Zadní ovládací panel - napájený z nezávislé baterie. Obě baterie jsou propojeny inteligentním relé Cyrix. Dvě USB nabíječky, zapalovač, voltmetr, ovládání zadních světel, měnič na 220V se zásuvkou
toli přiložený následující obrázek:
Tomas1200GSA napsal:Na to že je sezona, tak je toto vlákno nějaké mrtvé......
...je sezona, tak se hlavně jezdí....
toli napsal:Namontována druhá baterie(včetně výroby držáku) pro napájení lednice a ovládacího panelu v zadní části auta.
...já nechal dát baterie tři, jedna je motorová, dvě nástavbové, vše z jedné strany dobíjeno motorem, z druhé solárem...
Mě se aktuálně dělají snad na chvíli poslední úpravy, už ten seznam je sáhodlouhý...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Tomas1200GSA napsal:... mám z něj teď stabilák na Klínovci.......
...na Klínovci kde? Chystám se na traily na Rabenberg a na Klínovec, možná i zkusit Klíny a Schoneck, ale na to už asi nemám ztím úplně vhodné kolo...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Tomas1200GSA napsal:... mám z něj teď stabilák na Klínovci.......
...na Klínovci kde? Chystám se na traily na Rabenberg a na Klínovec, možná i zkusit Klíny a Schoneck, ale na to už asi nemám ztím úplně vhodné kolo...
Mam karavan u sebe na pozemku, koupili jsme tam sudetacky dum a prave bezi rekonstrukce. Ale nade mnou je parkoviste pro obytnaky s rozvodem elektro a socialkami, kde je vystup na vodu atd. Kempujeme, respektive kempovali jsme tam posledni dva roky dost casto. Lanovkou, ktera je cca. 200 metru vyjedes nahoru na Klinovec a jedes trat smerem na Jachymov a tam je opet lanovka, kde Te s kolem vezmiu nazpet a po sjezdovce nebo po silnici jedes zpet.. https://klinovec....i-klinovec
Viděl a hlavně slyšel jsem to obytný GMC v Chorvatsku a musím říct, že to je pecka, takový zvuk jsem zvyklý slýchat z nějakých muscle cars, nebo Jeepu, ale z takové přemisťovací krabice to znělo obzvlášť krásně nepatřičně
pod trvalým dohledem
Pokud by někdo chtěl stavět tak bych tu měl zajímavou nabídku od naší firmy. Mercedes Sprinter. Rok je to 2000. První majitel celou dobu garážováno, servis jen mercedes. A teď pozor máme dva kusy - jeden má najeto 100tkm a druhej jen 57tkm. Takže prakticky nejetý. Má to jeden háček - je to kategorie N2 6,6t. Takže řidičák céčko. Ceny od odhadce jsou nesmysl je to spíš na jednání- více do zpráv.
toli přiložený následující obrázek:
Ahoj všem cestovatelům, abych zbytečně nezakládal nové téma, tak to zkusím tady. Jelikož už nejsme jen dva, ale čtyři :-) a cestování tak jak jsme ho provozovali dřív není úplně možné a přeci jen bychom si chtěli zachovat ten komfort, nevázat se na hotely apartmány atd., chtěl bych koupit nějaký starší karavan za auto (obytňák ne neměl by zase tak časté využití). No a má otázka zní kam se obrátit, internet je plný inzerátů většina dovozy NL, ale neznáte nějakého prověřeného prodejce? A další otázka na co si dávat při koupi karavanu pozor, v tomto odvětví jsem úplný začátečník. Jo jinak požadavky jsou 4-5 osob, pokud možno palandy nad sebou pro děti, WC, kuchyň, a soběstačnost aspoň na 2 dny. velikost něco mezi 400 - 500 teda aspoň myslím že se tak nějak značí. Díky za tipy či připomínky.
Alf napsal:
........ Jo jinak požadavky jsou 4-5 osob, pokud možno palandy nad sebou pro děti, WC, kuchyň, a soběstačnost aspoň na 2 dny. velikost něco mezi 400 - 500 ......
....velikost 400-500 jsou menší jednoosé, vše do šířky 2,3 m, což je na naše silnice maximum, větší karavany mají šířku 2,5 a s tím se leckde vejít je dost probém....
Obecně, čím menší, tím lépe se s tím pojede, čím větší, tím pohodlnější při bydlení...
Soběstačnost 2 dny je u přívěsu dost optimistické, mají většinou menší nádrže na vodu než auta (cca 50 litrů), standartně nemají baterie, soláry, atd....u přívěsu se prostě nepočítá s tím, že se stojí na divoko...
Auta mají nádrže na vodu 100l a více, plus nádrže na odpadní, což přívěsy nemívají, atd...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."