mám 2010 a čerstvě ted dělanou garančku po 10tis km v polsku. cena 850 zlotých, měnili olej, filtr a štelovali ventily. olej 10w 40. celkem sem od Okm do 10tis km dolíval cca 1,5 litru oleje.
Upravil effa dne 05.08.2011 23:26
Renek napsal:
Je tady někdo s 2010 kdo už byl při 10 tkm? Rád bych byl trochu v obraze. Jak je to s tím olejem? Mám od začátku ten 20W 40, ale dost mi to žere, za 9000 km jsem dolíval skoro 2 l.
Já, 2010, Valvoline 20W50, po 6 000 km dolito 2 max 3 deci.
Klasický minerální olej ten Valvoline, soudím, že jakmile se tam nalije polosyntetika, která je řidší, může být vyšší spotřeba oleje - ale možná jen plácám. Taky jsem někde slyšel, že když se nalije polo nebo plná syntetika, tak zpátky k minerálu by se vracet už nemělo, snad něco kvůlivá karbonu...ale to nevím jistě, spíš to bylo JPP
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
hodne dela podle me i styl jizdy,ted jsem jel rakousko plne nalozen cesta tam cca 120km/h tam dost na klid furt 60-100km/h najeto cca 1200km a olej se ani nepohnul pak jsem jel zpet a daval jsem tomu 140-170 a hned olej mizel pryč,davam 10w 40,na asi dalšich 600km timto stylem jizdy zmizelo temer pul okynka
Upravil masar dne 08.08.2011 07:50
Renek napsal:
Je tady někdo s 2010 kdo už byl při 10 tkm? Rád bych byl trochu v obraze. Jak je to s tím olejem? Mám od začátku ten 20W 40, ale dost mi to žere, za 9000 km jsem dolíval skoro 2 l.
Já, 2010, Valvoline 20W50, po 6 000 km dolito 2 max 3 deci.
Klasický minerální olej ten Valvoline, soudím, že jakmile se tam nalije polosyntetika, která je řidší, může být vyšší spotřeba oleje - ale možná jen plácám. Taky jsem někde slyšel, že když se nalije polo nebo plná syntetika, tak zpátky k minerálu by se vracet už nemělo, snad něco kvůlivá karbonu...ale to nevím jistě, spíš to bylo JPP
Vjetrnik napsal:
to Alda: ve 40tis. se dělá řemen, tedy by měl být dražší...
Ten jsem nedelal. Ted mam najeto 75000, v 70ti jsem ho kontroloval a byl naprosto OK, ale mam v planu ho na 80ti vymenit.
Pripada mi to stejne zbytecny jako svicky kazdych 20tkm, proste to vydrzi oboje mnohem vic.
Renek napsal:
Je tady někdo s 2010 kdo už byl při 10 tkm? Rád bych byl trochu v obraze. Jak je to s tím olejem? Mám od začátku ten 20W 40, ale dost mi to žere, za 9000 km jsem dolíval skoro 2 l.
Já, 2010, Valvoline 20W50, po 6 000 km dolito 2 max 3 deci.
Klasický minerální olej ten Valvoline, soudím, že jakmile se tam nalije polosyntetika, která je řidší, může být vyšší spotřeba oleje - ale možná jen plácám. Taky jsem někde slyšel, že když se nalije polo nebo plná syntetika, tak zpátky k minerálu by se vracet už nemělo, snad něco kvůlivá karbonu...ale to nevím jistě, spíš to bylo JPP
jo to znám, chtěl jsem jen říct, že tzv. POLO nebo PLNÁ syntetika např. 5w40 nebo 10w40 je vůči 20w50 rřdší, a možná proto je tam větší úbytek. Na druhou stranu se zase lépe maže, neb je v motoru rychlejší. Já se budu držet starého dobrého 20w50, a eslivá Renocar mi na garančce v 1k a 10k km nalil 20w50 a teď ve 20k prohlašuje, že se má lít pro změnu 10w40, tak na ně zvysoka seru. Koneckonců mi po telefonu sdělil, že 20w50 je v pohodě, jen jim soudruzi z Berlína napsali, že je změna.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Prd na iridiovy, ty jsou dobry tak u KTM kde pri vymene svicek musis rozebrat pul motorky. Jinak je lepsi radsi normal a casteji menit, to ti rekne kazdej mechanik,kor u GS kde to otazka 5 minut.
Myslim, ze predepsano je po 20 tis. musel bych se podivat,ale asi tak to bude. U 1150 jsem dal novy NKG hned po koupi a pak najel 46tis. a porad makali,mel jsem pod sedlem nahradni kdyby nahodou,ale nebylo potreba
Zdar,
nevíte kde koupit klíč na olejový filtr HIFLOFILTRO 164 na R1200GS?
Případně jaký má tento filtr průměr....
díky
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven