Bohumil napsal:
Doufám že to máš bez abs,protože jak ten posilovač propláchnes čerstvou brzdofkou tak to pro něho bude takový šok ze se steho nespamatuje....
bohuzel to ma posilovac
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Brzdilo to normálně a brzdí to i po výměně. Stejné to mám u R1150 RS, iABS s posilovačem, při koupi byly brzdy "kousavé" a po výměně brzdovky průplachem brzdí dávkovatelně, za dva roky najela 60 tisíc km, stále brzdí jak za mlada, bez potíží.
Francis napsal:
Minulý víken mi chybělo vzrušení z risku a pomohla s tím cesta do Polska pro R1200 ST (2006/02) s ESA podvozkem. Při výměně kapalin zbylo v nádobce brzd něco jako "máslo".
Tohle svinstvo se tam vytvoří, když je v systému dlouho nevyměněná kapalina. A opravdu se v některých případech stává, že se po výměně za novou kapalinu systém s posilovačem "pojebe". Bohužel. Tak doufám, že nebudeš ten špatný případ.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Budu se utěšovat úspěšnou výměnou u R1150 a tím, že to byla (a bude i u R1200) BMW kapalina. V dokumentaci píší cosi o "low viscosity" kapalině pro iABS, v Cartecu prý úspěšně používají a doporučili a prodali mi kapalinu pro auta s DSC. Předloni to prošlo bez následků, tak snad i letos.
Upravil Francis dne 07.12.2020 09:43
To ještě nic není... to byla mladá motorka
Můj dosavadní rekord v tomto zvěrství je R1100RS rv 96.
Tam už byla brzdovka zkrystalizovaná a když jsem mačkal páčku brzdy (o celý 2mm, co to šlo) tak to bylo, jako kdyby byl v systému cukr.
A k tomuhle stavu stačilo pouze to, že jeden idi.ot žvejkl šroubek na nádobce a pak každej další idi.ot, co se k té motorce dostal, si řekl, že to nejde povolit, tak to dělat nebude... a po 20ti letech a zástupu idi.otů to dopadlo takhle
Naštěstí je to motorka bez ABS a posilovače... ale evidentně ani to není dost blbuvzdorný, aby to mohl používat každej, kdo udělá řidičák... Na tyhle lidi je prostě potřeba ocelový lanko...
... a tím je svázat a hodit do přehrady
Mr GS přiložený následující obrázek:
[80.28Kb]
Upravil Mr GS dne 07.12.2020 09:48
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Pánové, ocelové šrouby v hliníkovém dílu se neodvrtávají. Stačí použít trochu kyseliny dusičné naředěné na 30%, ohřát horkovzduškou celý díl na 80°, dát si kafezrumem :-D a počkat na výsledek. Závit bude čistý, vrták neujede stranou.
Upravil Francis dne 08.12.2020 11:15
Tak zrovna v tomto případě to mám na pohodu a bez ujetí vrtáku odvrtaný rychlejš než bych zjistil, kde vůbec seženu tu kyselinu, ale v jiných případech bych sháněl tu kyselinu
BMW R 1100 GS
Přesně tak... Tady je kyselina zbytečná... Odvrtá se jen hlavička tak, abys přetáhl víčko a zbytek jde většinou ven rukou nebo kleštěma.... Ovšem nesmí to být zakyslý do toho hkiníku... Což se většinou u brzdovky asi nestane.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
xylem>hele, máš pravdu. Mám stejné pocity. Nicméně si říkám, že rozporuplné pocity by asi měla dávat každá motorka, aby nám ty dvoukolé bestie po čase nepřišly fádní a všechny tak nějak stejné.
Jediné u čeho jsem si jist, tak u provedení předního světla, to je do kategorie "zvěrstva" jak vyšité. Zde se mohli vývojáři daleko více zamyslet. Naopak provedení zadního blatníku je famózní
GSA 1250 Rallye 2024
xylem napsal:
porad jeste vaham jestli je to ve spravne rubrice, nebo to sem naopak vubec nepatri ....
...peknej steam-punk... ...neni to uplne moje kafe, ale udelane je to paradne. Videl bych to na "zversto" v pozitivnim smysmlu.....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Ten motor se na nic jiného než na tyto divnostavby nehodí. Na Enduro je to moc těžké, na čopra překáží válce, tak máš nohy jak na hayzlu, na sport taky moc kilo a málo výkonu.... Já bych to viděl na nějaký univerzální malotraktor. Motorky budou s tím ingotem divný asi všechny...
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /