xavier napsal:
Johoo, to je dlouhy. Dnes v noci si to prectu
tak jsem se vrátil a jdeme to dodělat
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Asi po hodině a něco jsme na místě. Určitě místo působí monumentálně a tajemně dohromady, ale nějak, kupodivu, to na mě nedělá takový dojem jako jsem si zprvu myslel. Možná, že je to tím že jsme zvyklí z Řecka na hodně staré památky, starší než středověké hrady Evropy a proto to na mě nedělá ten správný klik?
Doc přiložený následující obrázek:
[109.73Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[126.95Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Anebo, pravděpodobnější vysvětlení, je možné, že na mě udělaly velký dojem před pár lety v Bretagni prehistorické kameny „menier“, kterých je víc, jsou určitě o mnoho starší, také dosud nevysvětlitelné, ale poskládány do různých geometrických řad a schémat.
Doc přiložený následující obrázek:
[164.21Kb]
Upravil Doc dne 03.04.2012 21:03
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
O Stonehenge není jasno, předpokládá se, že asi jde o motlitební stavbu a že asi existovali tři homocentrické kruhy kamenů, z čehož se do dochovaly některé kameny z každého kruhu. Ale jasné není nic. Procházíte okolo, v podstatě je to trochu hloupé, protože si tak nějak nemáte o tom co myslet, není to spojeno s nějakou zajímavou legendou, mýtem, pověstí. Je to jaksi odtrženo od kontextu, pouze se můžeš podivovat, ale stejně nevíš, kam to zařadit a nemá ti k tomu nikdo co říct. Ale bylo to na cestě a nešlo se tam nejít ani podívat. Ale holá pravda byla trochu....suchá na můj vkus. No nic.
Doc přiložený následující obrázek:
[142.81Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[126.17Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[180.81Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Odjíždíme asi po hodince, jedeme na tunel a jako již zkušení víme, že máme sice pro sichr lístky na asi jednu hodinu, ale pokud tam budeme dřív, logicky nás vezmou do vlaku o jeden i dva turnusy dřív, stačí když nebude narváno. A taky že ano, tím získáváme čas do rezervy.
Doc přiložený následující obrázek:
[188.68Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[121.26Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[175.44Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal:
odtrženo od kontextu, pouze se můžeš podivovat, ale stejně nevíš, kam to zařadit a nemá ti k tomu nikdo co říct.
jaktoze? je to trochu mladsi nez Skara Brae a z ostatnich pravekejch nalezist si alespon muzes udelat trochu obrazek.
Pokud obcas jezdis na soucasnou moravu, mozna ani nebudes tolik predstavivosti potrebovat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[145.38Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[175.72Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[176.56Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[162.84Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[177.34Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Na francouzské půdě se s vděkem orientujeme jezdit opět vpravo, je to příjemný návrat do známého způsobu. Cesta až do Reims je jednoduchá, střídavě prší, střídavě prosluněno. Projíždíme celou dálnici v klidu a včas jsme v Reims v Campanile hotelu. Jak jsem popisoval, Reims, jakožto veliké město jich má pět, jedno v centru a čtyři na všech světových stranách na výpadovkách. My měli na netu zapikán ten západní.
Upravil Doc dne 03.04.2012 21:16
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.39Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[172.9Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[152.39Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic