rop napsal:
Pěkné, 150HP určitě je znát. Doporučuji začít na váze a pak přidávat vybavení. Stále více váží, údajně něco toletují, ale záleží na tom, na koho natrefíš. Délka 7,43m je už na váhu dost.
Já kvůli váhy motorku dovnitř vzdal, původně jsem chtěl pořídit lehké enduro nebo 390ku naháče od KTM. Nakonec jsem dodělal tažné a pořídil v celkové délce 2m přívěs s uchycením na moto. Snad vyjde letos test v Rumunsku.
...jakoze uz muzes presahnout 3,5T?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
...to je raz dva...obecný problém většiny obytných aut...
Stále se v Bruselu řeší vyjímka pro obytné automobily na váhový limit 4,2t alá 3,5t, stále ale nevyřešeno...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Každý máme nějaký uhel pohledu, zkušenosti a možnosti. Já v tom třeba vidím trochu GSo od všeho trochu. GSo není K1600, WR450, Majesty, ale většina z nás to používá na dlouhé cesty, offroad a městské vozítko :-) a samozřejmě ano, někdo si zase raději koupí K1600, WR450, Majesty (Ryba, Rak). Na druhou stranu, když pojedu do tramtárie na Káčku, tak z něj neudělám WRo :-) a já u toho vidím od všeho trochu a když se sundá ta krabice tak je to i slušné WRo ne? :-)
Je to úplně naprd...a proto v USA, Kanadě, Jižní Americe tohle potkáváš skoro na každém kroku.
Pokud chceš velkou podlahu tak si samozřejmě koupíš hnusnou dlouhou skříň, tahanou za autem..pokud chceš cestovat i mimo dálnice, vezmeš tohle a žiješ venku..vevnitř spíš, vaříš a maximálně trávíš večery kdy prší/mrzne... Za ně ideální vozidlo.
naprcccs napsal:
Je to úplně naprd...a proto v USA, Kanadě, Jižní Americe tohle potkáváš skoro na každém kroku.
...jedinný důvod proč to tam potkáváš je, že všichni mají pickup na běžné ježdění a tedy nejjednodušší cesta je hodit tohle na korbu...
naprcccs napsal:
Pokud chceš velkou podlahu tak si samozřejmě koupíš hnusnou dlouhou skříň, tahanou za autem..pokud chceš cestovat i mimo dálnice, vezmeš tohle a žiješ venku..vevnitř spíš, vaříš a maximálně trávíš večery kdy prší/mrzne... Za ně ideální vozidlo.
...do ideálního to má hodně daleko, je to prachsprostý kompromis vycházející z výše uvedeného...
Třeba BIMOBIL má řádově lepší řešení obdobného = vyhodit celo korbu a nástavba je na celou šíři vozu pevně spojenou s rámem...
Jinak prezentované je pouze náklad, který po korbě může putovat, viděl jsme na Islandu, co to udělá, když se to pohne
YouTube Video
Druhá otázka je doložnost takového auta...kolik to uveze náplní, kde jsou nádrže a jaké mají vliv na ovladatelnost...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Trošku se začínám ztrácet v myšlenkach. Ten BIMOBIL neni na ježdění velkej a na bydleni malej? Nebo prezentuješ stejnou kategorii technicky vyspělejší?
Můj soused, než se odstěhoval do Pacifiku, pořídil tento obytný hotel - či jemu podobný, za částku notně ke dvěma M. Jeho argumentem bylo, protože nejezdí nikam mimo civilizaci, že ušetří za hotely. Tak jsem se ho tázal, za jak dlouho dokáže 2M probydlet při jeho pracovním vytížení.
A to jsem ještě netušil, že prý tento druh povozů nemůže v civilizaci parkovat v noci jinde než v kempech? pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Můj soused, než se odstěhoval do Pacifiku, pořídil tento obytný hotel - či jemu podobný, za částku notně ke dvěma M. Jeho argumentem bylo, protože nejezdí nikam mimo civilizaci, že ušetří za hotely. Tak jsem se ho tázal, za jak dlouho dokáže 2M probydlet při jeho pracovním vytížení.
A to jsem ještě netušil, že prý tento druh povozů nemůže v civilizaci parkovat v noci jinde než v kempech?
... pokud myslíš západní evropu, tak kempovat můžeš pouze v kempech, nebo na stellplatzech ...
... přespat můžeš kdekoliv, kde jde zaparkovat neb jsi povinnen dělat bezpečnostní přestávky na cestě :-) ...
... a holt né každý chce spát v posteli, kde před ním spalo milion dalších lidí, někdo má rád prostě čistou postel svou ...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Upřímně to je asi jediný pochopitelný dúvod, že ho člověk chce - nic jiného v tom být nemůže
Mě nevadí se vycákat do čistých prostěradel, když půjdou ráno do čistírny, nevadí mi vyspat se a neustlat po sobě, přijít k hotové snídani, kterou jsem nemusel chystat, mít velký bejvák s pěknou koupelnou... to klidně můžu i po někom.
pod trvalým dohledem
Tak víte co, každý máme jiné priority a úhel pohledu. O žádném z řešení bych si netroufl říci, že je o ničem, každý má své důvody pro volbu svého řešení. Co se týká nástaveb na pickupy, dost jsem jich viděl, mluvil s pár majiteli a jednu zajímavou jsem si prohlédl letos v Brně na výstavě. Překvapilo mne, jak je to uvnitř VELKÉ, má to vybavení jako každá menší dodávka s vestavbou a pro 2 lidi na cestu kolem světa bych si to uměl představit. Spíš mi nejsou úplně jasné úložné prostory, protože chybí garáž a když se něco přidělá dozadu zvenku, nevím, co těžiště. Osobně to není v tuto chvíli můj způsob řešení cestování, ale věřím, že pro někoho může být. Ona je to tak trochu okrajová skupina, ale stále se drží na trhu a nemyslím, že jediným důvodem je, že lidé mají pickupy, tak je logické pořídit si budku na korbu, podle této logiky by mělo být daleko méně obytných aut, protože každý má osobní auto a tak je logické si za něj pořídit karavan a ne další auto s obytnou nástavbou/vestavbou...
Koneckonců, sice ne sundavací, ale v zásadě podobnou koncepci mají Zuzka a Martin Remišovci, jejichž Ford Bronco s obytnou nástavbou vlastní výroby projel dost velký kus světa, vloni třeba absolvovali půlroční cestu na Sibiř, zadejte do vyhledávače "Bronco namiesto hotela". Mají to sice udělané tak, že mohou procházet z kabiny dozadu, liší se to ve spoustě dalších věcí, ale vnitřní prostor mají menší než některé větší profinástavby a přitom na expedici dostatečný a terénní schopnosti jsou na expedici po Asii také dostatečné...
Ivan přiložený následující obrázek:
Na to že je sezona, tak je toto vlákno nějaké mrtvé...
My asi 8 víkendů v karavanu plus pár výletů na jednu noc... mám z něj teď stabilák na Klínovci, rekonstruujeme tam dům, tak jsem ho postavil na pozemek, ať máme kam jezdit...
Upravil Tomas1200GSA dne 24.07.2018 10:24
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6