Hele je to tak priserne nepohodlny, tak svinsky na tom od 120km/h fouka, ze to asi stejne zadny velky litani nebude.
Na GS nejezdim zrovna pomalu, ale bezpecne. Tady je to to samy, snad se neotrkam. Ale mam za sebou dost let na supersportech a nikdy jsem nejezdil bez hlavy.
R1 uz bych nechtel, tady je to o necem jinym, mit mezi nohama tenhle rakouskej Rotax je proste zazitek. Mel jsem zalusk na Tuono, ale je to nesmysl jako druha motorka ke GSu.
JJ budu. Tahle sloužila v LA a mám i jejich spz hozenou vedle české. Jen se ještě musí udělat elektrika, jelikož tamní cajti mají tu vlastnost, že když něco řeší tak pořádně. No a když jeden z nich demontoval ta jejich udělátka, tak přeštípal a nebo narušil i co neměl. Takže startuje když chce, blinkry fungují taky jen když se jí zachce apod. Naštěstí Kawa udělala těchto motorek pro USA asi 10tis, takže dílů je hafec a to i nových.
Taky mam slabost pro 1150ADV a to jsem ji nedavno vymenil za novejsi 12ADV,ta je sice na miste hezci,ale za jizdy kdyz ji potkam,tak se mi proste libi mnohem vic nez 12 za jizdy. Jen kdyby nebyla tak tezka.
brtnik napsal:
Taky mam slabost pro 1150ADV a to jsem ji nedavno vymenil za novejsi 12ADV,ta je sice na miste hezci,ale za jizdy kdyz ji potkam,tak se mi proste libi mnohem vic nez 12 za jizdy. Jen kdyby nebyla tak tezka.
Ak je naložená, tak je jedno či je to 1150GS/GSA alebo 12GS/GSA, aj tak ju sám nezdvihneš
Glock-plastik fantastik :-)
Tak taky něco přidám. Dva moc hezké stroje pěkně pohromadě, tomu většímu bohužel skončila technická na jaře 1945 a nikde nechtěj udělat novou, tak holt jezdím na tom menším.
chafre přiložený následující obrázek:
Táák tohle je můj Dakárek, už nějakou dobu navštěvuji forum jako host..a pořád nebyl nějak čas se regnout.
už spolu máme něco málo nalítáno,loni Ukrajina, letos se chystáme (asi jako všichni:-)) do Albánie. Na báwu sem jen menil ložiska v krku řízení,zvyšoval řidítka, olej,gumy,řetězovku, gufera ve vidlích a koukl sem se na spojku.jinak má upravy od předešlého majitele, progresivní pružiny, výfuk supertrapp+schránka misto druhýho laufu, jiná maska s čočkama, nějakej pwr commander a zkrácený sání,kn filtr.
Někde sem četl že 650gs je motorka "prase" že když projede kaluží tak je celá zašvihaná a to je asi tak to jediny co me na ni štve
Upravil zdenosh dne 22.08.2011 09:51
Gratulace!
A propos, kdy vyjedete s vjetrnikem na projížďku?!
Vjetrnik uz asi bude chtit jezdil jenom s TOLIm
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Morabo+Hicks: jako by jste nevěděli, že za zatáčkou už jedeme vždycky sami....
jeste jsi porad nedal ty zatacky u Novyho Knina, puso.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2