Nějak tyhle dodělaný vršky nechápu.
Ochrana nádrže ? Kolikrát jde GS až na nádrž ?
A když už to půjde, tahle stavba zajistí nejspíš víc škody než užitku.
Ty horní úchyty moc nevypadají a dole zatím nic.
no ohybacka (rucna) co mame nerobi mensie obluky na priemer trubky 25mm inak by tie usi boli ostrejsie.
dolne uchyty sme nestihli dorobit. tie sa dorobia.
ved take sa predavaju. jasne ze s inymi ohybackami. my sme sa len bavili. https://mojegs.cz...ml#a_aid=1
Upravil xNOKIAx dne 17.02.2019 16:15
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Jako práce pěkná, ale kamarád opravdu silně nemá asi míru a cit...takhle ¨doprcanou¨ motorku jsem dlouho neviděl, ale jestli bude kámoš spokojený tak je to jeho věc...
Každopádně bude určitě poutat pozornost o je jistý
Jako práce pěkná, ale kamarád opravdu silně nemá asi míru a cit...takhle ¨doprcanou¨ motorku jsem dlouho neviděl, ale jestli bude kámoš spokojený tak je to jeho věc...
Každopádně bude určitě poutat pozornost o je jistý
Tom
řekl bych, že padáky kolem nádrže se dávají na Advíka už z výroby, někdo to ještě rozšíří...
tie padaky plne vystihuju nazov "bastlime pre radost" je to zbytocnost, ale urobilo to majitelovi radost. Vidim velky vyznam v moznosti ususit si vecer spotene triko a ponozky nad horúcimi valcami. Inak asi s malou nadrzou okolo sveta nikto nepojde (cize nosic niecoho to nebude) a pri pade sa tie padaky bezne namaju sancu dotknut zeme. Ja som sa na 11ke s velkou ADV nadrzou vyvalal nemalo krat, vacsinou ostala motorka iba na kolesach/valci, ak sa prekotila na valec/rajdy stale ostavala nadrz mimo....teda az pokial som si neustlal do skal, ale to uz isla do smutku aj stupacka s kusom bloku, zrkadlo.....
Největší radost z těhle bastlů padáků má člověk vždy, až dostane rozum, sundá to a zjistí, že motorka je o 20kg lehčí, mnohem líp se s ní jezdí a má lepší ovladatelnost... o přístupu k servisním úkonům ani nemluvě
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
necakal som ze to bude taky rozruch okolo tych padakov. ospravednujem sa. ja len ze ked je nazov vlakna bastlenie tak som to sem dal. da sa to kupit a asi sa to predava ked sa to vyraba. nikedy je vecsia radost si nieco urobit ako kupit. jasne ze podla moznosti. na gs1200 sa to pouziva a davaju bezne horne padaky a nikto sa nad tym nepozastavuje. kazdy si robi motorku pre seba aby sa mu pacila a bola podla jeho predstav.
velkovyroba z toho urcite nebude 4 skrutky a je to dolu ak ho to prejde a nebude to chciet. stalo nas to poobedie v garazi
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Indikace – lambda
Protože mě zajímá, jak se motor chová hlavně v různých jízdních režimech, udělal jsem si jednoduchý indikátor funkčnosti lambdy (která leccos napoví). Zatím to mám provizorně a testuju, jestli to bude přínosné. Zařízení je velmi malé a jednoduché (tedy pro elektrotechnicky středně znalé osoby). Funkce úzkopásmové lambdy je v zásadě dvojstavová- když je na lambdě kyslík- na výstupu z lambdy je asi 0,2V, když na lambdě žádný kyslík není, je na výstupu asi 0,9V. Řídící jednotka tak podle signálu z lambdy obohacuje a ochuzuje směs tak, aby se pohybovala právě na rozmezí obou stavů lambda sondy. Monitorování lambdy znamená monitorovat měnící se signál v rozsahu 0-1V. Kromě okamžité hodnoty napětí je fajn vidět i minimální i maximální hodnotu za poslední ca 1 sekundu. Takže pro zobrazování jsem zvolil sloupcový 10xLED zobrazovač (10x25mm), každá LED tak reprezentuje 0,1V. Zobrazení hodnot viz níže na obrázku. Napětí vyhodnocuje a LED přímo (tedy přes odpory) rozsvěcuje Arduino mini (ca 20x30mm). Poslední součástkou je zdroj 5V (7805). Stabilizátor jsem neumístil přímo k Arduinu, ale přioperoval jsem jej na kabel, který vede od Arduina k lambdě. Důvod je v tom, že při rozsvícení všech 10 LED je spotřeba asi 200mA a při ztrátovém napětí na stabilizátoru 7805 asi 9V (v palubní síti 14V- výstupních 5V) je ztrátový výkon asi 2W. To není žádná katastrofa, ale přece jen to trošku hřeje a je lepší, aby k tomu mohl vzduch. Celé toto zařízení stačí připojit jen jedním kabelem k lambdě. K lambdě vedou 4dráty (dva na prohřívání tj. odtud beru 12V na napájení a dva signálové). Lze to napojit kdekoli na stávající kabel od lambdy nebo třeba v konektoru. Kdybyste to někdo chtěl, můžu poslat schéma (ale musel bych ho namalovat), zdroják pro arduino a nebo můžu rovnou poslat naprogramované arduino. Samozřejmě při zapojování je potřeba nic nezvorat, arduino nemá žádné ochrany, takže když na něj budete zlí, odejde do věčných lovišť a na pozdrav jen krátce zasmrdí.
Bastlení zdar…
truk přiložený následující obrázek:
[31.82Kb]
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
Tak abych na sebe navázal. Indikátor mám na GSA1150. Indikátor funguje, ŘJ vs lambda taky. Pár postřehů z provozu (tedy jen z mé moto):
-vyhřívání lambdy si ŘJ pouští až po chvíli, asi podle teploty motoru. Vlastní regulace na lambdu funguje přibližně od 2.proužku teploty na FID (někdy dříve).
-na volnoběh pulsuje napětí na lambdě s frekvencí 0,5Hz (čekal jsem trochu víc).
-při ustálené rychlosti lamda pulsuje s frekvencí 2-3Hz (čekal jsem trochu víc). Když přidám, tak na chvilku (1 sec) je na lambdě 0V (chudá směs) než to stihne ŘJ zase dorovnat. Když zaklapnu plyn, tak chvilu (ca 2sec) je na lambdě 0,9V (bohátá směs) a pak už nic (při brždění motorem ŘJ nevstřikuje). Po mírném přidání (po brždění motorem) se objeví 0,9V (bohatá směs) a trvá to ca 3-4 sec, než ŘJ najde správnou směs. Myslím, že tyto přechody při změně plynu právě vedly k elektronickému plynu u 1200, kde ŘJ podle plynu současně mění klapku i množství paliva. Takže u 1200 tyto jevy asi nebudou.
-vlastní regulace ŘJ-lambda nejlép chodí při rozumně zatíženém motoru. Pokud se jede ustálenou rychlostí s téměř zavřeným plynem, tak jsou různé přechody nejmarkantněji vidět (ŘJ má s tou regulací prostě honičku).
-když se jede na plnej, tak ŘJ valí benál do motoru, směs je bohatá a lambdu to neřeší (origo čip se ale může chovat jinak).
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
-Chip stage 10,vstříky EV 14,RP filtr
-Tlumiče s ADV, druhé kolo 21,nějaka kosmetika na elektrice.(+modifikace abs)
-Boční blástry,navýšení řídítek,zvýšení blástru na řidítkach.
-panceřové brzdove hadičky,rychlospojky na benz hadicky.
-Kryt lambda sondy,a sedklo KAHEDO
-Y svod + Vyfuk ZARD(ZA Mě SKVĚLÁ VOLBA),kryty svodů
-KRYTY předního svetla a olejoveho chladiče,rozšíření a navyšení bočního stojanku a UNIVERZALNÍ zadni plotla+zvyšení ,VŠE VLASTNÍ VYROBY.
taky sem něco přidejte pro dalši inspiraci Smile
nějake foto zdeSmile[img][/img]
SlavekGs přiložený následující obrázek: