Ach jo..... byl jsem rozhodnut to risknout.... bereš mi moje hračky , asi tě nebudu mít rád
No jo no, tak mi nezbývá nic jiného než padáky TT a kryty TT....
Díky za info.
čau, tak tu je moja skusenost s R1200GS:
1. Padaky - v porovnani s tym, kolko zachrania padaky origo BMW (akoze skoro nic, kamos rozsekal hlavy i moto), tak TT padaky su super. Nevyhoda - musia dolu pri nastaveni ventilov.
2. Kryty ventilovych vik - neviem, ci nieco zachrania a dufam, ze ano. Kazdopadne ich hrany su tak ostre, ze pri pade (a ja blbec som tam strcil nohu, jak som sa snazil zabrzdit smykajucu sa moto) mi prerezali cordurove gate a sli asi 3 cm hlboko do masa na kolene. Doktor mi neveril, ked to sil, ze je to od dural plechu plechu 3 mm hrubeho. Cisty rez ako britvou.
Prikladam foto.
Inak mam moto nastrojene podla svojich potrieb od TT a som spokojny. Chyba snad uz len doladit podvozok, tak snad Jezisko nieco doda....a ja to zacvakam.
Hezký. Já mám něco podobného na levé noze od jinak vynikajícího padáku BMW (jak uletí gumový špunt, je tam ostrá trubka). S kryty hlav jsem padal tak asi 200x a několikrát jsem měl motorku na noze a jediné poškození bylo vždycky jen od té trubky padáku. Nechápu, jak se ti tam vůbec mohla dostat. Nicméně takových ploch je na motorce celkem dost a pokud jsi měl motorku na koleně, tak bych spíš čekal rozdrcenou nohu. V tom místě teda obvykle bývá chránič... *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ide o tom, ze som sa smykal s moto v zakrute v Dolomitoch, v ktorej chybali zvodidla (frezoval sa beton, resp. betonove kotvy zvodiel), zvodidla odstranene - vysypal som sa na prachu na suchej ceste...a ta strecha baraku, ktoru som v zakrute videl a ta jama cca 6-7 metrov - tam sa mi padat nechcelo. Tak som sa vleze zaprel, brzdil vsetkym, cim som dosiahol na zem a smykali sme sa spolu. Nejak som tam tu nohu narval a vsetko dopadlo dobre, ostali sme visiet na previse, no vyslo na chlp...potom som zacal kontrolovat moto, na kryte hlavy nasiel chlpy a svoj "echt leder" a v bote zacalo cvachtat...a bolo jasno. Motokrosova bota zachranila holen, ale na koleno nedosiahla - tam uz chybal chranic.
Upravil marek321 dne 03.12.2007 22:01
Ukoncena dovolena? Ale nie, tak dramaticke to zase nebolo. Moto o.k., takze pohoda. Supli mi tam 5-6 stichov, gate som zalepil paskou, aby do nich nefukalo , moiru vypral, krv z bol vylial a trada na Passo Pordoi, Sella Ronda a zbytok Dolomitov. Sice u spitalu na mna cumeli ako na Martana, lebo som im tam 30 minut predtym kolaboval, ale vdaka usmiatej sestricke, mimochodom krasnej mulatke, som za dramatickeho aukania a sikania na pokraji komatu hrdinsky prezil :-) Na dychanie z ust do ust zial nedoslo... A kurevska bolest prisla az potom doma
Nicméně jsem napsal dotaz do takové konference co má TTAG s dovozci dotaz, proč u toho výrobku (a u všech nosičů) nedělají sražené hrany. U těch nosičů to nechápu - u některých to je a u některých ne. Použiju to - zrovna o víkendu máme roční sales meeting v Německu, tak se na to zeptám a dám to jako návrh na zlepšení. Vím že je pozdě ale ...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Když já si nejsem jistej, jestli se pak nebude loupat ten elox...
Každopádně prodaných je jich u nás asi sto a tohle je první případ, o kterém jsem slyšel. Taky se může třeba stát, že se ti dostane prst mezi kryt a hlavu motoru a zlomíš si ho. Proti všemu se ochránit nemůžeš. Já měl po pádech nohy pod válcem mnohokrát a naprosto bezproblémů. Nic se sražením hrany pokazit nemůže, akorát bych se bál té povrchovky...
U nosičů je to něco jiného, zjistím kterých se to týká a zasadíme se o změnu. Sám mám nosič ReVamp bez sražených hran a vadí mi to. Třeba nosiče na LC8 a 1200GS hrany sražené mají. Proč - zjistím...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pokud je jako povrchová úprava elox, tak ten se loupat nemůže. Elox je vlastně oxydace povrchu, která sahá několik (8-15) mikrometrů hluboko. Pokud je elox správně udělaný, výsledný povrch je velmi tvrdý.
Sražením hran se však obnaží hliník a ten pak může korodovat v závislosti na druhu materiálu. Pokud TT používá kvalitní hliník stupně marine grade, ten korodovat nebude ani po styku se solí....
Nemyslím že by to nějak korodovalo ale nepochybně se nepovede obrousit to tak, aby to nebylo vidět. Myslím opticky, ne funkčně. Minimálně ta hrana bude víc svítit protože ten eĺox je spíš matný.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
se mi nějak nechce věřit, že by TT na takovém krytu nesrážel hrany. To spíš bude vada jednoho kusu ne?
S tím poškozením Eloxu, nevím jaký mají technologický postup při výrobě toho krytu, ale co takhle to srazit a pak teprve povrchově upravit? 5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Já osobně bych hrany klidně srazil. Pokud by hliník měl korodovat, bude to trvat hodně dlouhou dobu, než se povrchová koroze změní na hloubkovou.....
Pokud je ten elox bílej, vidět to sice bude, ale podle mne, vem to čert, hlavně, že to nemá ostrou hranu.....
Pokud je elox již proveden, nelze přes něj dát nový elox. To by jsi musel obrousit kompletně všechny povrchy plechu a pak teprve eloxovat, což půjde dost blbě. Srazit hranu a sr.. na to. Nanejvejš to udělá mapy na obnaženém hliníku. Pokud se to však čas od času potře silikon. olejem, koroze bude minimální. Mám takhle udělanejch několik věcí, které se máchají dlouhodobě ve slané vodě a kromě menších map na povrchu, se nic neděje...
Tak jsem se byl na to podrobně podívat a když vezmu fungl nový kryt hlavy a "řežu" s ním do ruky poměrně velkým tlakem, tak ani stopa na kůži nezůstane. Je to ve výrobě odhraněné v bubnu ale není tam úkos 45 stupňů, jako je třeba u některých rozšířených nosičů (konkrétně třeba na LC8, který mám rozbalený ve vitríně). Ostřejší je spíš ocelová výztuha a ta by jistě víc opracovat šla. Kažodpádně hliníkový díl ohraněný je a nevěřím tomu, že může způsobit nějaké zranění. Když se podívám na R1200GS, kterou tady zrovna máme, tak stejné hrany jsou i na sériové motorce - třeba plech co kryje spínač u řadičky a opravdu úkos 45 stupňů nemá ani sériový šucplech. Oproti tomu můj nosič (ReVamp) má hranu opravdu ostrou. Když bysme šli takhle do detailů, tak by motorka musela být obalená plasty aby nikdy v žádné situaci nezpůsobila žádné zranění když člověk leží pod ní. Co budete dělat třeba se zubatými stupačkami? Ubrousíte to? Mohlo by se stát, že motorka spadne a ostré zuby proříznou nohavici... Nechci tvrdit že není co zlepšovat ale podle mě tady není nic kriticky špatného, kdežto u nosičů bych viděl správně vždy provedení jako u typu pro LC8 (4mm úkos 45 stupňů) ale při určité rychlosti nebo tlaku může i takhle upravená hrana způsobit zranění. Kdo z vás má na plexi ochrannou hadičku? Správně by tam měla být..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...