no, ale jen sem se utvrdil v tom, ze kdo si proste v tomhle state nedupne nic nema
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tak motorka doma a verim ze pristi navsteva bude na 100% vporadku. Jinak Swote nemas tam nahodou tem motorku ty ?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Malá recenze jak v Renocaru Brno funguje prodej dílů
Potřebuju pořídit Opravnou sadu pístu p. brzdy, toto: 32727676648
Volám tedy do Renocaru, mám to za barákem, vím že tu skvěle funguje Ježek a i když má lepší ceny tak pošta z Prahy taky něco stojí a trvá další dva dny.
Volám v uterý 30.4 na číslo uvedené na jejich stránkách v sekci motorrad a díly, tedy 548 141 181
ozvala se nějaká slečna a že není problém, bude to tam v pátek nebo v pondělí. Říkám si že to je nějak dlouho ale vzpomínám si jak ježek psal že mají s díly odstávku.
Nic se neděje, nikdo se neozívá... volám tedy do renocaru ve čtvrtek 9.5 co že se děje, volám na stejné číslo 548 141 181, vzal to nějaký týpek protivný jak hejno žížal, myslím že se představil jako Buček, hledá v počítači a nenachází, díl prý neexistuje když jsem mu pracně vysvětlil že je to již objednané a existovat to tedy musí, že je to na F650GS..odpvěděl: "no jó to voláte blbě, tu děláme jen auta." a přepojil mě na číslo 548 141 134, což mají na stránkách uvedené jako servis.
Volám tedy tam, další týpek se přehrabuje tak 10 minut v nějaké hromadě, nenachází. Pak říká že to pozišťuje a zavolá. To bylo včera asi v 10:30, již se neozval.
Volám tam tedy sám dneska asi v 11:00. Vzal to někdo jiný, když vysvětluju že se mi měli ozvat kvůli dílu tak jeho první věta: "Voláte špatně, tu je jen servis. " No kdyby to šlo tak ho po telefonu uškrtím!
Přepojuje mě zpátky na číslo 548 141 181 což by teda měly být jen auta, tam to bere ten stejně protivný týpek a zas jak u d.e.b.ilů: tu ste špatně, děláme jen auta.... musíte volat... bla bla... když mu tedy pracně a už dost nasraný vysvětlím že mě od tama právě přepojili k němu a že tam maj bordel jak u blbečků na dvorečku tak jen řekně že je malý pán a že se teda podívá.
Je slyšet jak vstane a přehrabuje nějakou jinou hromadu, a no nečekaně: joo mám to tu dojděte si pro to...
Toš si pro to dojdu ale u mě zkončili, příště už jen ježek i když dám vydělat ještě český poště.
Za mě přeji Renocaru brzký krach.
P.S.: chtěl jsem toto poslat i nějakému řediteli nebo někomu kdo tu bandu pitomců vede, avšak žádný takový kontakt jsem na jejich stránkách nenašel.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Myslel jsem si,že jsem jedinej kdo tam má problémy.Tonda se jich zastává i když si ho vážím a jsou to jeho kamarádi,tak ani já bych tam už nikdy nepoptával.Za sebe jim dávám také velké mínus.Zatím s origo servisy nemám dobré zkušenosti.Jak tam nemáš kamaráda,nebo dobrého známého,tak je to buď a nebo.Záleží jak se dotyčný ten den vyspal.
Pete1427: To nepíšeš nic nového pod sluncem, sháněl sem ráfek a u nich ho objednal. Měl přijít za tři dny s tím že zavolají, nevolal nikdo a po tom co jsem volal já tak mi řekli že bude v pátek a v pátek taky nebyl a musel jsem volat též já. Nakonec jsem ho vzal od Ježka když jsem zjistil že mě v Renocaru tahali za nos že už je na cestě bo Ježek zjistil že zrovna tento díl není nikde v evropě a tudíž nemůže být ani na cestě, nakonec se zadařilo a Ježek měl ráfek dokonce skladem ve stříbrné barvě a na druhý den byl u mě doma. O tom že mi měli v Renocaru vyrážet číslo na motor ani nemluvím....od září mi slibovali že si stáhnou raznice z Prahy a že mi zavolají, co tři týdny jsem si tam jak kok.t volal a furt to samé že mi zavolají do konce týdne a to už se vleče prosím dodneška.
Za mě Ježek, poštou to mám o den později jak z Brna, poštu z Brna k nám bych taky musel platit ale hlavní je u mě to že je Ježek ochotný a poradí. Na co může dá slevu a hlavně komunikace je s ním dá se říci super!!
Dnes už vím že na servis raději zavezu motorku k Tondovi a díly jedině od Ježka!!
Upravil LukyGs dne 10.05.2013 16:47
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
Pete1427: To nepíšeš nic nového pod sluncem, sháněl sem ráfek a u nich ho objednal. Měl přijít za tři dny s tím že zavolají, nevolal nikdo a po tom co jsem volal já tak mi řekli že bude v pátek a v pátek taky nebyl a musel jsem volat též já. Nakonec jsem ho vzal od Ježka když jsem zjistil že mě v Renocaru tahali za nos že už je na cestě bo Ježek zjistil že zrovna tento díl není nikde v evropě a tudíž nemůže být ani na cestě, nakonec se zadařilo a Ježek měl ráfek dokonce skladem ve stříbrné barvě a na druhý den byl u mě doma. O tom že mi měli v Renocaru vyrážet číslo na motor ani nemluvím....od září mi slibovali že si stáhnou raznice z Prahy a že mi zavolají, co tři týdny jsem si tam jak kok.t volal a furt to samé že mi zavolají do konce týdne a to už se vleče prosím dodneška.
Za mě Ježek, poštou to mám o den později jak z Brna, poštu z Brna k nám bych taky musel platit ale hlavní je u mě to že je Ježek ochotný a poradí. Na co může dá slevu a hlavně komunikace je s ním dá se říci super!!
Dnes už vím že na servis raději zavezu motorku k Tondovi a díly jedině od Ježka!!
Tak si pujč i mojí zkušenost... Na servis jsem jezdil téměř vždy tam a při letošní poslední návštěvě jsem chtěl zakoupit a prodloužit záruku. Kilometry jsem splňoval, stáří samo taky... Ozveme se - není problém - zjistíme podrobnosti - máme to jako novinku... No a výsledek? :-D Nic... Dva měsíce a ticho po pěšině.
TomVS napsal:
Tak si pujč i mojí zkušenost... Na servis jsem jezdil téměř vždy tam a při letošní poslední návštěvě jsem chtěl zakoupit a prodloužit záruku. Kilometry jsem splňoval, stáří samo taky... Ozveme se - není problém - zjistíme podrobnosti - máme to jako novinku... No a výsledek? :-D Nic... Dva měsíce a ticho po pěšině.
Domluv se s Bobem ten to umí taky a můžeš si být jistý,že to dobře dopadne.Už to tady dělal více lidem.
Já to mám 3:1, tedy 3 nákupy maximální spokojenost a jeden katastrofa, rozepisovat se oněm nebudu, je to v podstatě podobnej příběh jako pana Pete1427.
To ale bylo na původních náhradních dílech za pokladnou vpředu v hlavní budově. Od existence nového salónu vzadu u nádraží to klape, ochota i spolehlivost.
Na servis jezdím jinam, takže nemohu soudit.
Zkušenost s BMW Renocar Brno
V roce 2012 někdy v červnu jsem měl první kontakt s příjímacím technikem v Renocaru v Brně.
Okouzlilo mě vzduchové GS 1200 RR a ne jen mě ale i dva mé známé. Měly jsme zájem o 3 kompletní stroje.
Tři sady kompletních kufru ,tři helmy ,tři kompletní výstroje. Platit jsme chtěly hotově . Na přímou otázku jestli nám nabídne nějakou slevu nebo nějakou nabídku? Odpověd zněla … můžu Vám nabídnout 5 procent s kufru. Nic víc.
Poděkovaly jsme a odešly.
Někdy v říjnu jsme objevily to co jsme hledaly, o 80 tisíc levnější za jeden daný kus.
Byl jsem unesen s úžasných prožitku na nove motorce. Stala se mým dítětem. Prvních 1000 kilometrů jsem zhltl plynulou jízdou po Břeclavsku a Mikulově do jednoho týdne každý den po práci.
Těsně před první garančkou ,při lehkém ofroudu mezi vinohrady , jsem bohužel najel na kámen. Ten mi udělal první šrám na mém GS. Přední ráfek pleteného kola byl odštípnuty a nepatrně ohnuty. Motorku mam havarijně pojištěnou ,tudíž jsem se domníval že pojistka kolo které stojí kolem 28 tácu s časti pokryje.
S úsměvem jsem přijel na první garančku . Opět stejný pan. Koukal na mě jako tele na nové vrata že jsem tam na novem GS. Ale vše ochotně zařídil. Jak garnčku tak i ráfek. Hned chtěl objednávat nové kolo a naúčtoval si za 2 FOTKY, které nazval zpracováním pojistné události 700.
Říkám v pořádku hlavně když se nemusím o nic starat. A zlehka jsem podotknul, že mě má zavolat abych si pro staré kolo mohl potom přijet.
Odpověď byla pro mě zarážející“ to v žádném případě poškozené kolo nedostanete!!! Řekl důrazně. Kolo zůstává majetkem pojišťovny. Která si tu vše vyzvedává.
Já reagoval celkem překvapeně ,a pro všechny případy než si vše ověřím jsem řekl. Zatím tedy kolo neobjednávejte jen nahlaste pojistnou událost. Odpověděl dobře já vše zařídím a tady mě zaplaťte těch 700 Kč.¨
Já zaplatil a poděkoval .
Jenže za 3 týdny mě volal náš člověk z pojišťovny: „ dobrý den kdy si přijedete nafotit vaše nové GS?“ co??? Ja ho měl v Renocaru tam to nafotily a dával sem jím váš email i číslo. Je to 3 týdny říkaly, že vše zařídí a tak. „ne ne nic mi nedošlo“
Jel jsem do Renocaru.
Slušně pozdravím a slušně se zeptám. Co se stalo kde jsou fotky a zpráva pro pojišťovnu za kterou jsem zaplatil?
Odpověd: již několikráte zmiňovaného přijímacího technika jménem Kovář už v mercedesu odkud ho záhadně propustily a nazývaly ho čivava. Zněla: fotky mám tady na ploše.. ticho.
Stoupa mě adrenalin. Proč jste je neposlal na tu pojišťovnu jak jste mi slíbil???
Čivava: „pane já mám tady spousty jiné práce. Nemám tu jen Vás!
To byl konec. Vybuchl sem. A řekl „takže za dvě zasraný fotky, který máte u sebe na ploše jsem Vám zaplatil 700 aby jste se na ně mohl dívat ? Strčte si je do prdele!!!“ A odešel jsem. Jinak bych ho musel praštit.
Posléze mě likvidátor z pojišťovny sdělil, že motorky stejně likvidovat nemůžou v Renocaru. Údajně jsou jen dva likvidátoři motorek v ČR. Ale to já nevím jistě. Nechal jsem to být a pojistku jsem zrušil. Ono totiž kolo, které je pletené a poškodíte ráfek, tak pojišťovna hradí pouze ráfek, né náboj s kotoučem.
Což mě čivava vůbec neřekl a hned mě chtěl objednávat kolo za 28 táců i s kotouči . Prostě nemám slov.
To ale je pouze začátek mého příběhu s panem čivavou.
Kilometry jsem hltal jako blázen. Od 12.10. 2012 do 20.3.2013 mám najeto 3800.
Při jízdě do kopce si všimnu na display, že mě problikne kontrolka hladiny oleje.
Zastavím, hodím motorku na hlavní stojan. Dám si cigaretku a kouknu na sklíčko. Je tam minimum!!!
Hrozný zjištění. Žere to olej nebo mě v renocaru dali málo oleje?
Protože se v tom nechci rýpat, mám motorku v záruce, jedu rovnou do renocaru .
A jéjé, pan čivava. Sdělím mu ustaraně problém a čekám na profesionální odpověď.
Příjde tohle. S tímto jsme se tady ještě nesetkali. Doliju Vám tam olej ten si zaplatíte a jezděte dál.
Já na to: a nemůže se to pokazit?
Myslím si, že ne odpoví čivava.
Napíšete mi to dolití do servisní knížky? Ptám se sklesle. To není potřeba, zní odpověď. Já to ale chci opětuji.
Na vašem místě bych to vzal a hodil to tomu od koho jste to koupil. Řekne čivava.
Adrenalin stoupa. Jen pro informaci motorka pochází z Polska od dealera BMW.
Nakonec to dopadlo tak, že mi napsal stav kilometru do servisní knížky, a že dolil půl litru oleje. A že mam jezdit dokud se neprojeví úbytek oleje.
Říkám si dobře to zní už trochu fér. No budu mu věřit.
Hltám další kilometry, ale není jich mnoho. Po necelích 1500 je to tu zase.
Není olej. Jedu do renocaru. A čekám verdikt.
Ten zní pánové a dámy takto:
Motorku jste nekoupil u nás, tudíž pokud chcete tak Vás objednám za 20 dní na servis. A napíšu na podporu BMW, jestli to je v normě a jestli máte nárok na záruku.
To že telefonicky kontakt ze strany pana čivavy úplně umrznul nechám plavat. Ale po dvaceti dlouhých dnech jsem dostal odpověd, když jsem se osobně bez jakékoliv zprávy dostavil na prodejnu.
Vzhledem k tomu, že jste motorku užíval v extremních teplotách a v maximálních otáčkách je spotřeba oleje v normě. Pokud chcete provést garanční kontrolu motoru budete si jí muset celou uhradit. Záruka se na Vás nevztahuje. A to ani tu motorku od posledního dolití oleje neviděl. Mam na ní od počátku tkc 80 a na nich se po dálnici ve 200 dost blbě jezdí v 7stupních ))))
Poprosil jsem ho jestli mě nemůže vytisknout tu konverzaci s podporou BMW a on mi jí vytisknul, takže ji mam v angličtině u sebe. Pokusím se ji přiložit.
No já se nedal tak rychle odbít a oslovil jsem jednoho specialistu na GS tady na Moravě.
Poradil mě Vídeň.
Je tam příjímací technik, Čech.
Telefon byl rychlí. Po upřesnění mého problému mi sdělil. Pane samozřejmě přijeďte jak budete moci. objednání není potřeba. Pokusíme se to řešit na počkaní
Já ne, to není nutné klidně se pro ni za týden vrátím. Budu rád když bude v pořádku.
Druhý den jedu do Vidně.
Pozdravíme se. Nabídne mi kávu ofotí si OTP. A než se naděju tak u mé motorky je technik který ji ohledává.
Neskutečny servis. A to tam bylo lidí jako by měly BMW 50 % slevou.
Sdělili mi, že u nového motoru se to stává, taková spotřeba oleje. Ale že v rámci záruky, která platí po celém světě, bez ohledu kde jste ji koupili. Mě motor otevřou a vše zkontrolují. A nechal jsem si tedy u 5000 rovnou udělat i garančku, která tam stojí 280Euro. A to není vše.
Pane, máte čas se mě zeptal technik. Ano mám, řekl sem.
Můžete si půjčit nove GS. Třeba se Vám zalíbí více než starý vzducháč. Padla mě brada a nevěděl co říct.
Prostě do Renocaru ne jen opravit, ale i koupit motorku nikdy nepůjdu. I když by tam ty slevy měli!!! Jde o lidi a tam se k ním neumí chovat. Přístup prodejce a příjímacích techniků by měl být profesionální. prostě BMW je šperk a nemůžou vám ho zabalit do toalet'áku!
Se Ti divím, že tam vůbec lezeš. Všechno je u nás předražený, člověk se musí doprošovat a nejsem si vůbec jist, jestli vůbec vědí (kromě kasírování), co servis obnáší. Auta ve firmě, moje auto, mojí motorku jsem koupil v německu, kde taky děláme veškerej servis. Už 20 let. Je to bez keců, je to rychle, kvalitně, na fakturu a máš pocit, že jsi zákazník. A je úplně jedno, jestli tam přijedeš s BMW nebo se škodovkou.