HonzaGS-SV napsal:
Moje "řídící jednotka" přídavné palubní sítě.
V podstatě pár WAGO svorek, 3 relátka spouštějící navigaci spolu s otočeným klíčkem, další ovládá přídavnou mlhovku (samostatný vypínač, ale běží jen když je nastartováno), a další ovládá xenon, který může běžet pouze po zapnutí dálkového světle a ještě dalšího podružného vypínače.
Vše schováno v KG trubkové tvarovce (pro propojení dvou DN70), opatřeno dvojicí víček + stahovací průchodková matice podmáznutá silikonem:
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Hoši, to bastlení co tady předvádíte je hotový amatérismus. Až se vrátím, tak vám ukážu co mam já jako profík za celou naší cestu nabastleno.
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
klv napsal:
No ýza mě pěkný. Prosim tě o o označení toho svíceni co jsi tam poslal. Dik za info. Martin
Jestli myslíš mou přístrojovku tak:
kontrolky jsou koupený v autodílech od Autolamp žárovky s paticí T5 barva cca 4000+K
a FID má přepájený LED čipy. To jsem koupil jakousi žárovku, kde byly LED čipy o velikosti cca 3,5*2,5 mm (jsou tam 4 ks). Kamaráda tyhle plošný obvody baví, tak za 5 minut bylo hotovo.
Ono to na fotce vypadá jak to září, ale ve skutečnosti je to příjemný. Jak to svítí jen do hrany toho displeje, tak je to v pohodě.
GSA 1250 Rallye 2024
milan enduroskola napsal:
A v ty trubce to mas proc?
Ochrana proti vodě jednak relátek, wago svorek
a taky hlavně je tím vyřešeno uchycení všech těch komponent na moto (americká páska mi přijde trochu jako prasárna :-) )
Ale voda relatkum nevadi. Tohle fakt neni moc hezky.
Se stav a ja ti to snad zadarmo predelam
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Relátkům jako takovým ne, ale jejich pinům konektorům, wago-svorkám a dalším věcem ano - zoxidují...
Takhle je to rozebiratelné, čisté, chráněno před vodou, prachem a schované pod kapotáží... navíc cca za 100 Kč :-)
Nevzpomenete si někdo,kde tady je výroba zadního,vnitřního blatníku na 1200?Četl jsem tady o tom,byl tu i výkres,ale nemůžu to najít.Předem díky,kdyby jste o tom někdo věděl.
.
BIGR napsal:
Tak jsem dneska prakticky dodělal zvedák na moto. Sice zatím na něm GS nezvednu (chybí mi koncovky na uchycení rámu),ale ostatní moje moto na něm už zvednout jdou. Ještě lak a drobnosti a bude komplet. Inspiroval jsem se videem na netu a zbytek je moje invence. Třeba to někoho taky "nakopne" a vyrobí si něco podobnýho.
Pěkné a je to malé. Až to budeš mít hotové na GS tak dej vědět jak to tam je uchycené.
Tak už jsem to "vymyslel".
Teď to jen nechat patentovat... Protože na můj rok výroby nenabízí adaptér ani Abba Sky Lift z Anglie. Což je velkovýrobce tohoto zvedáku.
BIGR přiložený následující obrázek:
[51.35Kb]
Upravil BIGR dne 15.04.2017 20:01
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
konecne dodelana multizasuvka do kufru, nabijim toho hodne no
- SAE konektor s 20A pojistkou z baterky (nabijecka i kompresor naprimo, pohodlny)
- propojeni pod sedlem
- vodeodolny prostup, v kufru pruzne prichyceni na dno a kabel dlouhy aby i koukala ven)
- krabicka 90x50x50 (uff, eskamotersky kousek tam vsechno dostat)
- 2x CL zasuvka + 1x DIN zasuvka (mala)
- podruzny spinac
- podruzna 5A pojistka pro jedno CL (2x USB + DC jack 3,5 na 5V)
xylem přiložený následující obrázek: