Opačně jsou se stejným vzorkem i Anakýčka2. Mělo by to opravdu mít lepší odvod vody a i lepší brzdný účinek. Takto mě to před rokem když jsem se podivoval nad protijdoucím vzorkem řekli v pneuservisu
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Myslel sem si že u traktoru jsou otočené proti sobě kvůli dostatečné trakci při jízdě vpřed i při couvání, tudíž to u motorky kde je hnané jen zadní kolo z tohodle důvodu nebude nebo se pletu?
Upravil GeorgPohodar dne 24.05.2012 22:18
Jo a ten odvod vody sem zapoměl tam je zase zajímavý že zadní žene vodu do stran zatímco přední jí vede doprostřed což zjevně nedává smysl ale co se stane když to v zatáčce poklopím? No voda jde ze styčný plochy pryč.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
maser napsal:
Já jsem ten, který si v neděli u Tebe bral ty kufry a jak jsi koukal na E 07 přímo na motorce.
Je to tak, přední kolo má šípy jakoby obráceně proti logice, ale prostě to tak je Nevím důvod - jestli se pneumatika lépe čistí - ale já jsem po tom nijak nepátral. Třeba se to tu dozvíme
no to je právěhonem jsem vzpomínal,jak si to tam měl a vůbec jsem si nevšiml,že je to obráceně,jediný čeho sem si všiml,že nebyla po těch kilometrech vůbec doskákaná
je mi divný,že přední kolo vlastně nabírá vodu a tlačí ju na střed aby ju zadní vyhnala do stran
píšete,že jedno je tlačné a druhé tažné,vpdstatě při přidání plynu,a co při ubrání,nebo brždění
mám tam fčil heidenau K60,tam je to taky obráceně,jezdilo se stím dobře a vlastně jsem si toho ani nevšiml,ale u mitasu je ten šíp víc výraznější,tam už mě to při kochání se s novou gumou praštilo do očí
jsem zvědaf na vyjádření mitasu,proč to tak je a včem je to lepší
Upravil bystricke dne 24.05.2012 23:21
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Vše prověřeno. Opravdu se jedná o lepší jízdní vlastnosti, ať držení ve stopě, odvod vody. Bylo to tady výše zmíněno. Úplně stejně to řeší ostatní světový výrobci pneu. Tož tak. Chce to klid a jezdit.
jaký je rozdíl u E07 mezi normální verzí a verzí dakar? jenom zesílený bočnice?
Upravil mirekcinan dne 30.05.2012 12:40
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Joe - Přední kolo mám trochu doskákané: čím to může být? Předtím jsem mněl turancku a ta byla sjetá pravidelně.
Upravil hobr dne 30.05.2012 18:27
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hobrnos napsal:
Joe - Přední kolo mám trochu doskákané: čím to může být? Předtím jsem mněl turancku a ta byla sjetá pravidelně.
Ani ta turance není sjetá pravidelně, ale je to jak píšou kluci, vybržděné díky konstrukci pneu kdy dochází k deformaci figur a jejich obrušování jako by obráceně.
tak to mám nazutý a připadá mi že je to o číslo menší než je deklarováno,bočnice pneu je zároveň s ráfkem,jak přední tak zadní
a ještě jedna věc,v patce pneu jsou různé gumové nálitky z formy,kvůli tomu by mohla guma ucházet,jaké jsou vaše zkušenostidrží nebo se strácí vzduch
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
hobrnos napsal:
Joe - Přední kolo mám trochu doskákané: čím to může být? Předtím jsem mněl turancku a ta byla sjetá pravidelně.
Ani ta turance není sjetá pravidelně, ale je to jak píšou kluci, vybržděné díky konstrukci pneu kdy dochází k deformaci figur a jejich obrušování jako by obráceně.
Díky za info.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
bazdar jen otazka na stare masine sem to neresil, ale jelikoz skoro vsude maji skladem jen pneusky TL a ne TT je v tom problem kdyz do TL dam dusi ? Nekdo rikalze jedinej rozdil je v tom ze se to hur nasazuje ze je tuzssi
bystricke napsal:
tak to mám nazutý a připadá mi že je to o číslo menší než je deklarováno,bočnice pneu je zároveň s ráfkem,jak přední tak zadní
a ještě jedna věc,v patce pneu jsou různé gumové nálitky z formy,kvůli tomu by mohla guma ucházet,jaké jsou vaše zkušenostidrží nebo se strácí vzduch
V 99 procentech to drží a vzduch se neztrácí. Je to tam od toho jak se forma odvzdušňuje v průběhu vulkanizace. K rozměru pneu asi toto. Norma udává vcelku velkou toleranci a mnoho výrobců dělá 140 a 150 jednoduše řečeno v jedné formě, pouze se obměňují šablony.
Upravil joe dne 02.06.2012 13:38
schrek napsal:
bazdar jen otazka na stare masine sem to neresil, ale jelikoz skoro vsude maji skladem jen pneusky TL a ne TT je v tom problem kdyz do TL dam dusi ? Nekdo rikalze jedinej rozdil je v tom ze se to hur nasazuje ze je tuzssi
Je to jedno. Pokud dáš do bezdušovky duši jízdní vlastnosti se nemění. Na cesty sebou vozím duše. V případě, kdy se ti podaří narazit ráfek a bezdušovka začne utíkat, tak tam šupneš duši a jedeš dál.
Upravil joe dne 02.06.2012 13:41
Dík Joe , vrátil jsem se z Turecka , na doporučení Joa jsem koupil 07 . Najeto 7800km , ve všech režimech , dálnice, silnice , šotolina , písek, za deště i za sucha . Mohu doporučit , guma drží jak za sucha tak na mokru až neuvěřitelně. Opotřebení cca 40 procent, prostě parádní univerzální guma na cestování. Ještě jednou dík za doporučení .