji ze ten lak na vlasy by to měl udrzet. Jo a co vodotesnost po vymene?Videl jsem, ze i origos napojeni kabliku a odporoveho dratu vykazovala oxidaci. Jo a potreboval bych asi poradit, napajeci kablik je na konci rukojeti dost odstavajici od prumeru podkladoveho plastu. Mam pro nej vyriznout drazku v novem heftu?V te replice je jen rovne zakonceni. Naopak smerem k ovladacum dve drazky jsou. PS. Ivan menil tenke za tluste. Ja menim tenke za tenke
milanosor přiložený následující obrázek:
[162.45Kb]
Upravil milanosor dne 16.09.2022 10:02
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Odrezavali jste vsechny ty puvodni pidi obdelnickove vystupky?Typuji ze ten lak na vlasy by to měl udrzet. Jo a co vodotesnost po vymene?...
Když to neodřežeš, tak to bude mírně vidět přes novej heft, ale není to žádná tragédie. Záleží, jak moc seš pintlich.
Lak na vlasy to moc nedrží... prakticky je to pouze "lubrikant" pro lepší navlečení, kterej následně vyschne. Když nebude heft sám o sobě dost těsnej, tak se bude klidně i protáčet. Když je potřeba, řeším to omotáním jedné vrstvy textilní pásky přímo na odporový drát a pak teprve gumový heft, ale pak je potřeba hodně "namazat" lakem a počítat s tím, že to pujde hůř nasadit. Kruť s tím po směru "závitů" z odpor. drátu a i v tom směru je dobrý udělat ten návin pásky, ať se to při nasazování náhodou nezačne rolovat dolů.
Vodotěsnost asi nikdy nebude dokonalá, hlavně ze strany u ovladačů, kde jsou holý dráty (u 12gs... ty to máš naopak), ale problém jsem po výměně nikdy neměl, ani na svojí motorce, kde to mám vyměněný už přes 200 tis km.
Upravil Mr GS dne 16.09.2022 12:16
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nevím jak 2005, ale 2003 mají přes dráty ještě folii. Měnil jsem je asi před 2 rokama a jen jsem napnul gumu a odřezával. Nic z toho co popisuješ.
A zpětná montáž pomocí laku na vlasy, jen u plynového heftu mám na vnějším kraji vteřiňák, protože mám tempomat a ty italský ATHENY se rádi rozjížděj do šiřky.
A to takovým způsobem, že jsem ani tempomant nepotřeboval a plynová rukojeť zustávala viset.
Takže vlastně i bez tempomatu by to měl být problém pokud kraj plynového heftu nezajistíš.
Mirra přiložený následující obrázek:
namotat potřebný množství textilní pásky. Začít od kraje heftu a nenechat volný začátek pásky, ale první návin udělat dokola.
Mr GS přiložený následující obrázek:
Nevím jak 2005, ale 2003 mají přes dráty ještě folii. Měnil jsem je asi před 2 rokama a jen jsem napnul gumu a odřezával. Nic z toho co popisuješ.
A zpětná montáž pomocí laku na vlasy, jen u plynového heftu mám na vnějším kraji vteřiňák, protože mám tempomat a ty italský ATHENY se rádi rozjížděj do šiřky.
A to takovým způsobem, že jsem ani tempomant nepotřeboval a plynová rukojeť zustávala viset.
Takže vlastně i bez tempomatu by to měl být problém pokud kraj plynového heftu nezajistíš.
Rekl bych,ze prave do 2003 vypadalo jak rikas.Jeste prelepeno. A pak uz asi co rok to original.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ten tvuj podkladni heft taky vypada jinak.Napajeci kabel mas od prepinacu, ja z opacne strany. Ty vycnelky mas obvodove, ja zase podelne. Co je k tomu vedlo to porad menit? Z jakeho rocniku je ta tvoje fotka?
Upravil milanosor dne 16.09.2022 21:13
I pád na hubu je pohyb kupředu
To je 2007, ale jak jsem psal už výše, dvanáctky ty konektory mají na opačný straně všechny. Je to proto, že už nejsou kabely tak neohrabaně vedený vnitřkem řidítek. Tady tohle je ještě všechno dobrý. Když odejde drát, tak se to přemotá novým drátem se stejným odporem a je to už na vždy. Ale pak ještě přibyly místo odporovyho drátu takový "dečky" co vypadají jako tištěný spoje a to už nejde opravit vůbec.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA