[189.74Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[189.74Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[146.39Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[140.79Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[189.12Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.5Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[177Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[166.6Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[152.52Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[145.25Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Další den Thanasis vyrazí z Basileje, projede si prameny Rýnu, kam směřujeme i my, ale máme jenom sraz u pramenů „pokud to vyjde“, nikoli pevné randez-vous. To jisté je, že se sejdeme v Bologni. V původním plánu byl Milán, ale to jsme v Reims změnili, protože jsme všichni již v Milánu byli a to několikrát, ale naopak Bologne, která prý stojí za to, vždycky necháváme stranou, protože je jenom 200km od Ancony. Kdy se tam stavit? Když začínáš cestu? Těžko. Ale tentokrát se to hodí, protože loď nám bude odplouvat kolem poledne, čili zastávka na noc dvěstě kilometrů před cílem je správná. Další den, ten poslední jenom dojedeme ráno tu dvoustovku na loď do Ancony. S tím vyrážíme z Colmar. Ale než vyjedeme a protože se nám Colmar tak líbil, jedeme na pěší zónu, kde jenom brzo ráno je dovolen provoz a jenom pro zásobování a jenom pro GS adve, které jedou do boulangerie. Ne, konkrétní značku jsem neviděl, ale tušil jsem ji, Tak jsme na pěší zóně, krámy otvírají, ale zákazníci nejsou, personál čistí a zásobuje se, připravují se na pracovní turistický den. Nacházíme přesně to, co jsme si přáli, malou pekárnu s tisíci dobrotami, dva stolky před krámkem a vynikající capuccino. Jsme prominenti, ráno není provoz, pokorně, pomalu a na dvojku, v tichosti jedeme pěší zónou a zaparkujeme doslova u stolků. Boulangérka se na nás usmívá, líbíme se jí s tím vybavením. A protože nevypadáme na moc odrbané motorkáře, ale mluvíme s ní francouzsky a anglicky a německy, doufám, že děláme dobrou reklamu motorkářství .. celkově. Stolky jsou na sluníčku, tak si to užíváme. Jsme ke konci dovolené, ale máme hezké pocity. Z nás jakožto z páru, z dovolené jako takové, ale začínají nám chybět naše dvojčata, už se těšíme domů.
Doc přiložený následující obrázek:
[95.71Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Odjíždíme a do GPS zadávám Shaffhausen, neboli prameny/vodopády Rýna. Jsme tam brzo a je to impozantní, ale .... moc turistické. Projdeme, vyfotíme, vypijeme kafe a radši odjíždíme.
Doc přiložený následující obrázek:
[184.68Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[172.9Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[145.34Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[151.9Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[157.76Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.85Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[139.54Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[161.03Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ale odměnou nám je později projetí Švýcarskem. Projíždíme kolem Zurichu, ale to správné je jižněji, průjezd kolem jezer Zuger See, Lauerzer See a hlavně dolní části Vierwaldstatter See je mnohem lepší, než celé vodopády Rýna. A později i oblast Lugana, kterou známe ze zimy předloni.... Překrásná trasa. Do Itálie vjíždíme přes Como. Zbytek do Bologne je rutina autostrády.
Doc přiložený následující obrázek:
[164.8Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic