[157.56Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[101.75Kb]
Upravil Doc dne 03.04.2012 22:11
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[151.59Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Nálada je fajn, srdečná. Jsme témeř na konci cesty, jsme již opět na pevnině. Děláme jakousi přátelsou rekapitulaci. Jsme všichni spokojeni, jak jsme si padli navzájem do noty. Thanasis s Vannou nám říkají, s jakým strachem začínali, nebyli si jisti výdrží ne-motorkářky mojí ženy a smekají jí klobouk. Opravdu to nečekali, říkají, že to vyjde tak super. My oplácíme stejnou mincí, protože Vanna se fakt super holka do nepohody (kromě toho špatného thermostatu jí není co vytknout ..), houževnatá a stále v dobré náladě. Thanasis je gentleman, má výdrž a pro legraci také nejde daleko. Víte, někdy jede parta s nejlepšími úmysly a znají se dobře i předtím a přesto se po cestě můžou pohádat a končit každý jiným směrem. Nikdy v tomto smyslu nemáš předem zaručeno, že parta dopadne dobře. Je to vždycky risk, i když se začíná z velmi dobré „startovní pozice“. Jindy naopak, tak jako to bylo s námi letos, začínáš maje malé nároky na celkový úspěch, předem jseš smířen, že třeba bude potřeba rozdělit se (vdyť se ani pořádně neznáme!) a možná, že ta rezerva a trochu odstup, s kterým začínáš vyjde úplně super. Vždycky je to trochu loterie, ponorková nemoc je blbá věc a roztrhá i starou, osvědčenou partu. My měli velké štígro, uzavíráme debatu tímto srdečným konstatováním. Byl hezký večer v Reims s hezkou procházkou, dobrým jídlem a fajn pokecem.
Doc přiložený následující obrázek:
[168.91Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[167.68Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[154.61Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[190.42Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[155.15Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[134.83Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[143.14Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
RÁNO NA PARKOVIŠTI NALÉZÁM RARITKU KTEROU POZDĚJI ODEMHL JEDEN CHLAP A HRDĚ NASTOUPIL A ODJEL (NEVŠIML JSE SI JESTLI MĚL NÍZKÝ NEBO KRAMFLEKY)
Doc přiložený následující obrázek:
[138.08Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[156.64Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[159.48Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Na následující dva dny máme každý pár jiný program. Pojedeme přibližně stejným směrem, na francouzsko-německo-švýcarské pomezí. Thanasis se chce stavit u jejich známého páru, který je na okraji švýcarské Basileje. Je to i jedno z mála měst ve švýcarsku, kde ještě nebyli a tak to vidí jako příležitost. Nás pro změnu láká projet vinné vesnice v Alsasku s centrem prý nejkrásnějším městem Evropy, Colmar. Ale to Thanasis již absolvoval předloni a tak nemá důvod tam jet znovu, dá přednost Basileji. Tak to bylo naplánováno od začátku. Koneckonců budeme od sebe vzdáleni asi jenom sto kilometrů. Thanasis chce vyrazit v klidu, nemá důvod spěchat, protože jejich přátelé jsou do odpoledne v práci. My pro změnu chceme jet dřív, abychom měli čas projet i vesnice v okolí Colmar i poznat Colmar jako takový. A máme na to jeden den. Vyrážíme kolem osmé a udělal jsem blbost, protože mi začíná chybět olej a stydím se budit Thanasise, který měl zásobní hned po ruce v topcasu, ale já si říkám, že prostě koupím v nejbližší vesnici. Nejdřív se chceme stavit v blízké vesnici na periferii Reims v boulangerie na snídani, inu, jsme ve Francii, musíme si to dopřát po francouzsku. Ale bohužel nenacházíme nic a tak najíždíme na dálnici směrem na Troyes. Ale, světe div se , v následujích třech benzínkách nenacházím obyčejný minerální olej, mají jenom omezený výběr pro diesel, plnou synthetiku, pro turbo a to se mi nehodí. Mám i jiný problém. Zadní pneumatika je již bez vzorku. Přece jenom úbytek dezénu byl díky podhuštění na začátku cesty kritický a teď jsem již nesvůj. A navíc ten olej, sakra, měl jsem si vzít od Thanasise. Ale když jsme startovali motorku, nabaleni, neboť bylo ráno chladno a zrovna vycházel Thanasis z pokoje, aby připravil motorku, jenom jsme se pozdravili. Byl jsem líný v tu chvíli slézat z motorky, začít doplňovat olej a jak jsem nabalený a utažený, uřčitě bych ze zpotil a to jsem nechtěl. Teď toho lituji, protože šlo o pět minut a měl bych vyřešen ten pocit, že mašinu trápím. Proto tedy rozhoduji jinak, měním plán, je brzo a můžu si to dovolit. Říkám Elpídě, že si uděláme zajížďku do Německa. Hned o kousek jižneji pod Reims je křižovatka, kde bych měl jet dolů, jižněji na Troyes a potom do Alsaska. Ale uhýbám na východ, na Metz a do Saarbruckenu. Zadávám na TomTT POI dealera BMW v Saarbrickenu a GPS mě neomylně vede až před servis.
Doc přiložený následující obrázek:
[96.44Kb]
Upravil Doc dne 03.04.2012 22:22
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.57Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[138.16Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.77Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[131.76Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[136.6Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[185.7Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic