[131.08Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[177.83Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[138.43Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Na francouzské půdě se s vděkem orientujeme jezdit opět vpravo, je to příjemný návrat do známého způsobu. Cesta až do Reims je jednoduchá, střídavě prší, střídavě prosluněno. Projíždíme celou dálnici v klidu a včas jsme v Reims v Campanile hotelu. Jak jsem popisoval, Reims, jakožto veliké město jich má pět, jedno v centru a čtyři na všech světových stranách na výpadovkách. My měli na netu zapikán ten západní.
Doc přiložený následující obrázek:
[146.66Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ale trochu nás zblbne GPS, ponevadž není na mapě ještě zanesen již dodělaný periferní okruh kolem Reims a tak nás to trochu motá. Navíc západní výpadovka je asi na kilometru uzavřená pro jeden směr jízdy objížďkou a tak než pochopíme, jak najet správně k hotýlku nám motá trochu hlavy, ale nakonec to najdem. Je to za padesát Euro pro dvoják. Thanasis již v Bristolu na netu trvá na tom, abychom se ubytovali v centrálním, ale tam je cena osmdesát, což se nám nechce dávat. Proto se demokraticky domlouváme, že není potřeba se dohadovat, ať jdou do toho centrálního, my do toho na výpadovce a po ubytování (které logicky my na okraji dosáhneme dřív) se osvěžíme a nasedneme na motorku a dáme si spicha v centru na společnou procházku atd. Nejsme malé děti, najdeme se.
Doc přiložený následující obrázek:
[114.23Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Nakonec Thanasis ustupuje, i na nátlak Vanny. Je trochu víc rozhazovačný, než jsme my, ale i než je Vanna. Legrace na tom celém je, že Thanasis byl ve vojenském námořnictvu, odkud je ovšem již v důchodu a do jisté míry jenom pomáhá Vanně v její velké účetnické agentuře. Vanna je úspěšná, ale workaholic a pracuje hodně hodin a tak jako i my si asi těžce vydělaných peněz považuje, zatímco Thanasis se na ně moc neunaví a tak je trochu .... large (ale jaksi z cizího ... krev neteče, že?..).
Doc přiložený následující obrázek:
[126.02Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ale každý má své chybičky, nemohu říci, že by nás jinak dostával do těžších situací. Ale během celé cesty byl to ten, který mýrnyx-dýrnyx by rád do toho drahého podniku, zatímco ostatní jsme nejdřív koukali na venku vystavený jídelní lístek, abychom viděli, kam podnik cenově zařadit. Nejsme škrblíci, ale cesta na Britské ostrovy je sama o somě nákladná, protože když se jede po dálnici rychlostmi kolem 180km/h benzínu se spotřebuje dost, ubytování i jídlo je poměrně drahé, a tak není na čem vyrovnat průměrné denní náklady. Pokud se nebudeš vůbec omezovat, a protože nevaříme, nestanujeme, vše se platí na místě včetně docela drahého benzínu plus velká spotřeba, je velmi lehké, pokud se vůbec nebudeš kontrolovat, že denní náklady přesáhnou třeba i 200 Euro.
Doc přiložený následující obrázek:
[178.72Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Proto se, tam kde to jde a kde nás to nestojí kvalitu požitků, snažíme trochu přemýšlet, abychom udrželi celkový rozpočet v logických mezích. Thanasis s Vannou se tedy sami o sobě rozhodli, že nevadí, že nás budou následovat do toho levnějšího Campanile hotelu na periferii. A dobře udělali, protože jsme bydleli v poloprázdném hotýlku, motorky zaparkovány asi deset metrů před oknem na bezpečném uzavřeném parkovišti a za chvili už jsme zase vyjížděli na motorkách bez postranních kufrů. Odpojit kufry je při takovím parkování tak jednoduché.... A musíme stejně přeorganizovat obsah, neboť se blížíme již do teplejší centrální Evropy, takže opět mobilizujeme trika a teplé fleecy jdou naspod do tašek, nebudou potřeba.
Doc přiložený následující obrázek:
[142.31Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
teď máme hodně fotec z projíždění Reims a poté umělecké pokusy o zachycení té katedrály v různých osvětleních.... ano jde o jenom amatérské pokusy.....
Doc přiložený následující obrázek:
[142.02Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.32Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[181.33Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[161.79Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[141.86Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[152.21Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[137.25Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[156.52Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[174.53Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[191.17Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[161.17Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[181.53Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic